MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob wrz 13, 2025 1:16 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lis 21, 2011 11:46 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
Witajcie

Jakiś czas temu był wałkowany temat charekterystycznych objawów zachowywania asb 722.3.
Kilka osób opisywało to samo. Podobno pomaga wymiana jakiś sprężynek za kilka złotych.
Mam do wymiany miske olejową i przy tej okazji chciałbym wymienić opisane w w/w temacie sprężynki.
Tylko jestem za głupi na forumową szukajke- nie mogę znależć. Kojarzy ktoś ten temat?

_________________
W124 300E bez lpg


Na górę
Post: pn lis 21, 2011 11:57 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Jest zestaw sprężynek K1, ale wstawia się go jak się ma poślizg wyłącznie przy zmianie z 2 na 3.

http://190rev.net/forums/showthread.php?t=37987

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
Post: pn lis 21, 2011 12:12 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
nio tak właśnie u mnie jest. Delikatny poślizg z 2 na 3 oraz lekkie szarpnięcie z 3 na 4 przy normalnym przyśpieszaniu. Pod pełnym obciążeniem pracuje/zmienia biegi prawidłowo.

_________________
W124 300E bez lpg


Na górę
Post: pn lis 21, 2011 7:01 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Teoretycznie wymiana zestawu plus regulacja podciśnienia powinna załatwić sprawę. Niestety wymiana sprężynek wcale nie musi poprawić zmiany 2-3, ale warto zaryzykować bo to kilka groszy ;)


Na górę
Post: wt lis 22, 2011 12:39 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Miki a skad dorwałes miske? nowka sztuka? u mnie tez szykuje sie wymiana jednak chyba ;/ [chory]


Na górę
Post: śr lis 23, 2011 7:45 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
Frytejro pisze:
Miki a skad dorwałes miske? nowka sztuka? u mnie tez szykuje sie wymiana jednak chyba ;/ [chory]


viewtopic.php?f=27&t=56685 ;)

_________________
W124 300E bez lpg


Na górę
Post: pn gru 05, 2011 7:57 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
właśnie siedze pod autem i walcze... może mi ktoś podpowiedzieć o co chodzi z tym ustawieniem śrubki imbusowej w konwerterze?

_________________
W124 300E bez lpg


Na górę
Post: pn gru 05, 2011 8:40 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Miki pisze:
właśnie siedze pod autem i walcze... może mi ktoś podpowiedzieć o co chodzi z tym ustawieniem śrubki imbusowej w konwerterze?


Tam jest tylko jedna śruba z takim łbem i służy do spuszczenia oleju z konwertera.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pn gru 05, 2011 8:45 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
ale rozumiem ze spuszczanie oleju z konwertera nie jest konieczne jeśli olej niedawno był wymieniany?

_________________
W124 300E bez lpg


Na górę
Post: pn gru 05, 2011 8:49 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
A co ma wymiana oleju niedawno do spuszczania go przy jakiejkolwiek naprawie.
Spuszczając olej ze skrzyni w konwerterze zostanie poniżej poziomu wejścia konwertera do skrzyni.Także nie zaprzątaj sobie głowy spuszczaniem oleju z konwertera.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pn gru 05, 2011 9:17 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
oki doki, jutro dam znac czy wymiana tego zestawu cos dala

_________________
W124 300E bez lpg


Na górę
Post: pn gru 05, 2011 9:35 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Jeśli olej jest świeży i nadaje się do wlania spowrotem to nie warto kupowac nowego.
Jedna tylko istotna uwaga:
Taki olej można wlać bezpiecznie filtrując w lejku poprzez sitko do lakierów używane przez lakierników.
Wtedy jest pewność, że z olejem nie wlejemy jakiegoś zbędnego syfu, niby tam ten filtr w skrzyni jest ale jednak...

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: śr gru 07, 2011 10:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
Pomogło! Skrzynia wyrażnie lepiej i płynniej pracuje. To było najlepiej wydane 20zł :)

_________________
W124 300E bez lpg


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl