MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 11:39 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw maja 17, 2007 8:44 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
GrześMoto pisze:
Jeżeli 200D miałaby w sedanie 1900na haku (jednak chyba nie ma) to też bym brał...


U mnie jest 1900kg na haku, to w 200tce pewnie troche mniej.

A co do 740tki, to poltora roku bujalismy sie takim autkiem z wolnossacym 2,4. Demon predkosci to to nie byl, ale kultura pracy jak na silnik z busa bardzo przyjemna. Spalal na trasie kolo 7 litrow, w miescie w zimie do 9. Duze, wygodne i tanie w utrzymaniu autko. A fotele rzeczywiscie wygodniejsze niz w W124 ;) W naszym byl drugi blok silnika (stary pekl z przegrzania, tak go kupilismy), nowe tloki, walek, cala gora po regeneracji i smigal az milo. A caly remont kosztowal 1200 zlotych ;)

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 17, 2007 9:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw mar 24, 2005 7:52 pm
Posty: 393
Lokalizacja: Śląsk
BECKER pisze:
na haku mam 1900kg więc loozik

Miał tyle czy robiłeś?? ;)

_________________
Mieczysław W124 300TDT


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 17, 2007 10:58 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
MERCEDES 4 EVER pisze:
dobrzan wiesz ze cos dzwoni ale niewiesz w ktorej głowicy Ty masz (wnioskuje po oposie ) V6!!! a to zupełnie inny silnik niz omawiane 2,5 TDI R5 !!!!!!!!!! Faktycznie V6 psuje sie bardziej niz silniki poloneza i to prawda-ten silnik to trypel ale poprzedni R5 to super silnik.!!!!!


faktycznie... ja pierdziu przeciez VOLVO mialy R5 a ja mam V6 ten najbardziej zjebany silnik:)) ... Narazie chlopaki spoko nic sie nie dzieje bez przyczyny. Waleczki robilem bo klepalo i mnie wkur... lo. Teraz sypnela sie pompa bo warsztat ktory robil waleczki odpowietrzal uklad niewlasciwie i spieprzyli elektronike - pompe robie na ich koszt. Zobaczymy jak bedzie to wygladalo dalej... od listopada nic sie nie dzialo innego:)
Szukalem 1,9 TDi ale nic nie wyszukalem .. trafil sie ten i zobaczymy jeszcze do konca roku co go spotka:)) potem nara i szukamy 1,9 TDi dalej.

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 17, 2007 11:03 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
dobrzan pisze:
potem nara i szukamy 1,9 TDi dalej.


Combos do W123? Alez to by szloo [zlosnik]

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 17, 2007 11:22 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
dobrzan pisze:
MERCEDES 4 EVER pisze:
dobrzan wiesz ze cos dzwoni ale niewiesz w ktorej głowicy Ty masz (wnioskuje po oposie ) V6!!! a to zupełnie inny silnik niz omawiane 2,5 TDI R5 !!!!!!!!!! Faktycznie V6 psuje sie bardziej niz silniki poloneza i to prawda-ten silnik to trypel ale poprzedni R5 to super silnik.!!!!!


faktycznie... ja pierdziu przeciez VOLVO mialy R5 a ja mam V6 ten najbardziej zjebany silnik:)) ... Narazie chlopaki spoko nic sie nie dzieje bez przyczyny. Waleczki robilem bo klepalo i mnie wkur... lo. Teraz sypnela sie pompa bo warsztat ktory robil waleczki odpowietrzal uklad niewlasciwie i spieprzyli elektronike - pompe robie na ich koszt. Zobaczymy jak bedzie to wygladalo dalej... od listopada nic sie nie dzialo innego:)
Szukalem 1,9 TDi ale nic nie wyszukalem .. trafil sie ten i zobaczymy jeszcze do konca roku co go spotka:)) potem nara i szukamy 1,9 TDi dalej.


spoko -jak cos daj znac i na swoj koszt go zabiore do Pl i zutylizuje [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] niech juz strace [oczko]

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 18, 2007 1:16 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
ale on jest w PL:)) mozesz sie brac hihi

zapomnialem dodac wczesniej ze jeszcze dodatkowo jest on na tiptronic-u :)))))) <br>Dodano po 51 sekundach.:<br>
beet pisze:
Combos do W123? Alez to by szloo


jakos narazie chce sprobowac czegos innego. 123 na bank bedzie kiedys tylko ze tym razem CE

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 18, 2007 5:56 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
dobrzan pisze:
ale on jest w PL:)) mozesz sie brac hihi

zapomnialem dodac wczesniej ze jeszcze dodatkowo jest on na tiptronic-u :)))))) <br>Dodano po 51 sekundach.:<br>
beet pisze:
Combos do W123? Alez to by szloo


jakos narazie chce sprobowac czegos innego. 123 na bank bedzie kiedys tylko ze tym razem CE


triptronic???? o w morde masz ulubiony zestaw naszych mechanikow -jak padnie pakiet typu pompa,wałki,skrzynia to 10 koła peka [zlosnik] dawaj adres uwolnie Cie od tej padliny [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 18, 2007 8:39 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 21, 2004 11:00 am
Posty: 464
Przeczytałem jeszcze raz swój post i widzę, że mimo woli nastraszyłem, więc prostuję - moja opinia o ekonomice 940 z tym volkswagenowskim sześciogarowcem jest bardzo pozytywna. Chcesz w mieszanym 8-8,5? Zależy jak sobie wymieszasz :) , masz mój przykład mieszanego cyklu, tzn. trochę miasta, sporo terenu w tempie "Dakar" i gonienie po trasie, ale takie 100-130 - z tego średnia 7,7. Jakby dołożyć więcej miasta typu Warszawa, to będzie z 8,5. Na samych dojazdach warszawskich, wskutek stania w korku i intensywnych manewrów pomiędzy pasami [zlosnik] wychodzi jak podałem, czyli około dychy, ale to już naprawdę nie są normalne warunki do jazdy. Buda waży wedle papierów 1490 kg. Na trasie przy regularnych 90 to nie zdziwiłbym się, gdyby pomiar dał poniżej 7 litrów, nie robiłem takich pomiarów, tylko interpoluję w dół. :) Oczywiście jak porównasz z dzisiejszymi turbodieslami, to nie imponuje, no ale historia tego silnika ma prawie 30 lat i pomimo licznych zmian jest to nadal tradycyjna konstrukcja (z rozdzielaczową pompą Boscha), przy tym te auta kosztują małe kilkanaście kPLN i część różnicy ceny pomiędzy tym a np. V70 czy passatem B5 można sobie śmiało i z korzyścią dla zdrowia wykopcić w powietrze. (I to piszę ja, ochroniarz środowiskowy, o świecie, co to się porobiło... [szalone] )
Niewykluczone, że będę musiał zmianić auto - tylko z prawdopodobnie zbliżającej się potrzeby posiadania czegoś terenowszego, bo w charakterze auta rodzinnego sprawdza się znakomicie, a i klimat mi się podoba. Hak ma, więc mogę zaproponować.
Pozdrówki,
Przemuś

_________________
Przemek
Ex: 123 240D, Volvo 945 D24TIC, Opel Monterey 3,1D, John Deere 2140 (1986)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 18, 2007 11:46 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 09, 2003 5:30 pm
Posty: 893
Lokalizacja: [DDZ] Dzierżoniów
GrześMoto pisze:
Miał tyle czy robiłeś??

mój org miał 1500 , przerobiłem na 1900 , kolega ma 940 i ma oryginalnie 2000 , a wcześniej miał sedana 740 i miał oryginalnie 1700 , nie wiem od czego to zależy, ja miałem najgorzej ale teraz jest oki [zlosnik]
może chcesz mojego kupić?? [zlosnik] :lol:

_________________
Sprinter 412 Pomoc Drogowa


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 18, 2007 11:48 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 22, 2005 4:21 pm
Posty: 1313
Lokalizacja: Płońsk / Warszawa-Bemowo [WPN]
Becker i Kocur - jak są takie lux to czego sprzedajecie? [hihi]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 18, 2007 5:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 21, 2004 11:00 am
Posty: 464
Jarzyn pisze:
Becker i Kocur - jak są takie lux to czego sprzedajecie? [hihi]

Przeczytaj mój post jeszcze raz, tak jakoś pod koniec. ;)

_________________
Przemek
Ex: 123 240D, Volvo 945 D24TIC, Opel Monterey 3,1D, John Deere 2140 (1986)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 18, 2007 6:58 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 22, 2005 4:21 pm
Posty: 1313
Lokalizacja: Płońsk / Warszawa-Bemowo [WPN]
Cytuj:
Przeczytaj mój post jeszcze raz, tak jakoś pod koniec.

No Ty to tak, ale Becker [hihi]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 18, 2007 9:24 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 09, 2003 5:30 pm
Posty: 893
Lokalizacja: [DDZ] Dzierżoniów
Jarzyn pisze:
No Ty to tak, ale Becker


bo chce 940 z klimą i na leniuchu i z intercoolerem ;D [oczko] [zlosnikz]

_________________
Sprinter 412 Pomoc Drogowa


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 18, 2007 10:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw mar 24, 2005 7:52 pm
Posty: 393
Lokalizacja: Śląsk
Dzięki za oferty ale też klimat mi się podoba i za autem oglądał się bede na zachód od kraju ;)

_________________
Mieczysław W124 300TDT


Na górę
Post: czw lip 19, 2007 2:03 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 am
Posty: 14
Waldi pisze:
jest takie bierz merca S 124 silnik 300 d 24V 136 km pali wszystko co ma olej w nazwie,ceny czesci zamienników śmiesznie niskie,a w ogóle bryka bezawaryjna


a jak to się ma do głowicy , parę osób je miało powalone <br>Dodano po 39 minutach.:<br>
GrześMoto pisze:
Witam! Potrzebuje jakieś opinie na temat takich aut:
-Volvo 850 TDi
-Volvo 940/945 TD

Głównie to interesują mnie silniki... W tym pierwszym jest silnik 2.5 Tdi (140 kM): Nie jest to czasem z Audi? Ile to pali, jak to jeździ, co się w tym psuje. Ten drugi to 2.4 TD (122kM). No i zawieszenie jak współpracuje z naszymi drogami ;)
Auto ma też ciągać przyczepe (jeżeli ktoś wie ile ma to coś na haku niech pisze). Interesują mnie tylko kombiki w dieslu...

Oprócz tych volviaków i W124 rozpatruje jeszcze 525tds/td, 100/A5 2.5TDi wszystko powyżej 92r. Ale głównie chodzi mi o opinie o volvo


pewnie temat już nie aktualny ale dla potomnych bo z kontekstu postów to raczej nikt tu nie miał większego doświadczenia z 850

940 jaki i W124 do 850 dzielą wręcz lata świetlne jeśli chodzi o przestronność wnętrza , pozom bezpieczeństwa i rozwiązania techniczne

... pomijam brak wału i skrzyni wchodzącej do połowy auta i nie była to tylko kwestia filozofii , bo MB chciał poprzecznie ustawić silnik juz w 190-tce tylko nie udało im się skonstruować odpowiedniej skrzyni , żeby ją zmieścić obok .. na marginesie dla volvo zrobił to inż z polski :)

volvo nie robiło swoich dizli bo i po co [zlosnik] przypomne , że 50 % produkcji szło do USA a dla jakiś dziwaków z europy wszczepiali R5 z transportera ponoć tak samo nie do zajeżdzenia jak 300d , co do samej kultury no cóż silnik z busa szału to to nie robi ale 140 KM pcha do przodu , jeśli kupic 850 to tylko benzyne jeśli ktoś nie jeździł to nie wie jak brzmi 5-cylindrówka - adaptowana bez powodu nie została obecnie do super sportowego focusa ST :lol:

dodam , że 170KM 2.5 pali umiarkowanie i w mieście przy lekkiej nodze można zmieścic się w 10 l jak i na trasie w 11 -stu ale nikt nie każe szukać na każdej prostej 4-ki przy 150km/h

świadomie nie wspominam o T5 i T5R co niektóre firmy 10 lat poźniej zaczęły sprzedawać beznyny z turbo , więc co nie jeden może się jeszcze zdziwić na drodze

co do samej fury będzie o niebo lepiej wyposażona od W124 ( złośliwiec będę ale jak można było sprzedawać W124 z 4 biegową skrzynią i bez obrotomierza to do dzisiaj nie wiem i swego czasu równoroczne FSO było w std. lepiej wyposażone [zlosnikz] )

co do korozji nie ma prawa nic rdzewieć jeśli tak to chłopaki dorwali się palniczkiem ..

wg mnie najbardziej udany model volvo , polecałbym 850 od 94 po małym lifcie - mozna poznać głównie po kształcie tylnich lamp ( do 93 były całkowicie kwadratowe) lub S70 czyli 850 po sporym lifcie zmienili około 1400 części

największy problem , że większość aut ma ogromne przebiegi a jeszcze większy , że takich aut już się nie robi ... TIR , 3 drzewa , wycinka przez strażaków i nie chciał zardzewieć ... na marginesie 1 psażer miał złamane przedramię


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl