
Twój wydech to rysunek najniżej.
W m103 są dwa małe katalizatory zaraz za kolektorem i jeden duży pod autem przed sondą.
Może wydawać się Tobie, że pierwszy tłumik od strony silnika to tłumik,ale to jest katalizator, przed nim jest sonda wkręcona .
Drugi i ostatni jest taki jak w M103 .
Nie odpadła osłona tylko warstwa poszycia, a to już stanowi o wyeksploatowaniu .
Z praktyki wiem, że mając komplet drożnych katalizatorów , nie zorientujesz się czy masz pod samochodem środkowy tłumik czy go nie masz.
Możesz założyć używane oryginalne tłumiki od 300E czy nawet 260E, środkowy i końcowy.
Najtrwalsze są oryginalne lub bosal czy podobnych firm.
Ale asmet o ile mają w ofercie, a chyba do M103 mają też spełni swoją rolę.
Jak będziesz miał okazję i cały układ na stole to warto wydrapać z katalizatora pierwszą warstwę od strony silnika.
Wycinać nie jest dobrze, a kupić nowy to drogo bardzo.
wejdź pod auto i zobacz co masz , ale pewnie to co na rysunku.