MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 8:01 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn sie 21, 2006 12:33 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
yvette pisze:
a propos cieknącego szyberdachu. szkoda że tak późno znalezione...

to niestety drenaże bez przelotu teraz co jakiś czas pręt z tworzywa i przepychanko by był wolny przelot [szalone]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 21, 2006 1:01 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 25, 2006 9:30 pm
Posty: 49
a dokąd prowadzi spust wody (ta rurka gumowa)? bo wiem że z szybra są odpływy do tyłu i do przodu. z tyłu ta rurka kończy się w skrzelu, ale z przodu nie znajduję jej końca.

jeszcze nie dotykałem tego bardziej, ale wygląda na to że będzie trzeba odbudować całe to miejsce ze szpachli. co polecicie? może jest coś innego niż szpachla, a jeśli nie to czy powinna być z włóknem, czy wystarczy bez?

_________________
MB W123 230E 1983 Classicweiss (aktualnie pod maską 2.0 z w124 '89) +
http://www.flattenimage.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 21, 2006 1:17 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
otworz sobie przednie drzwi i zajrzyj w te przestrzen pomiedzy drzwiami a blotnikiem... tam wystaje owa rurka gumowa:))

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 21, 2006 3:03 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 25, 2006 9:30 pm
Posty: 49
dzięki, sprawdzę.

_________________
MB W123 230E 1983 Classicweiss (aktualnie pod maską 2.0 z w124 '89) +

http://www.flattenimage.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 21, 2006 7:31 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lis 15, 2002 11:17 pm
Posty: 129
Lokalizacja: Koszalin
yvette pisze:


to nic, dzisaj wyciagalem rame szyberdachu u mnie, wyszla ale w dwoch czesciach, rozpadla mi sie w rekach, co ciekawe na poszyciu dachu nie ma nawet plamki rdzy

yvette pisze:
jeszcze nie dotykałem tego bardziej, ale wygląda na to że będzie trzeba odbudować całe to miejsce ze szpachli. co polecicie? może jest coś innego niż szpachla, a jeśli nie to czy powinna być z włóknem, czy wystarczy bez?


radze wymienic cala rame szyberdachu

_________________
c123 + m104 c36 AMG, w124 280t


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 21, 2006 8:31 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 25, 2006 9:30 pm
Posty: 49
no widzisz, to mamy podobną sytuację, tylko widzę że u ciebie gorzej. przyjrzałem się mojemu dokładniej i okazało się że z prawej strony podsufitka wszędzie mokra (wczoraj padało). się zdziwiłem że od reprezentacyjnej strony NIC na niej nie widać, jakby nie kapało to bym się tym w ogóle nie zainteresował. tobie rama pękła w pół, ale u mnie oprócz tego rogu jest w miarę w porządku, więc nie wiem. czy rzeźbić róg, a resztę zabezpieczyć, czy wymienić ramę? oczywiste pytanie w tej sytuacji: jaka cena? orientowałeś się jakoś, albo ktoś inny może ma doświadczenia?
Cytuj:
otworz sobie przednie drzwi i zajrzyj w te przestrzen pomiedzy drzwiami a blotnikiem... tam wystaje owa rurka gumowa:))
ukryta skubana, ale rzeczywiście jest :)

_________________
MB W123 230E 1983 Classicweiss (aktualnie pod maską 2.0 z w124 '89) +

http://www.flattenimage.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 22, 2006 11:31 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lis 15, 2002 11:17 pm
Posty: 129
Lokalizacja: Koszalin
za rame szyberdachu do coupe dalem 150zl co prawda miala urwana jedna rurke ale wprawny spawacz poradzil sobie z tym w 5 minut, rame do sedana sprzedalem pol roku temu za 100zl radze szukac

_________________
c123 + m104 c36 AMG, w124 280t


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 22, 2006 1:01 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 25, 2006 9:30 pm
Posty: 49
poszukam w takim razie, zawsze o papranie się ze szpachlą mniej, a wiadomo że solidnie. jeszcze tylko pytanie mi się nasuwa: czy one są takie same? czy nie różniły się między seriami?

_________________
MB W123 230E 1983 Classicweiss (aktualnie pod maską 2.0 z w124 '89) +

http://www.flattenimage.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 22, 2006 8:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lis 15, 2002 11:17 pm
Posty: 129
Lokalizacja: Koszalin
miedzy seriami chyba nie, ale do coupe i kombi sa inne jak te do sedana

_________________
c123 + m104 c36 AMG, w124 280t


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 22, 2006 9:35 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 25, 2006 9:30 pm
Posty: 49
dzięki. dzwoniłem dziś tam gdzie było zamknięte i facet się bardzo plątał. mówił, że jedne ma innych nie. że ta z przodu do około 80zł, a miśków mu nie dowieźli, ale nie wiadomo ile mogą kosztować, bo nie wiadomo jaka firma... ogólnie niewiele się dowiedziałem. ma jeszcze do mnie dzwonić jak będzie więcej wiedział. potem byłem też w innym miejscu i tam przy komputerze z katalogiem części i vinem (nie chcieli bez mimo że mówiłem że nie jest z tego auta) zrobili mi wycenę wszystkich uszczelek szybra, których jest chyba z siedem i wyszło niecałe 400zł... Także jestem skołowany zupełnie i zastanawiam się co dalej. może rozjaśnijcie mi, jak to jest z tymi uszczelkami? takich dookoła samej płyty dachu są cztery - 2 miśki i 2 gumy na dłuższych bokach. a gdzie jest reszta o których mówili? sama rama też ma jakieś uszczelnienia?

_________________
MB W123 230E 1983 Classicweiss (aktualnie pod maską 2.0 z w124 '89) +

http://www.flattenimage.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 23, 2006 8:50 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 22, 2006 1:51 am
Posty: 676
Numer GG: 4141125
Lokalizacja: Gliwice
yvette pisze:
z tyłu ta rurka kończy się w skrzelu, ale z przodu nie znajduję jej końca.


A jak przepchać tę rurkę? od strony skrzel czy od strony otwieranego dachu? Rozumiem, że rurek jest dwie sztuki - po jednej na stronę, tak?

Student

_________________
W123 240D '83 - Taigabeige
E30 318 iS '89 - Sterlingsilber Metallic
601 923 947


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 23, 2006 12:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lis 15, 2002 11:17 pm
Posty: 129
Lokalizacja: Koszalin
jeszcze jest gabka ktora idzie na okolo ramy a pozostalych dwoch nie wiem w epc online w spisie jest tylko 5

_________________
c123 + m104 c36 AMG, w124 280t


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 23, 2006 1:34 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
można przepchać tył ale wydaje mi się iż po wyjęciu płyty szybra jest więcej miejsca do działania a rurki takie jak na przodzie
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11563 ... 3.0051.jpg
240 spływ za płetwy
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 23, 2006 6:28 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lis 15, 2002 11:17 pm
Posty: 129
Lokalizacja: Koszalin
Obrazek

na rysunku jest blad (albo ja zle rozumiem rysunek / nie potrafie go czytac) i 38 i 41 sa po zlych stronach (41 i 38 to te uszczelki z gabki)

przy okazji napisze ze mam sprzedac nr 38 do coupe (chyba jest troche krotsza trezba sprawdzic) bo sie chlopakom niechcacy 2 sztuki zmowily :lol:

_________________
c123 + m104 c36 AMG, w124 280t


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 23, 2006 6:46 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 25, 2006 9:30 pm
Posty: 49
Student pisze:
A jak przepchać tę rurkę? od strony skrzel czy od strony otwieranego dachu? Rozumiem, że rurek jest dwie sztuki - po jednej na stronę, tak?

też będę to robił. myślę że to zależy od stopnia sapchania. można najpierw jakiś mocniejszy drut czymś owinięty w nią wprowadzić. myślałem żeby potem też przepłukać wodą pod ciśnieniem. oczywiście jak czyścić to w stronę ujścia... rurek razem są cztery: dwie z przodu i dwie z tyłu po obydwu stronach samochodu.
Cytuj:
jeszcze jest gabka ktora idzie na okolo ramy
więc to oni też biorą za uszczelkę...
Cytuj:
na rysunku jest blad (albo ja zle rozumiem rysunek / nie potrafie go czytac)
ja też mam problemy z tymi rysunkami. gdzie np są miśki? czy one są na rysunku z pokrywą szyberdachu po prostu? 74 to rozumiem listwa z napisem 'webasto'. a 35, to nie jest ta przednia uszczelka pokrywy? 41 to już się zorientowałem że to ta gąbka idąca pod ramą. a 38 jest narysowana w jakimś skrócie, czy to jest tylko taki narożnik?

ech, dużo pytań wyszło :roll:

_________________
MB W123 230E 1983 Classicweiss (aktualnie pod maską 2.0 z w124 '89) +

http://www.flattenimage.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl