Wiec tak, porownalem twojego wlocha z moim kombi (300 TE). W twoim samochodzie sa inne zaciski niz w "zwyklych" 124. I nie jest to raczej kwestia rocznika bo moj i twoj dzieli jeden rok (twoj jest z 1989 a moj z 1990 roku). Twoje auto ma (powinno miec) zaciski jak nr 32 na rysunku ponizej a moje jak nr 5.
To sa rysunki pogladowe ale juz na pierwszy rzut oka widac, ze to zacisk staly a mocowanie klockow przypomina mi zacisk typu Bendix (w katalogu niestety nie podaja rodzaju zacisku). Numery katalogowe (powinny byc widoczne gdzies na odlewie):
- lewy: A 000 420 72 83,
- prawy: A 000 420 73 83,
- komplet klockow: A 002 420 15 20.
Felgi stalowe do tego modelu w ogole nie wystepuja, natomiast aluminiowe (15-dziurowe) maja nastepujace numery katalogowe i wymiary:
- A 124 400 31 02 zamieniony na: B6 6 47 0019 (rozmiar 6 1/2Jx15 H2)
lub dla sportowego zawieszenia (ty masz chyba zwykle):
- A 124 400 36 02 zamieniony na: A 124 401 09 02 (rozmiar 7Jx15 H2).
Niestety w katalogu nie ma podanej wartosci ET ale moze na podstawie numerow katalogowych cos bedzie mozna ustalic. Ponadto dokladny rozmiar felg, lacznie w ET, jest podany w instrukcji obslugi
Dla porownania numery zaciskow w moim aucie (u mnie jest zacisk plywajacy):
- lewy: A 000 420 55 83, zastapiony przez: A 001 420 18 83,
- prawy: A 000 420 56 83, zastapiony przez: A 001 420 19 83,
- komplet klockow: A 000 420 99 20.
Felgi:
- A 124 400 19 02, zastapione przez: A 124 400 18 02 (rozmiar 6 1/2Jx15 H2).
Nawet 15-dziurowe felgi sa inne wiec do twojego 300 CE 24 ze "zwyklych" 124 nic raczej nie dopasujesz.