Nie staram się być tajemniczy tylko już tyle przy tej usterce grzebałem, że te wszystkie rzeczy sprawdziłem tj:
- przepustnica zamyka się całkowicie i nie ma usterek w obrębie cięgien,
- węże odmy i powietrza jałowego wielokrotnie sprawdzane i są szczelne,
- właczniki na ośce przepustnicy i koło dżwigni sprawne były miernikiem na załączanie i działają,
- zawór wolnych obrotów sprawdzałem po wyjęciu podłączając napięcie, zacięć nie stwierdziłem.
Chcę zapytać, czy np. uszkodzony potencjometr klapy spiętrzającej nie może powodować takich objawów ? Pamiętam, że kiedyś po strzale na LPG miałem identyczny objaw i po włożeniu nowej podstawy wtrysku z nowym potencjometrem usterka ta ustąpiła. Teraz też usterka ta pojawiła się nagle po wystrzale. Tylko niebardzo rozumiem jak może ten potencjometr fizycznie uszkodzić się podczas wystrzału ?
Ukaniu o jaki sterownik Tobie chodzi ? Co masz na myśli pisząc o JEst - stabilizatorze miniumum ? Czy chodzi o sterownik wolnych obrotów przez różne osoby różnie nazywany (np. silnik krokowy lub regulator wolnych obrotów) ? Może używamy innych nazw do tej samej części ?
_________________ W124 300TE LPG 1988r M 103.
|