MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 30, 2025 3:11 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt sty 09, 2004 9:33 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Witam,

No i pojawił się u mnie problemik... Na rozgrzanym silniku kiedy wrzucam luz bądz wciskam sprzęgło nie zawsze spadają mi obroty (spadają ale nie znacznie)... Najczęściej muszę nacisnąć gaz i dopiero wtedy wszystko wraca do normy... Co to może być ??

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
Post: pt sty 09, 2004 10:19 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz lip 22, 2001 2:00 am
Posty: 641
Lokalizacja: Warszawa
Hello

Moze poprostu przytarty system ciegien lub rozciagnieta sprezyna zapewniajaca powrot tego systemu do stanu pierwotnego (wolnych obrotow)?

Ja bym od tego zaczol - jezeli to nie to, to moga to byc wieksze klopoty. Np. jakies uszkodzenie systemu odcinania doplywu paliwa, przy puszczonym pedale gazu - zakladam, ze masz k-jetronic - nie pamietam, czy w 123 wspomniany system byl juz storowany elektrycznie (switch), czy jeszcze mechanicznie.

_________________
<b><font size=-1 color=yellow>Szymon</font></b>
<font size=-2 color=00BB00>W116 280SE</font>
<font size=-2> http://mb.vsa.com.pl </font>


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 09, 2004 10:29 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Popieram zdanie Szdowka. Czerwona przez sprężyne chciała gościowi tyłem rozwalic cały warsztat!! do tej pory ciarki mi chodza po plecach.

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 09, 2004 11:11 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz lip 22, 2001 2:00 am
Posty: 641
Lokalizacja: Warszawa
Hello
sebi pisze:
Czerwona przez sprężyne chciała gościowi tyłem rozwalic cały warsztat!! do tej pory ciarki mi chodza po plecach.

[zlosnik] W 114 mialem podobnie, jak niektorzy pamietaja byl tam wlozony silnik 200D, calkiem amatorsko [zlosnik]. M.in. pedal gazu byl polaczony z silnikiem za pomoca zwyklej linki (dochodzila w to samo miejsce co linka od wolnyhc obrotow). No i pewnego dnia, prawie pekla. Tzn, Czesc drutow sie przerwala i lika zaklinowala sie w pancerzu... W pozycji pedalu gazu wcisnietego prawie do konca [zlosnik] Zorientowalem sie co jest grane jadac ok. 100km/h. Przy puszczonym pedale gazu bydle przyspieszalo, zamiast zwolnic [zlosnik] Szczesliwie bylo to na moscie na trasie lazienkowskiej. Gdyby to bylo gdzies indziej, to mialbym problem na pierwszym napotkanym skrzyzowaniu z czerwonym swiatlem :lol: Wcisniecie sprzegla owocowalo gwaltownym wzrostem obrotow... Jak ciut ochlonolem, poprostu zaczolem hamowac, az do calkowitego zatrzymania samochodu i silnika. Szczesliwie mialem sprawne i hamulce i sprzeglo. Pamietam jak sie cieszylem, ze 200D ma tak mala moc [zlosnik] [zlosnik]

_________________
<b><font size=-1 color=yellow>Szymon</font></b>

<font size=-2 color=00BB00>W116 280SE</font>

<font size=-2> http://mb.vsa.com.pl </font>


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 09, 2004 11:31 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Idzik sprawdx to koniecznie może cos się blokuje.

Czerwona poszła cała wstecz i le fabryka dawała bo do ruszenia trzeba było powniej siły aby pokonać opory tarcia przy blokowanych cięgnach. Dodatkowo sprężyna raczej juz nia nie była. Auto na pełnym wstecznym gazie zaczeło jechać w stronę warsztatu (ok 10-15 metrów) kierował mój brat. Najpierw myślałem że sie wygłupia ale pochwili (całe wieczności) zrozumiałem że trzeba bedzie uciekać!! hamulce nie działały jak trzeba, ostatkiem czynności mózgowych przekrecił kluczyk wyłączając zapłon. Auto (Christin) zatrzymało sie środkowa częścią na drzwiach warsztatu wgniatając obie strony. To był znak hehe. Teraz jest już oswojona.

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 10, 2004 10:07 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 11:39 am
Posty: 406
Lokalizacja: Jelenia Góra (czasowo Wrock)
no ładnie... Każdy ognisty wierzchowiec na początku jest narowisty...
Mi się zacinał pedał gazu... trzeba było poczyściś na wszelkich ruchomych miejscach i było ok, ale przez jakiś czas, zanim to zrobiłem, po zdjęciu nogi z gazu musiałem sprytnie nogą odbijać pedał...

_________________
Ja-cek
1. W115 "Bombowiec - Wytwornica Dymu" w ciągłym remoncie, oj, i tak chyba do wakacji... tylko których? (-:


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 10, 2004 1:21 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 20, 2003 10:31 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Malbork
A może to po prostu niskie temperatury, trochę brudu i problem gotowy.
Można by dać mocniejszą sprężynę, ale potem siłować się z pedałem gazu :-?

_________________
W115, 240D 3.0 ** W123, 250 ** W126, 300SE ** W124 250TD ** Zetor 50 Super 62r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 10, 2004 4:00 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz cze 29, 2003 10:48 am
Posty: 520
Ja też miałem problem z blokującym się pedałem gazu w W115 kwestia wymiany sprezyny na sprawną, na szczęscie niczego nie rozwaliłem [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 11, 2004 10:01 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 19, 2002 3:18 am
Posty: 647
Lokalizacja: Gdynia
Kiedyś też mi się blokował gaz w 123, powód gumowy dywanik [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 12, 2004 8:13 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
outsider pisze:
Kiedyś też mi się blokował gaz w 123, powód gumowy dywanik [zlosnik]


To ma sprawdzone [zlosnik] [oczko] ... Problem jest taki, że nie dzieje się to regularnie... Raz częściej, raz rzadziej... I silnik nie wkręca się na olbrzymie obroty, a jedynie po wciśnięciu sprzęgła, obroty trochę spadają, ale pozostają nadal podwyższone... (niestety nie miałem kiedy pogrzebać przy obrotomierzu, by go podłączyć, więc wartości nie podam :( ) Dzisiaj w drodze do pracy problem nie zaistniał... I bądź tu mądry...

PS. I jeszcze coś mi zacznęło trzeć/świszczeć od strony pasażera powyżej 70 km/h :evil:

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl