MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 16, 2025 7:33 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn cze 09, 2008 9:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
felga bo jest krzywa jak nie wiem... a przy hamowaniu az tak strasznie nie znosi... okaze sie na miejscu. zapłaciłem zaliczke za przytrzymanie...

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"
MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"
Plastiki :)
Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"
Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 09, 2008 9:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 21, 2007 7:13 pm
Posty: 135
Lokalizacja: Ustron
Też go chciałem brać, papiery już ma w porządku, chyba że nic Ci nie mówił?

_________________
EX S123 240TD Automatic
EX S123 240TD MANUAL
Ex W124 300D Automatic
Wszystko EX..


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 09, 2008 9:59 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Będziesz jechał pociągiem z kołem na bagażu, he he he ciekawy plan.


Facet nie ma koła zapasowego?Wolałbym na miejscu przełożyć felgi z tyłu naprzód niż jechać z tak niewygodnym bagażem.

Spali Ci na tej drodze przy max 100km, czyli na liczniku widzisz 120 około 13-16 litrów.Ale jadąc 70-90 , na liczniku jest wtedy 80-100 około 11-13, ale tak czwórką ciężko jechać.
Oczywiście zależy od stanu ,ale jeśli instalacja ok to dasz radę.
Ściąga go przez zapiekające się zaciski(spali więcej), albo uszkodzony któryś ze sworzni kulistych.
Górny wahacz , dolny sworzeń, ewentualnie wspornik rury wsporczej dolnego wahacza.




Przy prędkości w granicach 140 km/h , czyli na liczniku 160, spali 16-18.

Tak mi spalił wracając ze zlotu, na odcinku Wrocław do koguta.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 09, 2008 10:06 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
Z papierami Do wyjasnienia. Dam sobie radę. Zapas ma a co do opony to niewiem czy brac i sie zastanawiam ale kurde jak mam sobie pluć w brodę na dwozec przyjade autem z tamtad po mnie podjedzie własciciel. to opona oskreczowana nie robi mi róznicy.;)

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"

MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"

Plastiki :)

Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"

Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 09, 2008 10:15 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 21, 2007 7:13 pm
Posty: 135
Lokalizacja: Ustron
Diablo991 pisze:
Z papierami Do wyjasnienia. Dam sobie radę. Zapas ma a co do opony to niewiem czy brac i sie zastanawiam ale kurde jak mam sobie pluć w brodę na dwozec przyjade autem z tamtad po mnie podjedzie własciciel. to opona oskreczowana nie robi mi róznicy.;)

Z tego co sie orientowałem to z papierami jest dośc duży problem, chyba że bierzesz ze sobą inny dowód i blachy :) Mówił coś o uszkodzonym zawieszeniu z przodu.
Ile taki 230E w spokojnej jeżdzie weźmie po mieście LPG?

_________________
EX S123 240TD Automatic

EX S123 240TD MANUAL

Ex W124 300D Automatic

Wszystko EX..


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 09, 2008 10:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
Wiam Wiem, wszystko. Mam W123 300D hehe opłacone itp. ;)

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"

MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"

Plastiki :)

Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"

Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 09, 2008 11:21 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 16, 2003 10:16 pm
Posty: 974
Lokalizacja: pomiędzy Legnicą a Wrocławiem
na A4 kraków wrocław to wogóle 0 stacji jest.

lol. Byłeś Ty kiedyś na tej autostradzie?
Na trasie Wro - Krak masz z 5,6 stacji paliw,
co najmniej. Dla nieznających znaków
drogowych pewnym utrudnieniem może być fakt,
że niektóre stacje znajdują sie aż 2 kilometry od autostrady... <br>Dodano po 46 sekundach.:<br> Ile taki 230E w spokojnej jeżdzie weźmie po mieście LPG?

Mi palił 14,5.

_________________
MB 123 200D '81, wersja taxi, podłokietnik, elektryczne lusterko - najsympatyczniejszy dieselek.
MB 123 230E, ASB i gaz 82 - dawca
Audi 100 2,3, ASB i gaz 91.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 10, 2008 9:20 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moj qp 230E spalil 10,8L LPG na zegarku ok 140/h (V-biegów) w miescie 14L

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 10, 2008 10:44 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Diablo991 pisze:
a przy hamowaniu az tak strasznie nie znosi

jak znosi przy hamowaniu, to o ile auto jet proste, to z reguły wina trzymajacego zacisku ham. -a to jest usterka, na która trzeba bardzo zwrócic uwagę, bo przy dłuzszej jeździe może się płyn zagotować i w ogóle nie będzie hamulcow -a dodatkowo często się kończy wyminą tarcz i łozyska oraz naprawą zacisku...

-szerokiej drogi...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 10, 2008 10:58 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Janfocus pisze:
przy dłuzszej jeździe może się płyn zagotować i w ogóle nie będzie hamulcow

A w jaki sposób płyn się zagotuje?? Moim zdaniem to klocek się zablokuje i zacznie śmierdzieć, ale dlaczego myślisz, że płyn to nie wiem.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 10, 2008 11:57 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
bary123ce pisze:
A w jaki sposób płyn się zagotuje?? Moim zdaniem to klocek się zablokuje i zacznie śmierdzieć, ale dlaczego myślisz, że płyn to nie wiem.

jak klocek sie blokuje i trze cały czas o tarcze, to wytwarza tak duzo cipła,ze zaczyna się gotowanie płynu (w skrajnym momencie pali się i klocek, ale wtedy już z reguły jest za puźno...) Miąłem tak kiedyś w 123, lekko trzymał mi klocek na przodzie, nie mogłem się zatrzymać bo nie było gdzie, za 200-500m gdy zobaczyłem lekkie dymienie to hamulców już nie było. Po takiej akcji poza spaloną tarczą musiałem wymienić łozysko, bo przy takim wzroście temp całe smarowanie łożyska szlag trafia a potem szybko łożysko -co przy przednich kołach jest dość ryzykowne...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 10, 2008 1:12 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
w pompie hamulcowej są dwie sekcje, więc płyn musiałby mieć bardzo wysoką temperaturę żeby przekazać ją na tylną sekcję, na drugie przednie koło, albo musiałby krążyć w układzie. Moim zdaniem brak hamulców nie będzie skutkiem zagotowania płynu.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 10, 2008 1:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
co bedzie to będzie. samochód jezdził.a co do płynu to sie nie zagotuje bo.

1 nie krązy w układzie
2 jest tylko nacisk i nie przezuci sie na kolejne 3 kooo bo musiał by wrócic do serwa a drogi poprotnej niema serwo tylko wciska płyn i wraca.
3 jak zacznie ocierac to sie o tym zaraz dowiem i se zatrzyma.

P.S fajne mi zyczenia skadacie.

a co do ile spali to... Mam automat 4 biegi 2.3E Wtrysk i reduktor z długą rurką więdz Spali spokojnie z 13 15l LPG przy 110-120km/h

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"

MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"

Plastiki :)

Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"

Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 10, 2008 1:56 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Janfocus ma racje z gotowaniem płynu.

Jeśli klocek trze o tarczę, nawet w tak małym stopniu,że podczas jazdy nie ściąga na daną stronę, to po jakimś czasie pedał schodzi przy hamowaniu do podłogi, i nie ma hamulców, dopiero po całkowitym wciśnięciu blokuje koła.
Nie ma wtedy stopniowania siły hamowania.
U mnie na zapieczonym tylko jednym z ośmiu cylinderków objaw wystąpił po 100 kilometrach.
W innym 123, które sobie katowałem po mieście wystąpiło to samo po kilkunastu minutach bardzo ostrej jazdy.

Nie ma znaczenia,że sa dwie sekcje.
Płyn nie gotuje się jak zupa w niedziele, po prostu osiąga tak wysoką temperaturę,że zmniejszają sie jego właściwości na ściskanie, i zamiast napierać na tłoczek ściska się w przewodach i zacisku.

Podobny objaw wystąpił mi kiedy to urwał się wężyk w tylnym zacisku i miałem tylko przód. Pedał do podłogi i nagle blokada kół.

To jest bardzo niebezpieczne, bo nigdy się nie dowiesz czy teraz jeszcze są hamulce czy już ich nie ma.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 10, 2008 11:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
PS będzie dobrze. nic mis ie nie zagotuję. jak sciąga przy chamowaniu czyli zacisk źle bieze... to nie oznacza ocieranie klocków o tarczę. <br>Dodano po 8 godzinach. 34 minutach.:<br> hejka. wyruszam na pociąg. Jestem strasznie nakręcony. i staram sie o niczym nie zapomniec. koła nie biorę bo jest dobry zapas.

Trzymajcie kciuki drodzy koledzy abym nim spokjnie do wrocka doleciał i pokazał wam fotki ;):):):)


Pozdrawiam i do zobaczenia jutro ;)

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"

MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"

Plastiki :)

Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"

Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl