voytas pisze:
Jeśli tył nie opada to pompa raczej trzyma - zawór chyba też?
To nie pompa ma trzymać tylko zawór. co do pompy to musi dawać odpowiednie ciśnienie (coś koło 130 bar mierzone na 'odpowietrzniku' regulatora o ile dobrze pamiętam).
Układu właściwie nie trzeba odpowietrzać. Można po odkręceniu dźwigni regulatora od stabilizatora ustawić ją na podnoszenie i opuszczanie kilka razy (na zapalonym motorze). Po prostu pompa pobiera sobie ze zbiorniczka olej i pompuje do regulatora potem z reg. olej wraca do zbiorniczka. Jeśli dźwignia jest wychylona na napełnianie (podnoszenie tyłu) to olej z reg. trafia do amortyzatorów-siłowników. jeśli dźwignia wychylona jest w drugą stronę to olej z amorów-siłowników trafia przez regulator do zbiorniczka.
Jeśli z odpowietrznika (na zapalonym motorze) leci olej , nie piana to albo pompa daje za słabe ciśnienie albo coś z regulatorem nie teges.
kiedyś temat przerabiałem:
viewtopic.php?f=25&t=38337&p=333349&hilit=nivo#p333349viewtopic.php?f=25&t=27518&p=241886&hilit=nivo#p241886