MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 12:59 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 5:46 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
agaj666 pisze:
a to lewe powietrze to skad i dlaczego?


Gumowe węże w układzie są "zparuszałe", normalne w tych autach i tych rocznikach. Koszt wymiany poniżej 200zł.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 5:50 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Cremek pisze:
Moze jest na tyle wysoki ze sie nie zapala a na tyle niski ze zwieksza efekt rozrzedzenia - faktem jest ze u mnie reaktor zawsze "kapie" sie w oleju - dbam o odpowiednio wysoki poziom a on odwdziecza mi sie pieknym pomrukiem [zlosnikz] - pare osob ktore chcialy go ode mnie kupic byly zdziwione ze to 200D bo moglyby przysiac ze pod maska jest 240D ze wzgledu na ten pomruk.


To chyba nie do końca jest tak, kontrolka to kontrolka poziomu oleju, a wskaźnik ciśnienia to wskaźnik ciśnienia oleju. To są 2 różne parametry, na ciśnienie oleju może mieć wpływ jakość oleju a nie jego ilość. Tak mi się wydaje.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 5:57 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt sty 07, 2005 5:40 pm
Posty: 710
Lokalizacja: okolice stolicy
a co to takiego:
211 automatic limited slip differential (ASD) (с 01.07.1984)
rear axle with automatic limited slip differential (ASD)
auxiliary heater
elimination of model designation on rear lid
luggage nets on front seat backrests
storage box in front tray
541 double roller blind used as luggage and passenger guard

553 trailer coupling and anti-theft warning system for Switzerland
570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest
585 Behr air conditioner and electric window lifters (front doors)
591 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane, (single-sheet safety glass), Germany
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - German
673 high-capacity battery
722 baggage rack, integrated
724 cargo anchorage
reszte chyba wiem.strasznie mnogo tego wypasu.bedzie co sie mialo psuc...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 6:07 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
211- automatic limited slip differential (ASD) - system antypoślizgowy przy ruszaniu
auxiliary heater - cos podgrzewanego
elimination of model designation on rear lid - bez oznaczenia na klapie
luggage nets on front seat backrests - chyba siatki na fotelach z przodu
storage box in front tray - skrzynka między fotelami
541- double roller blind used as luggage and passenger guard -
553 - trailer coupling and anti-theft warning system for Switzerland - chyba jakieś zabezpieczenie
570 - folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970) front folding armrest w202 - housing at front with armrest -
585- Behr air conditioner and electric window lifters (front doors) klima i elektryczne szyby z przodu
591 - heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane, (single-sheet safety glass), Germany green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - German - szyby atermiczne
673 - high-capacity battery - powiększony akumulator
722 - baggage rack, integrated -
724 - cargo anchorage -

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 6:17 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Co do tego cicnienia to zeczywiscie mogło by byc lepsze-ale widziałem ostanio 124 300TE z roku 91 i było rozgrzane do pełnej temp i miało 1,5 i to chyba ok.Mi sie własnie wydaje ze MB wraz z koncem produkcji 124 zrezygnował z tego wskaznika własnie ze wzgledu na te interpretacje ludzi co do stanu silnika.......Wypas niezły -ale moim zdaniem to trzeba wziac pod uwage tez to ze jest tak:automat (zmiana oleju -jakis koszt),klima na 90 % nie ma gazu-a jak jest ten stary bedzie problem nabic.silnik nawet jak ok to paliwozerny i trzeba myslec o gazie i tu tu wiadomo trzeba wiedziec czy sie chce gaz (koszt instalki) itp itd -Wiadomo trzeba dołozyc albo szukac diesla, z motorem w lepszym stanie itp,itd.Acha ten ekonomizer to powinien na wolnych obrotach wogole sie nie wychylac nic!-to ze na zdjeciu jest wychylony to znaczy ze albo jest lewe powietrze -albo skład mieszanki jest zle ustawiony i tak bedzie pokazywał i bedzie tym samym nierowno pracował itp.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 6:25 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Cremek pisze:
faktem jest ze u mnie reaktor zawsze "kapie" sie w oleju - dbam o odpowiednio wysoki poziom a on odwdziecza mi sie pieknym pomrukiem [zlosnikz] - pare osob ktore chcialy go ode mnie kupic byly zdziwione ze to 200D bo moglyby przysiac ze pod maska jest 240D ze wzgledu na ten pomruk.


OT: Chyba się naczytałeś postów o V8 i coś ci w silniku dreszuje. [hehe]

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 6:25 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt sty 07, 2005 5:40 pm
Posty: 710
Lokalizacja: okolice stolicy
paliwozerny....czyli jaki ma apetyt?warszawa bedzie grana czyli puste , szerokie arterie...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 6:45 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Kombi automat klima-mysle ze po miescie,z normalna jazda to około 13-14 ltr :lol: -wszelkie wygłupy to wiecej.trasa jakies 9-11 około........siakos tak....Oczywiscie wszystko zalezy od stanu silnika ,stanu ukł.wtryskowego i stylu jazdy.... ;)

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 7:37 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
(me: how) pisze:
Cremek pisze:
faktem jest ze u mnie reaktor zawsze "kapie" sie w oleju - dbam o odpowiednio wysoki poziom a on odwdziecza mi sie pieknym pomrukiem [zlosnikz] - pare osob ktore chcialy go ode mnie kupic byly zdziwione ze to 200D bo moglyby przysiac ze pod maska jest 240D ze wzgledu na ten pomruk.


OT: Chyba się naczytałeś postów o V8 i coś ci w silniku dreszuje. [hehe]


Hehehe no bez przesady nie mozna tego porownac do ryku V8 ale gdy np. znajomy postawi obok 123 z benzynie to jak dla mnie brzmienie mojej ksiezniczki jest o wiele przyjemniejsze dla ucha :D

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 25, 2005 2:08 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Ekonomizer nie wychyla się od fałszywego powietrza. To jest zwykły podciśnieniomierz, a jak jest fałszywe powietrze to podciśnienie spada.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 25, 2005 2:37 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 03, 2003 9:01 am
Posty: 601
Lokalizacja: Rudna
Antoni Janikowski pisze:
Ekonomizer nie wychyla się od fałszywego powietrza. To jest zwykły podciśnieniomierz, a jak jest fałszywe powietrze to podciśnienie spada.


Obawiam sie, ze nie masz racji Antoni.
W przypadku mojego auta jest tak, ze prawdopodobnie dostaje lewe powietrze, zostaje zubozona mieszanka, obroty spadają i zwieksza sie podcisnienie w kolektorze ssącym i ekonomizer sie wychyla w prawo, lecz w jak troszke obroty podczas tego falowania wzrzstają, to wskazowka wraca na swoją mniej ulubioną lewą strone [oczko]

Pozdrawiam

PS. Priorytet poszedł wczoraj

_________________
POZDRAWIAM Z ZIEMI LUBUSKIEJ
"...ciągle gdzieś pracowal, ciągle musiał iść, aż się rozczarował i zaczął pić..." L.J.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 25, 2005 3:43 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt sty 07, 2005 5:40 pm
Posty: 710
Lokalizacja: okolice stolicy
widze ze dyskusja sie rozwija...czy jest szansa zeby ktos pojechal go obejrzec w naturze?miejsce postoju to Żary.Ja mam ponad 1000 km wiec troche to klopotliwe ale gdyby ktos mial blisko,za rogiem:)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 14, 2006 10:06 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:54 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Poznan
i jakie decyzje odnosnie tego mb

_________________
W 124 CE 2.3 M102 1988
www.mercedes-poznan.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 7:49 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
HAHAHHAHAHAH Aale sie koles obudzil 14 miesiecy ;)) LOL

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 6:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:54 pm
Posty: 137
Lokalizacja: z Zachodu :)
klucha116 pisze:
Obawiam sie, ze nie masz racji Antoni.
W przypadku mojego auta jest tak, ze prawdopodobnie dostaje lewe powietrze (...) ekonomizer sie wychyla w prawo


Zasadniczo takie zachowanie ekonomizera wskazuje problemy ze skladem mieszanki, ktore oczywiscie moga wynikac z "lewizny".


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl