MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 29, 2025 11:12 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn wrz 22, 2003 11:32 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 17, 2003 10:03 am
Posty: 38
Lokalizacja: Poznań
szdowk pisze:
Zalezy kiedy. Na razie, jako auto zabytkowe, nie ma zadnych ograniczen przy rejestracji0, nawet jezeli jest sprowadzane z mongolii ;-)))))))))))))


Czyli co, nie będzie trzeba zmieniać np lamp wg wymogów polskiego prawa drogowego? Napisz proszę dokładniej jak to z tym jest.

_________________
Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 22, 2003 11:37 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
szdowk pisze:
Hello
Bukol pisze:

- należy pamiętać też o tym, że auto jeżeli jest w Niemczech zarejestrowane i dopuszczone do ruchu (TUV) to będzie o niebo lepsze od odpowiednika z USA - chodzi o przepisy dopuszczające do ruchu.


Zalezy kiedy. Na razie, jako auto zabytkowe, nie ma zadnych ograniczen przy rejestracji0, nawet jezeli jest sprowadzane z mongolii ;-)))))))))))))


Chodzi Tobie o niemieckie tablice kolekcjonerskie (07)? Wtedy auto nie ma TUV. Kolekcjoner może posiadać 1 kpl tabli na całą kolekcję i jeździć okazjonalnie bez TUV, jeżeli auto (nawet zabytkowe z literką H w rejestracji) ma TUV to znaczy, że stan jest OK w rozumieniu niemieckiego prawa.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 22, 2003 5:04 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz lip 22, 2001 2:00 am
Posty: 641
Lokalizacja: Warszawa
Hello
Bukol pisze:
szdowk pisze:
Hello
Bukol pisze:

- należy pamiętać też o tym, że auto jeżeli jest w Niemczech zarejestrowane i dopuszczone do ruchu (TUV) to będzie o niebo lepsze od odpowiednika z USA - chodzi o przepisy dopuszczające do ruchu.


Zalezy kiedy. Na razie, jako auto zabytkowe, nie ma zadnych ograniczen przy rejestracji0, nawet jezeli jest sprowadzane z mongolii ;-)))))))))))))


Chodzi Tobie o niemieckie tablice kolekcjonerskie (07)? Wtedy auto nie ma TUV. Kolekcjoner może posiadać 1 kpl tabli na całą kolekcję i jeździć okazjonalnie bez TUV, jeżeli auto (nawet zabytkowe z literką H w rejestracji) ma TUV to znaczy, że stan jest OK w rozumieniu niemieckiego prawa.


Nie [zlosnik] , chodzi mi o rejestracje auta zabytkowego w polsce [zlosnik] Twojego ostatniego posta uznaje za syndrom pozlotowy
[zlosnik] [drink] [pub] [puke4]

_________________
<b><font size=-1 color=yellow>Szymon</font></b>
<font size=-2 color=00BB00>W116 280SE</font>
<font size=-2> http://mb.vsa.com.pl </font>


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 22, 2003 7:00 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
szdowk pisze:
Nie [zlosnik] , chodzi mi o rejestracje auta zabytkowego w polsce [zlosnik] Twojego ostatniego posta uznaje za syndrom pozlotowy
[zlosnik] [drink] [pub] [puke4]


Niestety - weekend spędziłem po 14h dziennie na budowie :( :evil:

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 22, 2003 11:27 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
barthezman pisze:
Bukol pisze:
Znaleść wspólnika nie będzie tak ciężko, jeżeli temat będzie aktualny za 10-15 msc to może ja się podłączę (???????).


Na dzień dzisiejszy taki termin tez by mi pasowal. Musze jednak dowiedziec sie wiecej na temat am. wersji, bo to 4ro miejscowe nadwozie mi zle pachnie. Nie podobają mi sie am wersje innych MB i cos czuje, ze i ta mi sie nie spodoba.
Zabieram sie do zbierania informacji.


Dopiero wlazłem na forum :oops: No proszę - jednak sa osoby, których nie kręci snobistyczna wersja SL, czyli W107. A W113 to istne dzieło sztuki. Powiem, że jesli naprawdę dobrze by mi poszo w przyszłym roku, to może poszukamy kontenera na 3 autka? Co do amerykańskiej wersji W113 - mnie osobiscie się nie podoba, i tu nawet nie chodzi o zderzaki, tylko o przednie reflektory. O ile W107 czy W116 ociekające chromami wyglądaja naprawdę ładnie, to W113 w wydaniu amerykańskim mi nie leży. Na szczęście w USA mozna z powodzeniem znaleźć 230SL w wersji europejskiej, zatem nie ma problemu. Faktycznie 280SL było rarytasem w Europie. Do tego 280SL wyjątkowo rocznikiem pasuje do pierwszych modeli "/8". Zarówno jedne jak i drugie zaczęto produkowac już 1967 roku. 280SL wyprodukowano nieco ponad 5000. Osobiście, jesli będę miał kupic Pagode, to będę szukał 230SL, ale jesli się trafi 280SL, to niewykluczone, że zostanie zakupione. Natomiast jakos nie interesuje mnie 250SL. Ale to jeszcze kwestia sporej furmanki czasu i pieniędzy. Jakby to nie było, to 20 kEURO wypadałoby mieć. Czasem trafiają się okazje, ale trwa to chwilę i zdarza się niezmiernie rzadko. Warto śledzić mobile.de, ebay.de, ebay.com, ze szczególnym uwzględnieniem tego ostatniego. Najczęsciej oferowane na ebay auta mają wliczony w cenę transport do portów w Hamburgu lub Amsterdamie. W sumie teraz w Stanach mam jakis tam kontakt - kolega z MBKP wyemigrował z 2 miechy temu, a co do transportu, to tez mam jakieś świeże wtyczki, które moga mnie skierować do właściwych osób w politycznie poprawnych firmach. A póki co kolekcjonuję wszystko, co związane z W113 i wpada mi w ręce. Bo to najpiękniejszy model klanu SL, jaki ujrzał światło dzienne [usmiech] [cool] [oczko]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 22, 2003 11:41 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1723
Sebian pisze:
A póki co kolekcjonuję wszystko, co związane z W113 i wpada mi w ręce.

Mam jakiś stary katalog części do W113 (~4MB),jakby kogoś interesował ,to wrzucę na serwer..

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 23, 2003 8:07 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
VALENTINE123 pisze:
Sebian pisze:
A póki co kolekcjonuję wszystko, co związane z W113 i wpada mi w ręce.

Mam jakiś stary katalog części do W113 (~4MB),jakby kogoś interesował ,to wrzucę na serwer..


Czyżby ten publikowany przez SL-Pagoden-Center? Jeśli inny, to ja poproszę mailem [cool]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 23, 2003 3:30 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 17, 2003 10:03 am
Posty: 38
Lokalizacja: Poznań
Sebian pisze:
...Co do amerykańskiej wersji W113 - mnie osobiscie się nie podoba, i tu nawet nie chodzi o zderzaki, tylko o przednie reflektory. O ile W107 czy W116 ociekające chromami wyglądaja naprawdę ładnie, to W113 w wydaniu amerykańskim mi nie leży. Na szczęście w USA mozna z powodzeniem znaleźć 230SL w wersji europejskiej, zatem nie ma problemu...


To nie lepiej jest znaleźć i sprowadzić z Niemiec takiego prawdziwego niemieckiego 230 SL? Warto się fatygować i ciągnąć europejską wersję zza oceanu? Jeśli tak to dlaczego?
A zderzaki, lampy i obrysówki są okropne na maxa. [puke4]

pozdrawiam

_________________
Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 23, 2003 4:00 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
[quote="barthezmanTo nie lepiej jest znaleźć i sprowadzić z Niemiec takiego prawdziwego niemieckiego 230 SL? Warto się fatygować i ciągnąć europejską wersję zza oceanu? Jeśli tak to dlaczego?
[/quote]

W USA są tańsze (było ich znacznie więcej niż w Europie), poza tym w takich stanach jak California raczej nie ma zim, nigdy dróg nie sypano solą a i deszczyk nieczęsto się trafia - zatem 0 rdzy, ale lakierek zmatowiały od słońca. O ile lakier oryginalny, to wystarczy spolerować (tak jak PK2 - 3 razy, chyba, a 114 wygląda ... :roll: :o [zlosnikok] [ok]).

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 23, 2003 4:13 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 17, 2003 10:03 am
Posty: 38
Lokalizacja: Poznań
Bukol pisze:
W USA są tańsze (było ich znacznie więcej niż w Europie), poza tym w takich stanach jak California raczej nie ma zim, nigdy dróg nie sypano solą a i deszczyk nieczęsto się trafia - zatem 0 rdzy, ale lakierek zmatowiały od słońca. O ile lakier oryginalny, to wystarczy spolerować


I po odliczeniu kosztów transportu i przystosowania auta do polskiego prawa nadal sie opłaca? Nadal bedzie taniej? A czy w Stanach można łatwo znaleźć europejską wersję? Bo mnie sie np bardzo nie podobają lampy i zderzaki. Nie mógłbym na nie patrzeć.
Ja bym chciał takiego jak poniżej [zlosnikz]

_________________
Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 23, 2003 4:30 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
[quote="barthezmanI po odliczeniu kosztów transportu i przystosowania auta do polskiego prawa nadal sie opłaca? Nadal bedzie taniej? A czy w Stanach można łatwo znaleźć europejską wersję? Bo mnie sie np bardzo nie podobają lampy i zderzaki. Nie mógłbym na nie patrzeć.
Ja bym chciał takiego jak poniżej [zlosnikz][/quote]

www.ebay.com - popatrz, porównaj, przeanalizuj... Veni, Vidi, kup [zlosnik]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 24, 2003 7:54 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 17, 2003 10:03 am
Posty: 38
Lokalizacja: Poznań
Bukol pisze:
www.ebay.com - popatrz, porównaj, przeanalizuj... Veni, Vidi, kup [zlosnik]


Rozumiem, że chcesz powiedzieć: "tak, będzie taniej i lepiej i w ogóle spełni się mój amerykański sen"? :) [zlosnikz] [zlosnik] [oczko]
Zaglądałem tam wczoraj, czy przedwczoraj i były dwie 113, ale w niemalże idealnym stanie i jak się domyślam aukcja skończy się na zupełnie "przystępnej" cenie. Czy tam też można spotkać egzemplarz do całkowitego remontu, czy US people sprzedają takie trupy na e-bay, czy powinienem szukać w inny sposób? (Mój kolega mieszka tam od 10 ciu lat)

_________________
Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 24, 2003 8:17 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
barthezman pisze:
Zaglądałem tam wczoraj, czy przedwczoraj i były dwie 113, ale w niemalże idealnym stanie i jak się domyślam aukcja skończy się na zupełnie "przystępnej" cenie. Czy tam też można spotkać egzemplarz do całkowitego remontu, czy US people sprzedają takie trupy na e-bay, czy powinienem szukać w inny sposób? (Mój kolega mieszka tam od 10 ciu lat)


A jaki jest sens szukania trupa? Sorry, ale nie rozumiem [szalone] Domyślam się, ze nie ma to jak odbudować auto własnymi rękami, ale z punktu widzenia finansów nie ma to najmniejszego sensu. Sam widzisz, że w USA można kupić autko tanio i to w naprawdę niezłym stanie. Ale bądź pewien, że zawsze cos do roboty się znajdzie. A jesli kupisz trupa, to niewykluczone, że włożysz w to znacznie więcej funduszy. Pytanie tylko: po co?

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 24, 2003 10:05 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 17, 2003 10:03 am
Posty: 38
Lokalizacja: Poznań
Sebian pisze:
A jaki jest sens szukania trupa? Sorry, ale nie rozumiem [szalone] Domyślam się, ze nie ma to jak odbudować auto własnymi rękami, ale z punktu widzenia finansów nie ma to najmniejszego sensu. Sam widzisz, że w USA można kupić autko tanio i to w naprawdę niezłym stanie. Ale bądź pewien, że zawsze cos do roboty się znajdzie. A jesli kupisz trupa, to niewykluczone, że włożysz w to znacznie więcej funduszy. Pytanie tylko: po co?


Źle się wyraziłem. Chodzi mi nie o takiego totalnego trupa tylko model kompletny, jeżdżący, ale taki do np tapicerowania, lakierowania, czy nawet jakiegos drobnego spawanka (choć jeśli nie ma w Kalafonii rdzy, to i nie będzie czego spawać). Te na e-bayu są właściwie gotowe - najwyżej można nawoskować lakier.

_________________
Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 24, 2003 11:43 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
barthezman pisze:
Źle się wyraziłem. Chodzi mi nie o takiego totalnego trupa tylko model kompletny, jeżdżący, ale taki do np tapicerowania, lakierowania, czy nawet jakiegos drobnego spawanka (choć jeśli nie ma w Kalafonii rdzy, to i nie będzie czego spawać). Te na e-bayu są właściwie gotowe - najwyżej można nawoskować lakier.


Polakowi nie dogodzisz [zlosnik] Wiesz co? Kup igiełkę, poproś jakiegoś lokalnego żula o zarysowanie gwoździem maski, a potem ją polakieruj [zlosnik]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl