moje skromne zdanie:
jak sie nie wkreca:
250tka na gazniku solexa ?
na gornej czesci gaznika znajduje sie membranka odpowiadajaca za blokade drugiej przepustnicy. odepnij przewod podcisnienia i zasysaj ustami

zobacz czy trzyma cisnienie, bo jesli nie to nigdy ci na wysokie odbroty nie wejdzie, zawsze bedzie zmienial biegi przy ok 3tys. chodzi o membranke na gornej czesci gaznika taka mala na rogu. jak masz ja zwalona to ciezko jest dostac, proponuje zdjac blokace ( jedna spinka ). to jest po to by na zimnym silniku nie dalo sie auta wkrecac na wysokie obroty.
kick down mozna sprawdzic impulsow/elektonicznie jakbyniebylo to jest instalacja elektryczna, zobacz na such na wylaczonym silnik u czy ci pedal dochodzi, czy klika itd.
ciegno od koncowego ramienia gaznika do przepustnic na gazniku mozna regulowac ( klucz plaski 8 o ile pamietam ). na cieplym silniku odepnij to ciegno i recznie pociagnij przepustnice w celu zobaczenia czy na jalowym sie wkreca - jak tak to oka, znaczy ze membrankaa nie jest wywalona o ktorej mowa powyzej.
sprawdz tez czy np nie ma sz gdzies uszkodzonego przewoidu podcisnienia do skrzyni biegow, czy np na koncowkach dobrze trzyma i czy nie popuszcza delikatnie cisnienia.
co do kick downa slyszalem tez teorie ze przez zwalony kickdown ( glupi czujnik pod plastikiem - pstryk i juz

) tez moze byc ze sie nie bedzie wkrecal i zle zmienial biegi, niby kicdown nie jest tylko od redukcji, ale to jest uslyszane od zenka spod delikatesow czy jurka spod biedronki
zdrav