MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt wrz 12, 2025 6:14 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 175 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 512 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt maja 15, 2009 7:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 03, 2008 8:19 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Białystok
Emsi... z twojego rozumowania wynika że auta z dużymi silnikami powinny być tańsze niż z mniejszymi (tak wynika)... ale to chyba jedynie rozumowanie polskie... i to że akurat nas nie stać na takie pojemności to chyba nie powinno mieć się do kogoś pretensji że chce "dużo" za auto...

600 jest pojemnością królewską... i to że ten egzemplaż kosztuje 22tysiące to jest śmiech na sali... bo moim zdaniem to powinien kosztować z 15 000 drożej za sam silnik (i pamiętaj że w 600 to już wiele do dokupywania opcji nie było)... a to że jest mało zainteresowanych to chyba nie powinno wpływać na cenę bo jak wiadomo na takie auto trzeba amatora...

pomyśl sam na spokojnie... 3,2 cdi powinno być droższe niż załóżmy 55AMG (63)... bo ekonomiczniejsze i łatwiej sprzedać... ale tak naprawdę to nikogo nie interesuje czy kogoś stać czy nie i czy będzie od świeta czy na co dzień...

i moim zdaniem to takie auta powinny być w przedziale 40-60 tysięcy... i wtedy mieliby je ludzie co alebo mają kasę i dbają o auto albo ci dla których są pasją i dbają... a nie po 20000 że koleś kupi auto i dorżnie je w rok a pierwsza wizyta na forum będzie z zapytaniem o LPG bo się okazało że nie pali 10...

może to jest smutne (i może ktoś się obrazi) ale prawdziwe...

mnie moje auto wyniosło 30000 i też może powiesz że pierd**nięty tyle za qp jak na alledrogo chdzą po 9000... ;)

ale ja w swoim to tylko podstawowe wymiany robię...

_________________
Mercedes 124 220CE '95/96
-------------------------------------------------------
"Kiedyś auta miały duszę... zrobione były z metalu, a plastiku używano do wysadzania mostów"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 15, 2009 8:50 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 5:00 pm
Posty: 341
Lokalizacja: Wlkp.
adi_1233 - z powyższej wypowiedzi można domyślić się, że masz żal bo przepłaciłeś za auto ;).

Twoja wypowiedź nie trzyma się kupy, bo ceny rynkowe zależą od popytu - od niczego innego. Ja chciałem zwrócić na jeden aspekt - jeśli nie ma popytu na dane auto to znaczy że można się sporo targować!

adi_1233 pisze:
i moim zdaniem to takie auta powinny być w przedziale 40-60 tysięcy.

Masz prawo do swojego zdania, ale osoby które mają tyle na auto kupują teraz ładne w220. I nie obchodzi ich to, że starsze auto ma takie samo wyposażenie lub lepsze, bo oni poprostu nie potrzebują starszego auta...

adi_1233 pisze:
pomyśl sam na spokojnie... 3,2 cdi powinno być droższe niż załóżmy 55AMG (63)... bo ekonomiczniejsze i łatwiej sprzedać

To nie jest porównanie, bo mówisz o młodszych autach - patrz moją odpowiedź akapit wyżej.


adi_1233 pisze:
a nie po 20000 że koleś kupi auto i dorżnie je w rok a pierwsza wizyta na forum będzie z zapytaniem o LPG bo się okazało że nie pali 10

Proszę Cię - nie rób ze mnie 'dresa' ;). Jak już napisałem szukam auta z mojej moto-miłości, i moje pytania o spalanie biorą się stąd, że w żadnym wypadku nie chcę auta gazować! Jednocześnie nie chce też pogrzebać się finansowo po zakupie. Kupić jest bardzo łatwo, najtrudniej jest później utrzymać! <br>Dodano po 15 minutach.:<br>
adi_1233 pisze:
pomyśl sam na spokojnie... 3,2 cdi powinno być droższe niż załóżmy 55AMG (63)... bo ekonomiczniejsze i łatwiej sprzedać... ale tak naprawdę to nikogo nie interesuje czy kogoś stać czy nie i czy będzie od świeta czy na co dzień..

Tak sobie teraz przejrzałem allegro/otomoto i tak właśnie jest, że modele w220 500/600 są w podobnej cenie co 320cdi/400cdi. :) Oczywiście są modele AMG które są w czołówce cenowej, ale i tak w żadnym z roczników nie był to model najdroższy (przegrywał również z modelami 320benzyna lub diesiel).
Każdy ma prawo wystawić cenę za auto jaką chce, ale wtedy nie wiadomo czy kiedykolwiek auto sprzeda. No chyba, że ktoś tylko sonduje wartość auta 8)

_________________
w126 420sel '89
w108 280S '70


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 15, 2009 8:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 03, 2008 8:19 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Białystok
myślisz że przepłaciłem za auto ??? to zobacz ceny na mobile...

tak za 60 tyś. to PIĘKNĄ w220 kupisz ??? chłopie na jakim ty świecie żyjesz ??? jakiś równoegły wymiar ??? chyba że masz inne pojęcie słowa "ładny"...

dla mnie to jest żal że koleś chce za auto 20000 zł (które kiedyś i do dziś dla niektórych jest luksusem ki kosztowało 200tyś marek) a ty mówisz że drogo... no chłopie...

wiesz skończmy temat ... podoba się kupuj... nie podoba nie kupuj... nie masz tyle kasy lub szkoda ci to poprostu nie zawracaj gitary... taka polemika nie ma sensu...

i niestety na takie auta nie ma u nas popytu... u nas auta z popytem to tico fiata itd... tam sie nie trzeba targować ;)

u mnie w mieście kobieta żeni 600 już z rok na giełdzie i nie ma popytu bo wszyscy a to diesel, a to golf, pasat, audi... taka rzeczywistość... a ona sama mówi 100zł=100km...

_________________
Mercedes 124 220CE '95/96

-------------------------------------------------------

"Kiedyś auta miały duszę... zrobione były z metalu, a plastiku używano do wysadzania mostów"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 15, 2009 8:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 5:00 pm
Posty: 341
Lokalizacja: Wlkp.
adi_1233 pisze:
myślisz że przepłaciłem za auto ??? to zobacz ceny na mobile...

Chyba nie zauważyłeś, że to był żart ;).

adi_1233 pisze:
dla mnie to jest żal że koleś chce za auto 20000 zł (które kiedyś

Celnie napisałeś "kiedyś" - bo teraz jest to auto dla takiego wariata jak Ty czy ja. [zlosnik]

Niestety Polska to nie Niemcy. Gdyby tak było to nie musiałbym dokładnie wszystkiego sprawdzać, tylko poleciałbym sobie do Mirbacha i wybrał coś z ich kolekcji. Niestety w polskich realiach kupienie takiego auta to trudna decyzja.

Jeśli chcesz kończyć dyskusję - spoko. Każdy ma swoje zdanie, a forum to najlepsza platforma do ich wymiany. 8)

P.S. ciekawe czy autor tego tematu, wogóle jeszcze jest zainteresowany naszymi opiniami...

_________________
w126 420sel '89
w108 280S '70


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 15, 2009 9:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 03, 2008 8:19 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Białystok
Emsi pisze:

Niestety Polska to nie Niemcy. Gdyby tak było to nie musiałbym dokładnie wszystkiego sprawdzać, tylko poleciałbym sobie do Mirbacha i wybrał coś z ich kolekcji. Niestety w polskich realiach kupienie takiego auta to trudna decyzja.



zgadzam się z tobą w 100% że kupienie takiego auta to niestety w polskich realiach to się z nim żenisz... ;)

ja już się ze swoim ożeniłem i się śmieję do dziewczyny że mam nadzieję że wnuki go zobaczą [zlosnik]

ja podchodzę do aut może tak jak i ty... dla mnie jest szkoda że takie rodzynki są za pieniądze przysłowiowej pandy...

ostatnio znalazłem ogłoszenie SEC z mojego miasat... a jaki to on kolekcjonerski, igła i w ogóle miód malina... to myślę obadam może komuś polecę ... zajeżdżam do komisu a u niego na dachu koło zapasowe leży.. i mi ręce opadły... tak to jest... żal...

_________________
Mercedes 124 220CE '95/96

-------------------------------------------------------

"Kiedyś auta miały duszę... zrobione były z metalu, a plastiku używano do wysadzania mostów"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 17, 2009 11:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lip 31, 2005 8:35 pm
Posty: 87
adi_1233 pisze:
i ja tak zawsze mówię że nowe auto (typu s cl) może kupić każdy co ma kasę, ale klasyka to ten co ma klasę...

Święta prawda - zawarłeś w tym zdaniu całą esencję, która pogmatwana krąży mi w głowie ! Teraz użytkuje w124 z 86 roku i jest naprawde zadbana, jest w lepszym stanie niż auto które dziś wyjeżdża z fabryki, nie wyobrazam sobie jej sprzedac - każde się w Niej pochować. Zamierzam w najbliższym czasie kupić w140 ale 500L i napewno nie kupie w polsce za 17tys zł. Uważam, że jak juz kupowac to dobrze i nie żałowac pieniędzy. Są tacy ludzie którzy kupują nowe wozy wychełtają je i następne następne- nie mają rzadnych uczuć do samochodu :-? Oby takich jak My było więcej


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 19, 2009 10:27 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 07, 2008 11:45 am
Posty: 240
Emsi pisze:
Z tematu "tanich S-ek". Znalazlem takie cos w sieci:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5548258.
Ten z powyzszego link'u tez 'bezwypadkowy', a jakims cudem brakuje tabliczki z VINem... sama odpadla !?!? :roll:


Jeszcze na koniec dodam (jak nie ekspert), ze powyzszy samochod pochodzi z USA, a tam generalnie VIN musi byc dostepny nawet z zewnatrz pojazdu. Dlatego sa tabliczki za szybą. Jesli ten pojazd nie ma widocznego VINu to by bylo wbrew zasadom US nawet... Wg mojej wiedzy.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 19, 2009 11:01 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 03, 2008 8:19 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Białystok
niezła ciekawostka pepe... nie wiedziałem... [zlosnikz]

_________________
Mercedes 124 220CE '95/96

-------------------------------------------------------

"Kiedyś auta miały duszę... zrobione były z metalu, a plastiku używano do wysadzania mostów"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 19, 2009 5:41 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 27, 2008 3:39 pm
Posty: 17
Lokalizacja: kolega
Panowie, a czy orientujecie się jak było z zawieszeniem w W140 ? Były na zwykłych amortyzatorach ? na nivo tył ? Czy cały na siłownikach ? Pozdrawiam.

_________________
Marcin.
Mercedes 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 19, 2009 5:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 22, 2008 3:59 pm
Posty: 126
Lokalizacja: Polska, PCT
Wersje bez nivo też występowały ale te chyba z mniejszymi motorami, kolega ma 300SE '91 i nie ma nivo ani domykania drzwi ;)

_________________
Lancia Lybra 2.0i 20V
Peugeot 205 1.6i Automatic
Truck:Volvo FH12 420 Globetrotter XL
Brak Gwiazdy...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 19, 2009 5:57 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Oprócz NIVO i utwardzanych, były także fabrycznie na zwykłych amorach.
Moja właśnie jest na standardowych amortyzatorach.

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 13, 2009 1:12 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 16, 2009 9:38 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Zielona Góra
[zlosnikz] Witam Panowie!!
Widzę, że wszyscy tu jesteśmy maniakami W140. Jeżeli chodzi o NIVO, to tak jak Speedy wspomniałeś - mniejsze motory miały NIVO w opcji, natomiast S500 i S600 w standardzie. Ja również mam swoją niunię z roku 1998 z silnikiem 300 Turbodiesel (177 KM/330 Nm) i nie mam NIVO z czego się w sumie cieszę - bo w razie konieczności naprawy czekała by mnie wym. amorów w cenie 5.000 zł / 1 szt. Natomiast co jest dziwne - to jak czytam prospekty z lat 97/98 to piszą, że domykanie drzwi było w standardzie - natomiast moja nie stety tego nie ma - czy może ktoś to wytłumaczyć?? Dodam, że auto kupiłem w lutym - zeszłegho roku za 16.000 EUR. Przytargałem je do Polski i tak śmigam nim co dziennie - w zasadzie. Brak oznak rdzy, natomiast po uzupełnienieu freonu - klima niestety nie dział. Czy macie jakiś pomysł co można z tym zrobić. Tak przy okazji - przy zakupie sprawdźcie to proszę - bo z reguły jest tak, że jak zobaczy się auto stojące - w moim przypadku w salonie w niemczech i z wyglądu na zewnątrz i w środku wydasje się, że jest IGŁA, wręcz salonowa - to już nie sprawdzamy reszty - ostrzegam przed moimi błędami!!

Pozdrawiam forumowiczów i skazanych na blask gwiazdy!! :lol: <br>Dodano po 5 minutach.:<br> Jak się dodaje zdjęcia?? :(

_________________
Prawdziwe Mercedesy skończyły się z zakończeniem produkcji W140. Reszta to plastiki do minowania swoich właścicieli :)

Mercedes-Benz W140 S300 Turbodiesel 1998'
Renault Laguna RT 2,0 1994'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 14, 2009 11:15 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
W okienku, w którym piszesz, w prawym górnym rogu, po prawej stronie przycisku "url" jest przycisk "załącznik". Trzeba go nacisnąć i wtedy zostaniesz przeniesiony do innego ekranu gdzie będziesz mógł załączyć zdjęcie. Naciskasz przycisk "browse" i wybierasz ze swojego komputera zdjęcie, a potem wciskasz "wyślij". Chwilę trezba odczekać na załadowanie, wtedy kopiujesz link, który pokaże się pod zdjęciem i wklejasz do swojego posta w taki sposób:

[img]tutaj%20wklejasz%20skopiowany%20link[/img]

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 14, 2009 4:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lut 14, 2009 8:15 pm
Posty: 81
Co do S600 do 20tyś to zalecam drugie tyle przygotować na doprowadzenie do stanu przyzwoitego, chyba że ktoś chce zajechać autko i sprzedać nastepnemu amatorowi za pół roku tyle że za 12tyś lub na części. S600 w ładnym stanie albo nie jest na sprzedaż albo kosztuje pod 40tyś(a i wtedy znając zycie z 5tys trzeba dołożyć na początek).

andrew_1977 pisze:
[zlosnikz] Witam Panowie!!
Natomiast co jest dziwne - to jak czytam prospekty z lat 97/98 to piszą, że domykanie drzwi było w standardzie - natomiast moja nie stety tego nie ma - czy może ktoś to wytłumaczyć??

W standarcie to tylko w V12, albo w CL-u. Jeżeli nie masz kodu od dociągania to poprostu tej opcji nie miał.
Prospekt W140 1997r:
Obrazek


Cytuj:
natomiast po uzupełnienieu freonu - klima niestety nie dział. Czy macie jakiś pomysł co można z tym zrobić

Z tym freonem to jak myśle przejęzyczenie, w 98r stosuje się inny środek do nabijania układu klimatyzacji. Jak włączasz klime to sprężarka startuje?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 16, 2009 7:54 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 16, 2009 9:38 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Zielona Góra
Jeżeli chodzi o czynnik to na tabliczce jest napisane R134a.
Tomek77 pisze:
Jak włączasz klime to sprężarka startuje?

Jeżeli chodzi o kompresor to nierusza - próbowałem na krótko - to elektromagnes nie daje impuslu. Jakieś pomysły??

Wit pisze:
W okienku, w którym piszesz, w prawym górnym rogu, po prawej stronie przycisku "url" jest przycisk "załącznik".


Nie mam tego przycisku - mam: B / i / u / Quote* / Code* / List* / Img / URL / Zacytuj zaznaczone - natomiast nie widzę tego przycisku "załącznik. :(

Pozdrawiam

_________________
Prawdziwe Mercedesy skończyły się z zakończeniem produkcji W140. Reszta to plastiki do minowania swoich właścicieli :)



Mercedes-Benz W140 S300 Turbodiesel 1998'

Renault Laguna RT 2,0 1994'


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 175 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 512 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl