MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 3:53 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt sie 08, 2006 1:54 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
erio pisze:
Pod przepływomierzem jest gumowy kołnierz łączacy przeplywomierz z kolektorem ssacycm - guma o wys ok. 4 cm i srednicy ok. 13 cm złąpana dwiema opaskami zaciskowymi duzej srednicy, poluzuj opaski i pomacaj czy nie spadla z

Nie wchodzi w grę, bo:
misiak123 pisze:
-pod maske zaglądałem i wszystko co ma być to jest. Nie widać nic na pierwszy, drugi i trzeci rzut oka żeby czegoś brakowało albo coś było nie tam gdzie trzeba , więc do rzecz



Po za tym to nie ma nic wspólnego z wystrzałem ponieważ próbowałem naprowadzić kolegę na bardzo popularny temat związany z wystrzałami i jego konsekwencjami (w tym z M110) ale stwierdził że to nie ten model więc jego nie dotyczy. A w "Mercedesy - współczesne" chyba co piąty post jest o tym to by wiedział.

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)

Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 08, 2006 2:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:29 am
Posty: 461
Lokalizacja: Wałbrzych
ERIO wielkie dzięki za wyjaśnienie

Rad.ek pisze:
Po za tym to nie ma nic wspólnego z wystrzałem ponieważ próbowałem naprowadzić kolegę na bardzo popularny temat związany z wystrzałami i jego konsekwencjami (w tym z M110) ale stwierdził że to nie ten model więc jego nie dotyczy. A w "Mercedesy - współczesne" chyba co piąty post jest o tym to by wiedział.


Rad.ek pisze:
A M110 jest chyba w 126?


więc chyba nie ja stwierdziłem że to nie ten model ... :P
w wątek "mercedesy współczesne" nie zaglądam wogóle ponieważ nie mam mercedesa współczesnego ...
-zawsze przed zadaniem pytania szukam na forum odpowiedzi, ale nawet kiedy takowa jest ale nie satysfakcjonuje mnie zadaje pytanie chyba na tym polega forum ...
tutaj powoli zaczyna się wklejanie linków do starch postów jeżeli tylko padnie pytanie w jakiejś sprawie, ale nie zawsze wszystko jest tam napisane dlatego też np: ja założyłem wątek o swojej 116 i tutaj będzie można znaleźć wiele odpowiedzi na różne tematy ... mam nadzieje

chciałbym zakończyć wątek o tym kto miał racje lub nie ponieważ nie wnosi to nic nowego do mojego [zlosnik] wątku pozdrawiam

_________________
Warszawa M-20 1958
Hanomag Henshel F45 - 1968
W116 280SE 1978


Ostatnio zmieniony wt sie 08, 2006 3:06 pm przez MarcinL, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 08, 2006 3:05 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
Podając Ci link chciałem Cię naprowadzić na ten temat. Przy wystrzałach czasami coś odpada, [oczko] stąd zaglądanie pod maskę.
Cieszę się że udało Ci się naprawić (sądząc po podziękowaniac dla Erio).
PEACE [zlosnik]

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)



Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 08, 2006 7:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:29 am
Posty: 461
Lokalizacja: Wałbrzych
Sprawa ma się tak ...
Strzelił iii ... klapka (nie wiem jak ona się nazywa) zawiesiła się w gardzieli czyli nie chciała iść na dół.
Już wyczytałem że trzeba ją dobrze ustawić żeby nie ocierała o ścianki...
więc ide brać się do roboty ...

jedno pytanie. Jaką instalacje polecacie do mojego silnika? ta co jest teraz nie za bardzo mi sie podoba a wolałbym wiedzieć co mam....
(oczywiście o tym też czytałem w archiwum ale może coś się zmieniło? jakieś nowe doświadczenia?)

P.S Dlaczego strzelił nie mam zielonego pojęcia ...

P.S P.S mam taki oto mikser .. lipa straszna co?
jaki mikser najlepiej do takigo silnika?
Obrazek
zdjęcie zaporzyczone z innego wątku na foum bez urazy

_________________
Warszawa M-20 1958
Hanomag Henshel F45 - 1968
W116 280SE 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 08, 2006 9:44 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Cytuj:
Obrazek


ja miałem taki jak powyzej, tylko ze z jednym wlotem gazu ... zakladal go kolega "koval" (albo przez w) z tego forum

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... &&start=15

tu kolega Antoni pisal o swoim mixerze, ale fotek sie nie doczekalem ;) zapomnial o mnie świntuch :)

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 09, 2006 12:12 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
misiak123 pisze:
Sprawa ma się tak ...
Strzelił iii ... klapka (nie wiem jak ona się nazywa) zawiesiła się w gardzieli czyli nie chciała iść na dół.
Już wyczytałem że trzeba ją dobrze ustawić żeby nie ocierała o ścianki...
więc ide brać się do roboty ...


Kurcze nie zdążyłem Ci powiedzieć, ale już wiesz, generalnie typowy objaw w M110 po wystrzale. Powodzenia w naprawie.


misiak123 pisze:
jedno pytanie. Jaką instalacje polecacie do mojego silnika? ta co jest teraz nie za bardzo mi sie podoba a wolałbym wiedzieć co mam....


Chyba nic ciekawszego w M110 nie wymyślisz.

misiak123 pisze:
P.S Dlaczego strzelił nie mam zielonego pojęcia ...


Zalało silnik, uciekła iskra i bum, generalnie ciężko coś na to poradzić, może jeszcze kopułka ma przebicia.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 09, 2006 9:15 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
misiak123 pisze:
Sprawa ma się tak ...
Strzelił iii ... klapka (nie wiem jak ona się nazywa) zawiesiła się w gardzieli czyli nie chciała iść na dół.
Już wyczytałem że trzeba ją dobrze ustawić żeby nie ocierała o ścianki...
więc ide brać się do roboty ...

jedno pytanie. Jaką instalacje polecacie do mojego silnika? ta co jest teraz nie za bardzo mi sie podoba a wolałbym wiedzieć co mam....
(oczywiście o tym też czytałem w archiwum ale może coś się zmieniło? jakieś nowe doświadczenia?)

P.S Dlaczego strzelił nie mam zielonego pojęcia ...

P.S P.S mam taki oto mikser .. lipa straszna co?
jaki mikser najlepiej do takigo silnika?
Obrazek
zdjęcie zaporzyczone z innego wątku na foum bez urazy


ja tez mam taki .... i strzalow nie ma ... poprzednio mialem ten z otwartym wlotem i wtedy walilo az milo ... :/ ten ,,bunkier,, jest ponoc typowym mikserem do M110 ktory poleca BRC do tych silnikow ( dowiadywalem sie od technikow z BRC )

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 09, 2006 5:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:29 am
Posty: 461
Lokalizacja: Wałbrzych
kruszyn Ty masz taki sam bo to Twoje zdjęcie [zlosnik]
właśnie dzisiaj też to samo powiedzieli mi w warsztacie że do tego silnika tylko taki mikser, ale jakoś będe dociekał dalej ...

_________________
Warszawa M-20 1958
Hanomag Henshel F45 - 1968
W116 280SE 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 18, 2006 1:47 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:29 am
Posty: 461
Lokalizacja: Wałbrzych
kilka rzeczy>
-czy tylne klamki pasują do przodu? mam centralny zamek a zamki w drzwiach nie działają tak czy tak, a bez zamków wygląda ciekawiej
chce zostawić zamek tylko w drzwiach kierowcy

-czy atrapy w w116 były czarne(chodzi o kratke) powiem szczerze że nie widziałem nigdy czarnej, ale dzisiaj zakupiłem takową i mówione było że to niby oryginal, założyłem i jakoś tak inaczej wygląda

-gdzie można dostać chromowane wycierczki (same pióra) próbowalem dzisiaj założyć nowe gumy do starej obudowy ale poległem
------------------><-----------------------

wiadomo coś o remontach silnika m110 - robił ktoś? jakie są przypuszczalne koszty kompletnego remontu? polecacie jakis warsztat?

- i eeee wydaje się że felgi które mam zamontowane są oryginalne MB ... dla niedowiarków wrzuce fote

_________________
Warszawa M-20 1958
Hanomag Henshel F45 - 1968
W116 280SE 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 18, 2006 7:27 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
misiak123 pisze:
-czy tylne klamki pasują do przodu? mam centralny zamek a zamki w drzwiach nie działają tak czy tak, a bez zamków wygląda ciekawiej
chce zostawić zamek tylko w drzwiach kierowcy


mi się wydaje że powinny, chociaż nigdy tego nie robiłem, co za problem spróbować?

misiak123 pisze:
-czy atrapy w w116 były czarne(chodzi o kratke) powiem szczerze że nie widziałem nigdy czarnej, ale dzisiaj zakupiłem takową i mówione było że to niby oryginal, założyłem i jakoś tak inaczej wygląda


stare są szare bo są spłowiałe, nowa napewno będzie miała żywszy kolor

misiak123 pisze:
-gdzie można dostać chromowane wycierczki (same pióra) próbowalem dzisiaj założyć nowe gumy do starej obudowy ale poległem
------------------><-----------------------


na szrotach lub w serwisie, nie będą tanie

misiak123 pisze:
wiadomo coś o remontach silnika m110 - robił ktoś? jakie są przypuszczalne koszty kompletnego remontu? polecacie jakis warsztat?


było wałkowane już kilka razy, generalnie na dobry remont to trzeba liczyć 5000-7000zł, ale można zrobić taki mniejszy za 2500-3000zł, to znaczy: głowica, pierścienie, panewki, uszczelki. A prawda jest taka że lepiej kupić drugi silnik [zlosnik]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 22, 2006 9:41 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 13, 2004 10:01 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Z nad Wisły
kruszyn pisze:
Obrazek

ja w swoim 126 tez mam taki i wszystko jest OK!!!

_________________
W126 300SE było: Gaz Wołga 24, W123 250, W116 280SE, FSO Warszawa 204;


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 23, 2006 12:10 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
misiak123 pisze:
wiadomo coś o remontach silnika m110 - robił ktoś? jakie są przypuszczalne koszty kompletnego remontu?

Ja chciałem robić u siebie, ale poległem na kosztach... jeden tłok z pierścieniami 800pln minimalnie kosztuje, w M110 masz ich sześć... to już zaczyna być prawie 5kPLN, remont głowicy samej wycenili mi na przynajmniej 1.6kPLN, dolicz do tego robociznę i inne części i możesz się w 10kPLN nie zamknąć... (ale zawsze to taniej niż nowe M110 w ASO - 43200PLN ;))))
... ja kupiłem sobie drugie (nie chcę pisać, że nowe) M110, a stare czeka na lepsze czasy kiedy to zostanie wyremontowane i wróci tam gdzie powinno być. :)

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 12, 2006 1:57 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:29 am
Posty: 461
Lokalizacja: Wałbrzych
WSPOMAGANIE
awaria to czy skutek niedopilnowania?
sprawa ma się tak ... wspomaganie

powiedzmy że auto toczy się powoli na biegu bez gazu i chce skręcić kierownicą ... jeżeli kręce powoli to nic się nie dzieje wszystko działa jak należy , ale kiedy chce zakręcić szybciej kierownica tak jakby się blokuje momentami (nie da się tego chyba tak opisać)
ale powiedzmy że kręcimy i kierownica co 3-4cm tak jakby stawała w miejscu na 5cm puszcza i tak w kółko

jak dla mnie oczywiste jest że to coś z pompą , bo dzieje się tak tylko czasami, raz częściej raz rzadziej ale jednak

takie same objawy miałem w w123 powiedział bym nawet że identyczne , tylko wtedy działo się tak jak było wilgotno albo padał deszcz - czy to było przyczyną ?

_________________
Warszawa M-20 1958
Hanomag Henshel F45 - 1968
W116 280SE 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 12, 2006 6:37 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
ze wspomaganiem mialem problem w Beczce, no ale to chyba takie samo wspomaganie?:)

też mi się blokowało, a powodem nie była pompa, tylko luźny pasek na napędzający wspomaganie.

Proponuję zacząć sprawdzanie od tej strony. [oczko]

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 12, 2006 7:17 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Kubitus pisze:
tylko luźny pasek na napędzający wspomaganie. Proponuję zacząć sprawdzanie od tej strony. [oczko]


Na 99%

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl