MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 26, 2025 11:26 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw mar 23, 2006 5:17 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Cytuj:
Z tego co mi wiadomo to M103 ma KE-Jeta i jeden wtryskiwacz "ssania"


A KE-Jet ma 6 wtryskiwaczy w sumie 7 ( z tym rozruchowym )

BTW. Wtryskiwacz ssania [zlosnik] ciekawe określenie.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 23, 2006 10:42 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:21 pm
Posty: 15
roadrunner pisze:
Cytuj:
Z tego co mi wiadomo to M103 ma KE-Jeta i jeden wtryskiwacz "ssania"


A KE-Jet ma 6 wtryskiwaczy w sumie 7 ( z tym rozruchowym )

BTW. Wtryskiwacz ssania [zlosnik] ciekawe określenie.


No dlatego dalem w cudzyslowiu bo ten wtryskiwacz dziala tylko przy zimym silniku - wiec dziala jak ssanie.

Co do KE-Jeta to ja tam nie widzialem wtryskiwaczy. On ma cisnieniowy rozdzielacz paliwa - wychodza z niego takie rurki 7 lub 9 w zaleznosci od tego czy to R6 czy V8. Dlatego nie mozna zalozyc do niego sekwencyjnej instalacji gazowej poniewaz nie ma impulsu z wtryskiwaczy.

A tutaj link do opisu dzialania KE-Jeta

_________________
Rób jak uważasz, uważaj jak robisz...

WDB 124 051 1B 426153 :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 24, 2006 8:05 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
KeyJey pisze:
wychodza z niego takie rurki


I te właśnie rurki zakończone są wtryskiwaczami mechanicznymi które otwieraja się po uzyskaniu odpowierniego ciśnienia.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 25, 2006 5:05 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
roadrunner pisze:
KeyJey pisze:
wychodza z niego takie rurki


I te właśnie rurki zakończone są wtryskiwaczami mechanicznymi które otwieraja się po uzyskaniu odpowierniego ciśnienia.


Dobrze gada [zlosnik]
A sekwencyjnego LPG nie mozna założyć właśnie daltego że ma ciśnieniowy rozdzielacz paliwa (tzn. z tego to wynika) i wtryskiwacze otwierane cisnieniem mechanicznie, a nie impulsem elektrycznym tak jak np. już w L-Jet. Poprostu nie ma skad wziac sygnału na wtryskiwaczee gazu. IMHO to w ogole wtrysk mechaniczny (K-Jet, KE-Jet) powinno sie zdecydowanie rozrozniac z wtryskami elektronicznymi (np. L-Jet). Zasada i efekt ich dzialania jest diametralnie różna.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 01, 2006 11:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 15, 2005 11:18 am
Posty: 100
Lokalizacja: Mazury niedaleko Pisza
Jeżeli średnia prędkość po mieście wychodzi Tobie 80km/h i to jeszcze z kickdownem to 25 l nie jest przesadnie dużym zużyciem. Ja po mieście jeżdżę średnio 40-60 i zużycie wychodzi mi do 12 l. [zlosnik]

Dodano po 3 minutach.:

Teraz poważnie. Jeżeli po gazie chcesz pojeździć na etylinie to niezbędną jest regulacja silnika i to nie w swoim garażu, ale na kompie. Jeżeli to nie pomoże to możesz mieć zarzuty do sondy, ale przy zasilaniu gazem też powinien wtedy przepalać.

_________________
Kocham MERCEDESY i moją żonę.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 03, 2006 10:00 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr paź 19, 2005 8:55 pm
Posty: 47
Lokalizacja: Włocławek
Sam już nie wiem co jest przyczyną tych problemów.
Zamówiliśmy dzisiaj nowe przewody do świec, w środę mają przyjść i je wymienimy. Czasami jak odpalę na zimnym silniku to mam wrażenie, że nierówno chodzi, jakby jeden cylinder nie chodził. Może to to nawala?
Nic już nie wiem:(((
Ten samochód który kupiłem, to cała masa problemów:(((((
Kupiłem po prostu pechowe auto:((
Same problemy, a to spalanie, a to kopcenie, a to drżenie, a to nierówne obroty... fuck. Gdybym wiedział, że tak z nim będzie, to mówię wam, za te pieniądze kupiłbym nowe Punto:((

_________________
Seat Ibiza 1,3 1993 - ex
Audi 80 1,8s 1990 - ex
Volkswagen Golf 1,4 1997 - ex
Mercedes W210/E280 1996 - ujeżdżam


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 03, 2006 10:51 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Ja nie wiem czy to ma cos wspolnego, jestem zwolennikiem gazu z powodu jego ceny, ale odkad przestalem jezdzic na LPG i leje beznin to klopoty sie skonczyly (narazie i mam nadzieje ze tak zostanie)...jedyne to chyba jeszcze wtrysk musze wyregulowac - bo mi zadrzec potrafi na wolnych obrotach i wywalic butle (tylko co zrobic z 60l gazu w nim) - i chyba wtedy bede wiedzial co to bezawaryjny i ten przecudny Mercedes.

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 13, 2006 7:52 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr paź 19, 2005 8:55 pm
Posty: 47
Lokalizacja: Włocławek
Wyjaśniła się zagadka!
Otóż przyczyną dla tego spalania był rozwalony regulator ciśnienia paliwa! Pojechałem do mechanika, bo już zaczynał palić jak smok, spalanie miał już nawet 50 litrów na 100!!
Okazało się, że w regulatorze pękła membrana regulująca ciśnienie paliwa, i paliwo się przedostawało wężykiem do przepustnicy, powstawała bardzo bogata mieszanika, okropne bujanie obrotów i czarny dym.
Po wymianie na nowy, koszt 250 zł silnik działa jak należy:)

_________________
Seat Ibiza 1,3 1993 - ex

Audi 80 1,8s 1990 - ex

Volkswagen Golf 1,4 1997 - ex

Mercedes W210/E280 1996 - ujeżdżam


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 17, 2006 9:42 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt sty 31, 2006 12:20 pm
Posty: 33
Witam , wiesz może w którym miejscu jest ten regulator ciśnienia i jak on wygląda bo ja też mam podobne objawy chyba po wlaniu preparatu do czyszczenia wtryskiwaczy ( chyba , nie jestem pewien ) i czy można to zrobić samemu czy "leczy" to tylko warsztat POZDRAWIAM :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 18, 2006 10:09 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr paź 19, 2005 8:55 pm
Posty: 47
Lokalizacja: Włocławek
merakrus pisze:
Witam , wiesz może w którym miejscu jest ten regulator ciśnienia i jak on wygląda bo ja też mam podobne objawy chyba po wlaniu preparatu do czyszczenia wtryskiwaczy ( chyba , nie jestem pewien ) i czy można to zrobić samemu czy "leczy" to tylko warsztat POZDRAWIAM :)


Oj, nie znam się na mechanice auta i nie bardzo potrafię Ci opowiedziec gdzie znajduje się ten regulator ciśnienia paliwa. Ale spróbuję, te cacko znajduje się na przewodzie paliwowym do którego są podłączone wtryskiwacze paliwa. To takie okrągła, metalowa, malutka puszeczka w której znajduje się membrana, z jednej strony naciska powietrze, a z drugiej się znajduje paliwo. No tak to mniej więcej wygląda. Jak membrana po wielu latach się zużywa, np guma sparcieje, to powstają szparki przez które przecieka paliwo, i już śladowe ilości jakie ciekną do przepustnicy powodują, ze samochód wariuje. Ja się przyznam, że jak wymieniliśmy ten regulator to falowanie obrotów nie zanikło ciałkiem, ale się znacznie zmniejszyło. Ale dalej będziemy szukać przyczyny bujania obrotów.

Dodano po 5 minutach.:

Co do warsztatów, to w przypadku W210 wymiana regulatora jest bardzo prosta, znajduje się na centralnym miejscu, wręcz na środku i na wierzchu, wystarczy zdjąć wężyk z powietrzem, i odkręcić. Aby się upewnić czy to nie przecieka, wystarczy zdjąć wężyk z powietrzem od tego regulatora i powąchać czy nie śmierdzi benzyną.

_________________
Seat Ibiza 1,3 1993 - ex

Audi 80 1,8s 1990 - ex

Volkswagen Golf 1,4 1997 - ex

Mercedes W210/E280 1996 - ujeżdżam


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 18, 2006 11:37 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt sty 31, 2006 12:20 pm
Posty: 33
DZIĘKI ZA ODPOWIEDŻ Voytti podłube przy tym POZDRAWIAM :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl