MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 23, 2025 9:03 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob lis 03, 2007 3:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 27, 2006 9:36 pm
Posty: 435
Lokalizacja: [PSZ] Szamotuły
piękne auto !!!
nic innego tylko pogratulować i zazdrościć, wiem wiem, że to nieładnie ale żadne inne słowo nie jest na miejscu :)
ps. więcej fotek wnętrza proszę :)

_________________
C180 T-Model 98'
Mondeo mk4 2.0 PB 08'
C3 1.1 PB 12'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 03, 2007 4:44 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:29 am
Posty: 461
Lokalizacja: Wałbrzych
Nooo wnętrze kozak ... felgi mogły by mieć szerzy rant .. ale jest super

i przyłączam się do prośby kolegi o więcej zdjęć wnętrza

_________________
Warszawa M-20 1958
Hanomag Henshel F45 - 1968
W116 280SE 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 03, 2007 7:30 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
Wow :o :o :o :o
Ależ masz samozaparcia, że:
1. zdecydowałeś się na auto z taką przeszłością
2. kontynuujesz dzieło ... w naprawdę godny podziwu sposób :o
Całość chyba pierwszy raz od 1990 roku wygląda jak auto [zlosnik]
Nurtuje mnie jednak, czemu jak już zmieniałeś motor nie pomyślałeś o ... M110 (nieśmiertelny faworyt wielu posiadaczy W123) lub M102 ale od COSWORTH'a (2.3-16 ze 190tki), lub chociaż M102 2.3 8V ze 124 lub 201?
Efekt końcowy bardzo miły dla oka, nawet z tą czerwoną skórą [zlosnik] [zlosnikz] Gratulacje.

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 04, 2007 1:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 02, 2007 9:30 pm
Posty: 134
Lokalizacja: Opole
johnye300 pisze:
ps. więcej fotek wnętrza proszę


misiak123 pisze:
Nooo wnętrze kozak ... felgi mogły by mieć szerzy rant .. ale jest super

i przyłączam się do prośby kolegi o więcej zdjęć wnętrza


Proszę :)

Obrazek

Niektóre zdjęcia zostały zrobione słabym aparatem.
Nie umiałem sobie poradzić z odbijającym się światłem i wyszło jak wyszło.
Przynajmniej widać jak to jest zrobione :)
Kolor w rzeczywistości jest troszkę inny no i podsufitka jest beżowa,
a nie jak na kilku foto czerwona. To już by była przesada :lol:

Co do felg to na początku był pomysł szerszego rantu, ale zdecydowałem inaczej.
Chciałem wypracować kompromis po między felgą 15", możliwie największym wyeksponowaniem szprych i dużym profilem opony.

1. Duży profil, bo lubię jak auto stoi na dużych "balonach" 8)
tzn. nie mam nic na przeciw niskoprofilowych opon, ale w klasycznym samochodzie niski profil jak dla mnie nie pasuje.
Do tego dochodzi też komfort jazdy.
2. Felgę 15" wymusza duży profil. Dodatkowo była tańsza no i ogumienie na 15" też jest tańsze.
3. Dlatego nie ma rantu, bo wtedy szprychy są dłuższe. Różnicę widać na foto niżej.
4. Na końcu się zresztą okazało, że felgi z różnym umieszczeniem szprych wewnątrz mają też różny tzw. offset lub obsadzenie (jakoś tak się to nazywa)
i mogłoby się okazać, że po prostu koło nie zmieściłoby się w błotniku :)
Do wyboru są felgi z umieszczeniem szprych:
- na "dnie" felgi - wtedy rant jest przez całą szerokość felgi 8)
- po środku felgi - rant stanowi połowę szerokości felgi (takie chciałem mieć na początku)
- na krawędzi felgi - rant widać na foto (takie mam)
Efekt końcowy moim zdaniem oczywiście - mimo, że felga 15" wygląda na sporą i o to chodziło [oczko]

Obrazek

broneq pisze:
Nurtuje mnie jednak, czemu jak już zmieniałeś motor nie pomyślałeś o ... M110 (nieśmiertelny faworyt wielu posiadaczy W123) lub M102 ale od COSWORTH'a (2.3-16 ze 190tki), lub chociaż M102 2.3 8V ze 124 lub 201?


Powiem tak: chyba chodziło o cenę. Na tamten moment perspektywa wymiany silnika trochę mnie zaskoczyła i nie byłem przygotowany finansowo.
Udało mi się znaleźć silnik w dobrym stanie w komplecie z automatem. Cena była przystępna.
Ponoć miał przebieg ok. 200k km i chyba się to potwierdza,
bo ciśnienie oleju daje rade, ciśnienie w cylindrach też i w miarę równe,
po przebiegu ok. 6k km nie muszę dolewać oleju itd.
Jest to też M102 więc zero problemów z przełożeniem.
Poza tym w moim odczuciu w stosunku do tego samochodu pasuje mu taki "spacerowy" silniczek :)
Uważam, że jest on za miękki, żeby był tam mocniejszy silnik (M110), a wiadomo, że jak by był to korciłoby żeby podociskać :)
Pasuje mi jak się po swojemu rozpędza [oczko] Traktuję go jako "odprężające wozidełko" 8)
Dochodzi też kwestia spalania, a w przypadku silnika który mam jest to do zaakceptowania. Zresztą te 122 KM potrafią też coś zdziałać [zlosnik]
Może kiedyś się zastanowię nad zmianą, myślę że to temat otwarty.

_________________
Mercedes C123 500 CE 81' ... no bardzo lubię jeździć tym samochodem :)
Mercedes W124 320 E 92' + LPG ... diabeł w owczej skórze
Suzuki SV 1000 S 05' - dostawca emocji
KTM Hobby 3 81' - 2 gang - Puch - 2,2 PS - jest moc ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 04, 2007 2:07 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
Bardzo ładna i ciekawie zrobiona Coupe

broneq pisze:
Nurtuje mnie jednak, czemu jak już zmieniałeś motor nie pomyślałeś o ... M110

Najwidoczniej kolega w tym wypadku chciał miec zgodnośc z oryginałem [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

Pozdro

p.s.
Ciewni mnie tylko dlaczego chwalisz sie pełną gęba w hyde parku w poscie kolegi pummen a nie w dziale mercedesy Klasyki?

_________________
W 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 04, 2007 9:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 02, 2007 9:30 pm
Posty: 134
Lokalizacja: Opole
howser pisze:
Najwidoczniej kolega w tym wypadku chciał miec zgodnośc z oryginałem


taaa mój samochód udaje oryginał więc silnik też musi [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

howser pisze:
Ciewni mnie tylko dlaczego chwalisz sie pełną gęba w hyde parku w poscie kolegi pummen a nie w dziale mercedesy Klasyki?


HP bo widziałem inne podobne wątki tutaj.
W wątku kolegi pummen bo nie chciałem zakładać kolejnego podobnego wątku, a że padło na niego to przypadek.
Jeśli zrobiłem coś wbrew regułom panującym tutaj to przepraszam i jeśli wjechałem w wątek pummena ze swoim tematem to też sorrki.
Autor narazie nie ma nic na przeciw.

Pozdrawiam :)

_________________
Mercedes C123 500 CE 81' ... no bardzo lubię jeździć tym samochodem :)
Mercedes W124 320 E 92' + LPG ... diabeł w owczej skórze
Suzuki SV 1000 S 05' - dostawca emocji
KTM Hobby 3 81' - 2 gang - Puch - 2,2 PS - jest moc ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 05, 2007 3:10 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
gregorrr pisze:
Zresztą te 122 KM potrafią też coś zdziałać



100kW co daje 136 koni .
M-102980 czyli popularna 230E ma też 205 Nm momentu.
Najlepsza z całej tej gabloty jest kierownica, skąd ją wziąłeś?


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 05, 2007 3:52 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Siemasz!! gregorrr [zlosnikz]
Jak tam czyszczenie szprych ?? [zlosnik] Pobiłeś już mój rekord czasowy? [zlosnik]
Chlapacze igła [zlosnik]

THC pisze:
Najlepsza z całej tej gabloty jest kierownica

oryginał Nardi ??

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 05, 2007 3:54 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
bary123ce pisze:

THC pisze:
Najlepsza z całej tej gabloty jest kierownica

oryginał Nardi ??



A nie wygląda? :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 05, 2007 6:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 02, 2007 9:30 pm
Posty: 134
Lokalizacja: Opole
THC pisze:
100kW co daje 136 koni .
M-102980 czyli popularna 230E ma też 205 Nm momentu.
Najlepsza z całej tej gabloty jest kierownica, skąd ją wziąłeś?


nie wiem o czym piszesz tzn. domyślam się :)
ale u mnie siedzi motor M102.962
http://www.mbclub.ru/mb/models/tx/model ... 11&lng=eng

Co do kierownicy to kupiłem ją na allegro od chłopa co chyba nie wiedział co ma i puścił ją w bardzo promocyjnej cenie.
To oryginał Nardi Torino w bdb stanie. Szkoda, że ma tylko 36 cm średnicy - mogła by mieć 39 cm, ale brałem co było [oczko]

bary123ce pisze:
Siemasz!! gregorrr
Jak tam czyszczenie szprych ?? Pobiłeś już mój rekord czasowy?


Witam, witam [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]
Czyszczenie to upierdliwy temat, ale wiesz "się ma się gra" :lol:
Twojego rekordu nie pamiętam, ale mi to zajmuje ok. 40 min :)

_________________
Mercedes C123 500 CE 81' ... no bardzo lubię jeździć tym samochodem :)
Mercedes W124 320 E 92' + LPG ... diabeł w owczej skórze
Suzuki SV 1000 S 05' - dostawca emocji
KTM Hobby 3 81' - 2 gang - Puch - 2,2 PS - jest moc ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl