MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 9:39 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lip 07, 2003 10:54 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Wziąłem się dziś za uszczelnianie niekontrolowanych wycieków i wcieków. Na pierwszy ogień poszedł wtryskiwacz, który wtryskiwał trochę do silnika, a trochę na chodnik i tu poszło bezproblemowo.

Wywaliłem też starą uszczelkę szyberdachu, a własciwie trzy jej odcinki i zastanawiam się jak dobrać się do tej na tylnej krawędzi, która jezdzi wraz z dachem. Z lektury archiwalnych postów wynika, że trzeba wyjąć szyber do góry. Czy ktoś moze to potwierdzić??

I jeszcze jedna sprawa: wymieniłem usczelkę bocznej szyby, dolną pod chromowaną listwą, ale woda w dalszym ciągu dostaje się do wnętrza drzwi. Co prawda odpływa sobie potem swobodnie poprzez otwory na dole, ale chyba nie tak ma to działać, tzn. chyba powinny zbierać się tam raczej minimalne ilości wody, a w tym przypadku nie można mówić o kilku kroplach. Leci sobie małym ciurkiem. Ponieważ drzwi, o których mowa zostały juz kiedyś lekko "podleczone", postanowiłem zrzucić całą tapicerkę drzwiową z trzech pozostałych, co do których mam pewność, że nie były nigdy robione. Po prawie chirurgicznym nacięciu folii na drzwiach ukazało się wilgotne wnętrze drzwi (wcześniej zlanych z węża), więc woda dostaje się wszędzie. I teraz: albo tak po prostu musi być, albo te uszczelki nie trzymają. Dodam tylko, że nie zauważyłem wewnątrz sladów korozji, ale odświeżyłem zabezp. antykorozyjne mgiełką Valvoline do profili.

P.S.: Patent mocowania chromowanej listwy do płata drzwiowego jest po prostu beznadziejny. Te metalowe zaciski szorują o blachę przy każdym zdjęciu. Musiałem puścić w ruch pędzel z minią. Wszystkie drzwi jakie oglądałem na szrotach mialy tam purchle.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 08, 2003 11:27 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
hej
z szyberdachem to potwierdzam, ale mozna tez kombinowac przy otwartym(jak tylko sie opusci, a jeszcze nie pojdzie w tyl)
uszczelka wchodzi na taki "wypust" z blachy i latwo sie powinna dac sciagnac i zalozyc.
co do drzwi, to faktycznie woda sie wlewa -po to fabryka przewidziala otwory upustowe (calkiem spore), ale uszczelki mozna wygiac (blaszka wewnatrz) tak, aby przylegaly dobrze do szyby.

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 08, 2003 9:43 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Ok. & wielkie dzięki. Sprubuję na opuszczonym. Uszczelka szyby przylega całkiem niezle, tylko puszcza po bokach w miejscu gdzie łączy się z lusterkiem albo z trójkątną szybką w drzwiach tylnych.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 10, 2003 2:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 13, 2002 10:36 am
Posty: 136
Lokalizacja: Środa Wlkp./ Leesburg VA-USA
jaka metoda uszczelniales spryskiwacz ?

u mnie po uszczelnieniu nadal lecialo :(

_________________
Klower
było ... *W123 Coupe 230 CE*


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl