and6412 pisze:
Tylko jest jedno ale.. skąd wytrzasnąć dane nominalne do silnika M117.985? Bez nich ta procedura staje sie prawie bezuzyteczna, skoro nie wiem kiedy wyniki beda poprawne.
Oczywiście mogę się mylić bo nie jestem ekspertem w tej dziedzinie ale wydaje mi się (biorąc pod uwagę to że w moim silniku, a zdecydowanie nie jest to silnik forda

, mam te same parametry układu k-jet) że nie będzie miało to znaczenia czy chodzi o silnik V8 czy R6 czy V6. Pompa paliwa daje duże ciśnienie a regulator ciśnienia paliwa je redukuje i parametry za regulatorem będą (chyba) takie same jak w tym dziale o danych technicznych. Tak jak powiedziałem , nie jestem pewien ale pompy mamy takie same (te same wydajności) warm-up regulatory też, wtryskiwacze identyczne więc przypuszczam, że i ciśnienie w rozdzielaczu również a więc parametry tam zawarte powinny być poprwane też i dla M117 (jeśli źle rozumuję to proszę o wyrozumiałość

)[/list]