MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 4:36 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lip 17, 2006 12:05 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt lis 29, 2005 11:36 pm
Posty: 47
Lokalizacja: Ozorków
Witam,w moim 123 pojawil sie problem auto zaczelo kopcic na niebiesko.Beczka ma przejechane 285000 (i raczj jest to autentyczny przebieg),zdejmowalem 3 miesiace temu głowice,zadnego progu.Auto zostalo kupione z parkingu policyjnego ,gdzie stalo napewno 2 lata.Czy to mozliwe ze to pierscienie sa zapieczone?Silnik pracuje dobrze nie ma przedmuchów.

_________________
MB 123 2,8


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 17, 2006 1:00 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 27, 2006 12:23 am
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
W jakich sytuacjach kopic?
Non-stop?
Przy przyspiezaniu?
Przy hamowaniu silnikiem?

Dodano po 1 minutach.:

Przy zdjeciu glowicy robiles prowadnice zaworow i uszczelniacze?
Robiles test 'olejowy' kompresji?

_________________
126.037 126.024 140.050 124.079 210.265 205.242 639.813
However much the Fatherland’s finest might appear to be the best in the world, you can’t help but wonder if the engineers lost themselves in a haze of technological overkill.
WhatCar? o W140 IX.1992


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 17, 2006 8:34 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
jeśli nie kopcił przed zdjęciem głowicy to żle ustawiłeś pompę wtryskową
jeśli kopcił to wlej do furki naftę w proporcji 1:10 z ropką i przegoń auto niech sobie przypomni do czego służy [zlosnik]
jak jeździłem swoim tylko po mieście to się zamulał ale na trasie po ok. 130-150 km zaczynał gadać normalnie [zlosnik] co jakiś czas należy przegonić motor co by się nie zestarzał [zlosnik]
jak dymi na niebiesko to albo początek tłoczenia albo uszczelniacze jak na czarno 100% leją wtryski
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 17, 2006 10:08 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 27, 2006 12:23 am
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
Wojtyla pisze:
Witam
jeśli nie kopcił przed zdjęciem głowicy to żle ustawiłeś pompę wtryskową
jak dymi na niebiesko to albo początek tłoczenia albo uszczelniacze jak na czarno 100% leją wtryski
pozdro


Co Ty wypisujesz? :roll:
Jaka pompe wtryskowa chcesz regulowac w M123? :o

_________________
126.037 126.024 140.050 124.079 210.265 205.242 639.813
However much the Fatherland’s finest might appear to be the best in the world, you can’t help but wonder if the engineers lost themselves in a haze of technological overkill.
WhatCar? o W140 IX.1992


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 17, 2006 10:10 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt lis 29, 2005 11:36 pm
Posty: 47
Lokalizacja: Ozorków
TO jest 2,5 benzyna a głowice sciagałem,poniewaz podczas wymiany swiec okazało sie ze jedno gniazdo jest uszkodzone.Najwiecej kopci przy powolnej jezdzie miejskiej,kiedy w pewnym momencie wcisne gaz,w trasie czesciowo ustepuje.

_________________
MB 123 2,8


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 17, 2006 10:16 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
psinthos pisze:
Co Ty wypisujesz?

"Kopci" też skojarzyłem z dieslem, stąd pytanie o ewentulaną przekładkę motoru :D Teraz zmieniłem tytuł wątku i będzie już jednoznacznie.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 17, 2006 12:01 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
psinthos pisze:
Wojtyla napisał:
Witam
jeśli nie kopcił przed zdjęciem głowicy to żle ustawiłeś pompę wtryskową
jak dymi na niebiesko to albo początek tłoczenia albo uszczelniacze jak na czarno 100% leją wtryski
pozdro


Co Ty wypisujesz?
Jaka pompe wtryskowa chcesz regulowac w M123?



wlasnie tez sie zastanawialem jak mozna w 250-ce "zle ustawic pompe wtryskowa"? [zlosnik]
acsledz a jaka masz wersje 129 czy 140Km?

pozdr.

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 17, 2006 1:41 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
No dobrze nie zajarzyłem kwestii że D ma 2,4 a nie 2,5 ale to dopiero widać było w podpisie [szalone] ,a nie w poście [oczko]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 17, 2006 2:47 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt lis 29, 2005 11:36 pm
Posty: 47
Lokalizacja: Ozorków
Jest to 1983rok wiec jest to ten mocniejszy,własnie wlałem do komory spalania plyn penetrujacy ciekawe czy cos to zmieni.

_________________
MB 123 2,8


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 17, 2006 3:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 27, 2006 12:23 am
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
Czy w sytuacji, gdy rozpedzisz sie i puscisz gaz hamujac z duzej predkosci silnikiem, auto kopci intensywnie?

Czy po kilku minutach pracy na biegu jalowym, gdy wcisniesz mocno gaz, pojawia sie chmura dymu?

Jezeli masz w/w objawy, stawialbym na zuzyte prowadnice i uszczelniacze zaworow.

_________________
126.037 126.024 140.050 124.079 210.265 205.242 639.813
However much the Fatherland’s finest might appear to be the best in the world, you can’t help but wonder if the engineers lost themselves in a haze of technological overkill.
WhatCar? o W140 IX.1992


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 17, 2006 3:55 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
acsledz pisze:
,własnie wlałem do komory spalania plyn penetrujacy ciekawe czy cos to zmieni.


a co to takiego ten "plyn penetrujacy"...?

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 17, 2006 4:03 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
i co nic? [szalone]
acsledz pisze:
zdejmowalem 3 miesiace temu głowice,zadnego progu

splanowałeś ?wymieniłeś uszczelkę ,rzeźbiłeś sam czy robił to magik?
kurcze trochę szczegółów bo ten problem będzie miał z kilka stron a następnie umrze ze względu że nikt nie będzie chciał go całego czytać [szalone]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 17, 2006 9:54 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt lis 29, 2005 11:36 pm
Posty: 47
Lokalizacja: Ozorków
Glowice zdjolem sam,uszczelka pod głowice nowa bez planowania.Uszczalniacze zaworowe zmienial mi mechanik ok 2 tygodni temu bez zdejmowania głowicy,ale juz sam nie wiem czy to wymienil czy tylko zgarna kase :(
Bo kopcenie narasta przy hamowaniu silnikiem i gdy silnik dluzej pracuje na niskich obrotach i nagle dodam mu gazu.
Juz sam nie wiem co robic :evil:

_________________
MB 123 2,8


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 17, 2006 10:19 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
ile oleju ubywa? jak komprecha ok to zdejmuj jeszcze raz -zrob głowice i musi byc ok.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 17, 2006 11:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 27, 2006 12:23 am
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
Dokladnie. Zrob test olejowy - dowiesz sie, czy problem jest tylko z gora motoru, czy z dolem.

Masz klasyczne objawy nieszczelnych prowadnic i uszczelniaczy zaworow - olej dostaje sie do komory spalania i stad dym.

_________________
126.037 126.024 140.050 124.079 210.265 205.242 639.813
However much the Fatherland’s finest might appear to be the best in the world, you can’t help but wonder if the engineers lost themselves in a haze of technological overkill.
WhatCar? o W140 IX.1992


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl