hogben pisze:
- Jaką instalację polecacie ?
- Czy warto inwestować w droższe wtryskiwacze ? ( KEIHIN ? )
- Na co zwrócić uwagę przy montażu?
- Co fachowcy mogą spieprzyć przy Sekwencji ?
Ja uzywam w C124 2.2.od ok 140 tys km BRC 24 Sequent a miesiac temu W210 2.0 otrzymal BRC Sequent 24 Plug&Play.
Instalacje sie spisuja bez zarzutu. ZERO problemow. Wiec taka bym ja mogl polecic na podstawie wlasnego doswiaczenia
Wrtyski Keihin sa bardzo dobre ( szybkie i ciche) i sa drozsze ale standardowe BRC koloru pomaranczowego w zupelnosci wystarczaja.
W BRC P&P gazownik nie ma w zasadzie nic do spieprzenia ( poza dokladnoscia montazu). Bylem obecny przy programowaniu centralki od BRC i w szoku bylem jakie to proste i idiotoodporne urzadzenie. Moze to zabrzmi dziwnie ale w ogole nie ma koniecznosci jezdzic samochodem by cos sprawdzac jak sie zachowuje pod obciazeniem , doregulowywac cokolwiek itd itp. Po zaprogramowaniu od razu pojechalem w trase i auto jezdzi jakby zawsze LPG mialo pod maska.
Tak jak przedmowca pisal: zdecydowanie warto wlew LPG umwiescic pod klapka obok wlewu PB. Wygoda uzytkowania to raz a dwa to nisko polozony wlew zbiera syf z drogi i mimo ze jest tam oslona to lub sie zgubic, zartownisie moga odkrecic i syf na zaworze dostaje sie do butli itd itp.