MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 26, 2025 12:30 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz sie 20, 2006 3:24 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Witam

W zwiazku z tym ze juz mi łapy opadaja zwracam sie z pytaniem nastepujacym. Czy istnieje mozliwość zdiagnozowania i przetestowanie całego układu paliwowego w silnikach z K-Jettronikiem. Chodzi o wszystkie elementy od pompy paliwa do wtryskiwaczy. Zaznaczam ze nie chodzi mi o rozwiazania typu "popatrz czy leje wtryskiwacz" tylko kompleksowa diagnostyka np. na jakimś stanowisku kontrolnym. Generalnie problem jest taki że kuźwa nie chodzi i nikt nie wie dlaczego, a robota w stylu "wymienmy to na inne używane" ;-) (nikt na 100% nie wie czy sprawne) to wyeliminujemy tego dynksa, juz mnei znudzila i widze ze nie tedy droga.

Gdzie ktos cos takiego mi zrobi i powie dokladnie co jest zwalone. Moze sam jestem w stanie to zrobic z pomoca jakiejs procedury??

Ew. moze ktos wie o jakims silniku M117.985 który idzie na kawałki??

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Post: ndz sie 20, 2006 8:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 06, 2005 2:16 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Wrocław
Tutaj masz pełną diagnostykę K-Jeta co prawda dla forda capri ale k-jet to k-jet nie ważne w jakim aucie (zasada działania i diagnostyki jest identyczna). Ja do swojego M110 stosowalem się do tych wskazówek i procedur sprawdzania i dobrze na tym wyszedłem. Nie wiem czy uda Ci się samemy to zrobić czy będziesz potrzebował pomocy mechanika ale jest to z pewnocią bardzo pomocna lektura.[/list]

_________________
Burn In Hell - muzyka 6 garów


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 20, 2006 9:03 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Super tego dokładnie potrzebowałem. Tylko jest jedno ale.. skąd wytrzasnąć dane nominalne do silnika M117.985? Bez nich ta procedura staje sie prawie bezuzyteczna, skoro nie wiem kiedy wyniki beda poprawne. <br>Dodano po 44 sekundach.:<br> Acha no i skad wytrzasnac taki cisnieniomierz, gdzie mozna to kupic??

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 20, 2006 9:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 01, 2004 6:40 pm
Posty: 133
Lokalizacja: autoszopa 888 768 134
a o jakie dane sie rozchodzi ?

_________________
... jasiu powiedz panu co on może panu majstrowi ...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 21, 2006 12:29 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
MIedzy innymi te o ktorych mowa tu (podrodzial "dane techniczne"):
http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8i#data

W tekscie bylo tez porownanie do roznych wartosci cisnien nominalnych paliwa w roznych miejscach ukladu.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 21, 2006 12:18 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
and6412 pisze:
Acha no i skad wytrzasnac taki cisnieniomierz, gdzie mozna to kupic??

jest to zwykły manometr do pomiaru ciśnienia masz dwie możliwości albo do jakiejś hurtownii z narzędziami i wtedy możesz zakupić manometr od "-" 1.0 do "+" 4 bar lub w sklepie dla spawaczy od 0-nawet 40 bar (4MPa)
pierwszy jest lepszy bo pokaże Ci jakie masz podciśnienia w układzie sterowania
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 21, 2006 5:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 06, 2005 2:16 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Wrocław
and6412 pisze:
Tylko jest jedno ale.. skąd wytrzasnąć dane nominalne do silnika M117.985? Bez nich ta procedura staje sie prawie bezuzyteczna, skoro nie wiem kiedy wyniki beda poprawne.


Oczywiście mogę się mylić bo nie jestem ekspertem w tej dziedzinie ale wydaje mi się (biorąc pod uwagę to że w moim silniku, a zdecydowanie nie jest to silnik forda :), mam te same parametry układu k-jet) że nie będzie miało to znaczenia czy chodzi o silnik V8 czy R6 czy V6. Pompa paliwa daje duże ciśnienie a regulator ciśnienia paliwa je redukuje i parametry za regulatorem będą (chyba) takie same jak w tym dziale o danych technicznych. Tak jak powiedziałem , nie jestem pewien ale pompy mamy takie same (te same wydajności) warm-up regulatory też, wtryskiwacze identyczne więc przypuszczam, że i ciśnienie w rozdzielaczu również a więc parametry tam zawarte powinny być poprwane też i dla M117 (jeśli źle rozumuję to proszę o wyrozumiałość :) )[/list]

_________________
Burn In Hell - muzyka 6 garów


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl