MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 07, 2025 12:46 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob cze 27, 2009 12:01 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
Witam ,

Nie mogę spokojnie usiedzieć przy 3 złotowej różnicy w cenach gazu i benzyny . jak sobie pomyślę że co 100 kilometrów puszczam przez rurę 30 zł extra to trochę się irytuję [zlosnik]

Wiele skorzystałem z porad kolegów MMM i Milosh ( wielkie dzięki ) i przygotowałem sobie budżet 3500 pln. Za tę kwotę chciałbym założyć do E200T bezobsługową sekwencję z gwarancją i pionowym zbiornikiem toroidalnym w koło.

- Jaką instalację polecacie ?
- Czy warto inwestować w droższe wtryskiwacze ? ( KEIHIN ? )
- Na co zwrócić uwagę przy montażu?
- Co fachowcy mogą spieprzyć przy Sekwencji ?

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 27, 2009 10:54 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Przede wszystkim, niezaleznie od rodzaju instalacji zainwestuj w korek wlewu we wnece korka benzyny (nie wiem czy sie jasno wyrazilem :) ).
Czasem spotkalem sie z opiniami, ze nie da sie, ze za ciasno, ze to, tamto. Bezedura! Korek miesci sie idealnie, na lewo od wlewu benzyny. Brak problemow z zamarznietym korkiem gazu zima, nic nie rdzewieje itd. A mina nieobytego pracownika stacji szukajacego na sile korka pod zderzakiem - bezcenna :).
Co do reszty niestety nie pomoge, mam zwykla II generacje na parowniku.
Pozdrawiam i zycze wytrwalosci! :)

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
Post: sob cze 27, 2009 11:19 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 02, 2008 9:11 pm
Posty: 158
Lokalizacja: Kaszuby
hogben pisze:

- Jaką instalację polecacie ?
- Czy warto inwestować w droższe wtryskiwacze ? ( KEIHIN ? )
- Na co zwrócić uwagę przy montażu?
- Co fachowcy mogą spieprzyć przy Sekwencji ?



Ja uzywam w C124 2.2.od ok 140 tys km BRC 24 Sequent a miesiac temu W210 2.0 otrzymal BRC Sequent 24 Plug&Play.

Instalacje sie spisuja bez zarzutu. ZERO problemow. Wiec taka bym ja mogl polecic na podstawie wlasnego doswiaczenia

Wrtyski Keihin sa bardzo dobre ( szybkie i ciche) i sa drozsze ale standardowe BRC koloru pomaranczowego w zupelnosci wystarczaja.

W BRC P&P gazownik nie ma w zasadzie nic do spieprzenia ( poza dokladnoscia montazu). Bylem obecny przy programowaniu centralki od BRC i w szoku bylem jakie to proste i idiotoodporne urzadzenie. Moze to zabrzmi dziwnie ale w ogole nie ma koniecznosci jezdzic samochodem by cos sprawdzac jak sie zachowuje pod obciazeniem , doregulowywac cokolwiek itd itp. Po zaprogramowaniu od razu pojechalem w trase i auto jezdzi jakby zawsze LPG mialo pod maska.

Tak jak przedmowca pisal: zdecydowanie warto wlew LPG umwiescic pod klapka obok wlewu PB. Wygoda uzytkowania to raz a dwa to nisko polozony wlew zbiera syf z drogi i mimo ze jest tam oslona to lub sie zgubic, zartownisie moga odkrecic i syf na zaworze dostaje sie do butli itd itp.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 27, 2009 11:43 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
Dzięki Panowie , czy mogę jeszcze prosić o zdjęcie tego wlewu pod klapką. Zamiast tłumaczyć po prostu im pokażę [zlosnik]

Rolbas - zrobisz mi zdjęcie BRC24 Sequent pod maską ?

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 27, 2009 11:58 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Niestety teraz moge zrobic tylko fotke w limuzynie. Kombiaka sprzedalem. W kombi wygladalo to bardzo podobnie, korek troche bardziej odstawal od blachy (wiekszy dystans). Generalnie miejsca na to nie brakuje. Doplacilem 100zl fachmanowi za fatyge, ale warto bylo.
Obrazek

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 27, 2009 12:47 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
W kombi jest mniej komfortu , i nie wiem czy to się uda :-?

Obrazek

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 27, 2009 3:22 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Kurcze, zaluje ze nie moge zrobic fotki. U mnie sie udalo, tzn kupilem juz auto z tak zrobionym wlewem (kombi). Korek znajdowal sie na lewo troche powyzej korka Pb, zamocowany z lekkim dystansem od scianki wlewu. Na bank sie miescil, tankowalo sie z niego tez bez zadnych problemow.

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 27, 2009 5:53 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
na bank da się i w kombi, u mnie jest zainstalowany taki mały pipek, w który wkręcam przejściówkę z końcówką do tankowania...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 27, 2009 6:02 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
Janfocus pisze:
mały pipek


:-? [zlosnik]

Masz może jakąś fotkę swojego małego pipka ? [zlosnik]

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 27, 2009 6:09 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 27, 2005 9:08 pm
Posty: 518
Lokalizacja: z Wrocka
BRC jest bardzo dobre, ale też najdroższe w serwisowaniu. 1 szt. wtryskiwacza kosztuje tyle, co cała listwa innej firmy.

Jeśli zamierzasz jeździć autem dłużej, niż 2 lata, czyli dłużej, niż gwarancja na BRC, to raczej rozejrzyj się za elektroniką STAG, reduktorem ZAVOLI i wtryskami MAGIC JET, PLANI JET, lub podobnymi. Valteki są bardzo tanie, ale trzeba je czyścić lub wymieniać po niewielkim przebiegu 10-30tys.km, na szczęście koszt za całą listwę to ok 150-180zł.

Kumaty gazownik zestroi ci to tak, że zapomnisz, że masz coś dokładane pod maską.

_________________
W201
W124
W168


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 27, 2009 6:29 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Da sie, da! U mnie byl zamontowany normalny, pelnowymiarowy, o europejskim doroslym wymiarze, wypasiony DUZY PIPEK :)
Moja rada jest taka. Jak pojedziesz do gazownika, wez od niego do reki duzy pipek (do gazu), przymierz w najwieksza przestrzen we wnece (na lewo w gore od korka Pb) i powiedz mu, ze ma tam go zamontowac :) Pozniej tylko proba z pistoletem, czy sie miesci i wio :)

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 27, 2009 7:04 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
hogben pisze:
Masz może jakąś fotkę swojego małego pipka ?

jak tylko odzyskam auto w pn to zrobię foto mojego małego pipka [zlosnik]

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 27, 2009 7:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 20, 2008 9:59 pm
Posty: 235
Lokalizacja: GDAŃSK
u mnie w kombi wyglada to tak jeżeli chodzi o pipek:
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... C01659.jpg
tak wyglada po otwarciu klapki

http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... C01660.jpg
odkrecam plastikowa osłonke


i wkrecam pipek
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... C01661.jpg
a jednak polak potrafi pozdrawiam

_________________
Czas za szybko leci a ja wciąż przyspieszam.....
MB W123 300d ASB EX
MB W124 2.6 ASB kombiaczek EX
MB W124 2.0 D E-class EX
MB W115 200d '76


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 27, 2009 7:45 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Hogben jutro wylatuje z Bahrainu do PL. W pon jestem dostepny. Jak chcesz to zapodaj mi na PW Twoj numer telefonu to mozemy poszczekac on-line.

Ja w swoim M111 i w Audi 80b4 2.0E montowalem u tego samego facia 2 instalacje praktycznie jedna po drugiej. Obie bardzo schludnie wykonane, ZERO problemow. Na swojej nalatalem 40tkm przez niecaly rok i jestem wiecej niz zadowolony. Wiadomo, ze BARDZO DUZO zalezy od poprawnego montazu. Gosc ma autoryzacje wszystkich szanujacych sie firm. BRC odradza ze wzgledu na kulawy serwis na Slasku (siec firm "Czakram" - centrala w Myslowicach - kolejki z duzym wyprzedzeniem trzeba klepac (moj tesc ma BRC) to wiem co mowie.

Ja mam instalke AG centrum. Reduktor Tomasetto, listwa VALTEK, centralka ZENIT - naprawde ZERO problemow. Cena 2500zl za wsio - moge Ci zalatwic upust na symboliczne 100zl wiec Ci sie koszta dojazdu zwroca. Montaz Sosnowiec lub Bedzin (przynajmniej zobaczysz kawalek swiata). Za montaz recze lbem [zlosnik]

PS. Dzieki za polecenie tabletek uzupelniajacych poziom elektrolitow - LITROSAL. Bez tego bym chyba odpalil, a tak jakos dycham. Dzis tutaj doszlo do 50C w cieniu. To naprawde parzy w pluca!!!

Pozdrawiam

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 27, 2009 7:57 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 27, 2005 9:08 pm
Posty: 518
Lokalizacja: z Wrocka
Tylko nie daj sobie zamontować ZENITA!!
To dziadostwo albo chodzi od razu dobrze, albo, niestety częściej szarpie, dławi się, krztusi silnik itp.

Niestety, ale wielu przyznaje, że wśród sterowników przoduje STAG.

Wpisz w wyszukiwarkę zenit lpg, poszukaj, a sam sie przekonasz.

Sam miałem ZENITA i niestety wyleciał z auta, bo nie podołał.

Wśród tańszych sterowników sekwencji STAG jest na razie bezkonkurencyjny. Obsługuje rózne wtryskiwacze, radzi sobie z różnymi rodzajami wtrysku-sekwencyjnie, półsekwencyjnie, full-grup.

_________________
W201
W124
W168


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl