MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 10, 2025 5:06 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 10:34 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 08, 2008 8:26 pm
Posty: 653
Lokalizacja: WLKP
Najlepsze sa autonogi i jakie ekologiczne:D i "zieloni"beda wam wdzieczni za ratowanie planety [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 11:09 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Cytuj:
Najlepsze sa autonogi i jakie ekologiczne:D i "zieloni"beda wam wdzieczni za ratowanie planety

najlepszy to jest tydzień w łóżku... [zlosnik]

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 11:23 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Janfocus pisze:
Cytuj:
Najlepsze sa autonogi i jakie ekologiczne:D i "zieloni"beda wam wdzieczni za ratowanie planety

najlepszy to jest tydzień w łóżku... [zlosnik]


Z fajną laską u boku ;)

Sorry Wojtek, że wrócę do tematu, ale takie pierdoły jak ciśniesz w tym temacie to, aż mi się palce w drugą stronę wykręcają.

Piszesz, że znajomy kupił zakatowanego Opla bo mu się zepsuł, a sam masz Mercedesa w stanie bardzo dobrym i się psuje. To jak to w końcu jest.
Inne marki psują się jak są zajechane, a Mercedes jak jest dobry?
A może jednak masz padakę a inne marki to po prostu złomy, tyle że to przeczy Twoim słowom o niezawodności innych marek.

Sam się już pogubiłem w tych całych wywodach, ale z Twoich postów doszedłem do jednego wniosku. Bez obrazy, bo to tak pół żartem, ale chyba jesteś niespełna rozumu, że się męczysz w tej padlinie z gwiazda na masce, zamiast wsiąść do samochodu S(upermana) bądź tego z zielonym ptakiem na czole.

A tak poza tym, to zdjęcia nie oddaja stanu mechanicznego ;) Przez 145 000 km, poprzedni właściciel miał wystarczająco dużo okazji, do zakatowania go.

I to w sumie tyle, a najlepsze nadal są czerwone Simsony, bo są najszybsze.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 11:28 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
WeebShut pisze:
Z fajną laską u boku

każdemu według upodobań [zlosnik]

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 11:37 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
WeebShut pisze:
...
Sorry Wojtek, że wrócę do tematu, ale takie pierdoły jak ciśniesz w tym temacie to, aż mi się palce w drugą stronę wykręcają.

Piszesz, że znajomy kupił zakatowanego Opla bo mu się zepsuł, a sam masz Mercedesa w stanie bardzo dobrym i się psuje.


Kurcze - daj już spokój z tymi offtopicami, aż mod zareagował.

Moja mercedes się nie psuje - ot po prostu wymaga wymian eksploatacyjnych, których nie uświadczysz w 3 letnim aucie, ot co ...

I dalej twierdzę, że TDI ma sporą przewagę nad zagazowanym benzyniakiem.

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 11:46 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
WojtekW pisze:
Kurcze - daj już spokój z tymi offtopicami, aż mod zareagował.

Moja mercedes się nie psuje - ot po prostu wymaga wymian eksploatacyjnych, których nie uświadczysz w 3 letnim aucie, ot co ...

I dalej twierdzę, że TDI ma sporą przewagę nad zagazowanym benzyniakiem.


Ty no machnąłem drugiego, co przy 7 stronach jest wartością marginalną [zlosnik]

Wymian eksploatacyjnych wymaga każda maszyna z częsciami mechanicznymi. Czy będzie to 3 letnie auto czy 15 letnie Mercedes. A gumy nie parciały nawet w mojej pierwszej W123 z '79 :lol:

Też się zgadzam, że TDi będzie miał przewagę, a to z tego względu, że nienawidzę LPG w aucie.

georem pisze:
Nie, raczej pomyślałem sobie że już jakiś czas je sprzedajesz.


Dopiero 21 dni jest wystawiona, ale podejrzewam, że jakiś czas na kupca trzeba będzie poczekać. Dość nietypowy samochód. Ale ile frajdy z jazdy wysokoobrotowcem.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 11:51 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
WojtekW pisze:
I dalej twierdzę, że TDI ma sporą przewagę nad zagazowanym benzyniakiem.

I jak tak twierdze.. nie z wyliczeń, nie z mądrzenia się, nie z innych mniej ważnych spraw ... tylko z tego co najważniejsze z własnych odczuć i przekonania.. połączonych z przyjemnością...
Pozdrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 11:53 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
WojtekW pisze:
I dalej twierdzę, że TDI ma sporą przewagę nad zagazowanym benzyniakiem.


Chcioałbym Cię widzieć w A8 2,5TDI vs A8 4,2 z LPG, pewnie miałbyś sporą przewagę. Poczytaj na forum AUDI który zestaw jest tańszy w użytkowaniu i utrzymaniu.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 11:57 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
georem pisze:
WojtekW pisze:
I dalej twierdzę, że TDI ma sporą przewagę nad zagazowanym benzyniakiem.


Chcioałbym Cię widzieć w A8 2,5TDI vs A8 4,2 z LPG, pewnie miałbyś sporą przewagę. Poczytaj na forum AUDI który zestaw jest tańszy w użytkowaniu i utrzymaniu.


Niereformowalnych nie zreformujesz. Aczkolwiek, jak bym miał 4.2 to pewnie LPG bym nie założył ... ale to takie moje zboczenie. Póki co nie stać mnie na utrzymanie 8 garowca, więc jeżdżę skromną 6 ;)

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 29, 2008 12:14 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
georem pisze:
Chcioałbym Cię widzieć w A8 2,5TDI vs A8 4,2 z LPG, pewnie miałbyś sporą przewagę. Poczytaj na forum AUDI który zestaw jest tańszy w użytkowaniu i utrzymaniu.


Georem ale tak to sie nie bawmy, porownaj S 350 Turbodiesel i S600 nawet zagazowane, ktore bedzie lepsze? A przeciez oba sa MB.

Nie porownuj auta ktore ma o 2 cylindry mniej i w dodatku najczesciej wystepuje nie z automatem a z Multitroniciem, prowadzac ktorego ma sie wrazenie ze zjada ze 30% mocy, a po wcisnieciu gazu trzeba odczekac wiecznosc zanim auto ruszy...W twoim przypadku to sa silniki mocowo zupelnie odmienne...Porownaj jakies 2,0T stare czy 2,5 benzyne z 2,5 dieslem (jesli takie pojemnosci benzynowe wtedy VW robil), ktore maja podobna moc i nieznacznie rozniacy sie moment obrotowy...i ja wtedy tez wybiore diesla od 2,5 V6 benzyny:
1. Bo lubie auta ktore zbieraja sie od 1,8-2 tys obrotow
2. Bo nie lubie aut ktore trzeba krecic na bardzo wysokie obroty.
3. Pomijajac awaryjnosc bo z tym jest roznie u roznych marek - wole w wielkim aucie (jak podawalem przyklad 530d) wracac z trasy ze spalaniem 7-8 niz 10-12.

Czytalem forum Audi sporo, bo zamiast 530d moglo byc A6 3,0TDI, wiec czytalem tez o 2,5TDI i ludzie pisza tak jak o TDSach od BMW, 50% ludzi mowi ze sie psuje, a 50% mowi ze u nich nie ma problemu z niczym, podobnie z zawieszeniem. Czesc narzeka ze sie sypie, a druga czesc ze nic sie im nie dzieje (w tym jedno takie auto znalem, A6 170tys km od nowosci jeden wlasciel, 3 kierowcow, glownie na trasie Lodz-Piotrkow i Wawa-Piotrkow jezdzone i w tych miastach, przez ten czas nic z zawiecha nie robione, z silnikiem tez nie, tylko Multitronic padl, no ale to norma hehe).

Wracajc do tematu bo sie rozjechalem...

...jak masz firme i cie stac kupuj nowe bo sie zamortyzuje...diesel czy pb? Twoj wybor, zaleznie ile jezdzisz i jaka jest roznica w cenie na niekorzysc diesla...

...jako fizyczny, ktorego stac na nowe kupuj auta 1,5-2 letnie, najlepiej tuz przed uplywem gwarancji, 50% lub prawie 50% wartosci auta juz zwykle spadlo, a jak masz jeszcze troche gwarancji to oddaj na serwis niech posprawdzaja, jak cos puka to upieraj sie zeby wymieniali...

...a jak cie nie stac to kupujesz to na co masz aktualnie gotowke i co jest w dobrym stanie...

...Co do silnika..to zwykle kwesita przyzwyczajenia kto co lubi...mialem benzynowego MB i bylo fajnie, ale od dobrych 3-4 lat czesciej jezdze dieslami (nawet gdy mialem MB czesciej jezdzilem dieslem) i z przyzwyczajenia do nisko osiaganego momentu preferuje wlasnie te silniki, choc TFSI zmienialo troche moja percepcje postrzegania benzynowca.

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 29, 2008 12:24 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
zebda pisze:
Georem ale tak to sie nie bawmy, porownaj S 350 Turbodiesel i S600 nawet zagazowane, ktore bedzie lepsze? A przeciez oba sa MB.


Ale o co Ci chodzi, Kolega twierdzi że TDI będzie lepsze, a ja twierdzę że NIE - A8 4,2 z LPG w podobnym roczniku jest tańsze w zakupie od 2,5TDI, tańsze w serwisowaniu, i tańsze w codziennej eksploatacji o jakieś 40%, przy tym szybsze, zrywniejsze, cichsze czego chcieć wiecej.
Aaaaaa zapomniałem, kolega by kupił Corsę 1,3CDTi za 30000zł [zlosnik] [oczko]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 29, 2008 1:04 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
WojtekW pisze:
Wszystko jest kwestią posiadanej kasy na auto ... jak masz więcej to kupujesz nowsze i tyle


a co to za teoria?! :roll: Mozna kupic auto stare i drozsze od nowszego np.107, 113 albo nawet 123 ot takie
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... otohosting <br>Dodano po 5 minutach.:<br>
WojtekW pisze:
Moja mercedes się nie psuje - ot po prostu wymaga wymian eksploatacyjnych, których nie uświadczysz w 3 letnim aucie, ot co ...


ze co?! [totalszok] Widze, ze kolega kupil Benza tylko dlatego, ze uslyszal, ze w takowym nic nigdy nie trzeba robic i sie zawiodl kiedy na trasie zabraklo paliwa.A ja cie oswiece i napisze, ze naprawiac i wymieniac elementy eksploatacyjne trzeba kazde auto tak samo jak i tankowac.
Motoryzacja ma juz ponad wiek!wymyslili wszytsko co mozna od Airbagow,systemow trakcji,gadajacych navigacji i innych bajerow, ktore tylko przeszkadzaja [oczko] ,ale nie stworzono jeszcza auta, przy ktorym nic nie trzeba robic.Skoro tego nie akceptujesz to radze kupic ponton.Choc...tego trzeba tez czsami dopompowac. [zlosnik]

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 29, 2008 7:37 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:57 pm
Posty: 422
Lokalizacja: Gdynia
zebda pisze:
ale tak to sie nie bawmy, porownaj S 350 Turbodiesel i S600 nawet zagazowane, ktore bedzie lepsze? A przeciez oba sa MB.

Tak też się nie bawmy [oczko] , Georem wskazał konfigurację 4.2+LPG - proszę o wskazanie przez miłośników TDI konfiguracji mocowo / komfortowo / finansowej, która nadawałaby się do porównania [zlosnik] . Porównywanie S 600 i S 350 TD jest nie na miejscu [oczko]

_________________
Pozdrawiam, Marcin
BMW E60 530D, Suzuki Intruder VZR 1800
Ex: Peugeot 505 2.5D, W123 240D, W124 200E, W210 E320, C126 500 SEC, Yamaha Drag Star, Audi A8 4.2Q


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 29, 2008 8:15 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Jak trafisz W124 w dobrym stanie, a nie zajechane, też raczej czegos takiego nie uświadczysz. Wszystko kwestia samochodu i poprzedniego właściciela.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 29, 2008 8:33 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 28, 2005 6:34 pm
Posty: 1631
Lokalizacja: Praga ma się rozumieć Północ
Panowie, bez wycieczek osobistych proszę, rozmawiamy o samochodach i na tym się skupcie.
Wytykanie sobie kto ma coś lepszego proszę na PW, albo w barze kontynuować.

_________________
Pozdrawiam Irek
W123 300D, automat, biały, a jego imię "Helmut" ex.
VW T4 Multivan - ale na kołach MB :)
http://www.beczkolandia.pl
http://www.kali-tramp.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl