MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 26, 2025 1:57 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz kwie 30, 2006 5:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw kwie 03, 2003 10:07 am
Posty: 352
Lokalizacja: Szczerców/Łódzkie
witam

mam pytanko do kolegow odnosnie pompki paliwa, cieknie mi. czy jest to naprawialne? mozna ja rozebrac i uszczelnic?
a druga sprawa to problem z zapalaniem samochodu. wyglada to tak:( mam zainstalowany gaz) jak postoi samochod podchodze przekrecam i od razu mi zapala, jak pojezdze to musze pokrecic przez kilka sekund rozrusznikiem i dopiero mi odpali. obojetnie czy na benzynie czy na gazie. jak postoi to zapala. sprawdzalem u kumpla i u niego o wiele glosniej slychac pompke. jest mozliwe aby dziala z mniejsza wydajnoscia? przetstowalem i jak naleje paliwa do filtra powietrza pali mi od razu, wiec jakgdyby problem z dojsciem benzyny. mzoliwa awaria pompki?
pozdr

_________________
W 123/ 81r - 2.3E " Helena"
W 168/ 01r - 1.7 CDI
ex:
W 221/ 04r - E320 4matic
W 140/ 98r - CL 500
W 124/ 91r - 300CE 24V


Na górę
Post: ndz kwie 30, 2006 6:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 06, 2005 2:16 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Wrocław
Pompa niestety jest nierozbieralna , tz dla chcącego nic trudnego [oczko] ale z założenia jednak jest nierozbieralna (możesz próbować ją uszczelnić z zewnątrz , są takie kleje do baków). Jeśli u Twojego kolegi chodzi głośno to niedobrze bo te pompy powinny chodzić cicho , jak zaczyna ją być słychać to oznacza że powoli pada i pewnie niedługo klęknie chociaż niekoniecznie niedługo. Jeśli auto Ci odpala po chwilowym postoju to raczej bym nie szukał przyczyny w pompie odnośnie odpalania bo raczej byś miał problemy z odpalaniem po postoju. Ten postuj to 10 minut czy może kilka godzin do wystygnięcia silnika ? Bo jeśli to drugie to oznacza że na zimnym silniku włącza Ci się wtrysk rozruchowy i dlatego lepiej odpala a na ciepłym wtrysk nie podaje paliwa i wtedy winę ponoszą wtryski główne (najprawdopodobniej za niskie ciśnienie otwarcia) i trzeba auto trochę pochechłać.

_________________
Burn In Hell - muzyka 6 garów


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 01, 2006 12:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw kwie 03, 2003 10:07 am
Posty: 352
Lokalizacja: Szczerców/Łódzkie
ten postój tonie 10 minut, kilka godzin. mysle ze masz racje, do wystygniecia samochodu. da sie tamu jakos zaradzic?

_________________
W 123/ 81r - 2.3E " Helena"
W 168/ 01r - 1.7 CDI
ex:
W 221/ 04r - E320 4matic
W 140/ 98r - CL 500
W 124/ 91r - 300CE 24V


Na górę
Post: pn maja 01, 2006 1:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
arturb pisze:
...jak naleje paliwa do filtra powietrza...


:o

_________________
W126 300D '76-ex.
W124 300D '89-ex.
W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 01, 2006 6:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 01, 2003 10:26 pm
Posty: 145
Lokalizacja: Wrocław
Pompa paliwa jest nie naprawialna , moja jakoś rok temu odmówiła posłuszeństwa i musiałem kupic nową ale ku mojemu zdziwieniu to koszt nie przekracza 100 zł, więc mysle że nie opłaca sie bawić w rozbiórki.

_________________
"Benzyna we krwi olej w głowie"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 01, 2006 10:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 06, 2005 2:16 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Wrocław
arturb pisze:
ten postój tonie 10 minut, kilka godzin. mysle ze masz racje, do wystygniecia samochodu. da sie tamu jakos zaradzic?


Tak naprawdę nie ma zabardzo na to sposobu po za wymianą wtryskiwaczy na nowe. Możesz zerknąć w uszczelnienie wtrysków (oringi i prowadnice) może one puszczają lewe powietrze (niewielki koszt w ASO) ale jeśli to nie pomoże to tylko wymiana wtrysków (cena w aso ok 170 zł ale można kupić taniej tylko trzeba poszukać). Możesz też zrobić sobie impulsator który włącza cyklicznie wtryskiwacz rozruchowy na ciepłym silniku (macherzy z BOSCHA wyposarzyli w ten impulsator np. Forda Capri na K-Jetronic'u) z doświadczenia wiem, że ułatwia on rozruch ciepłego silnika (jeśli niechcesz robić elektroniki wystarczy przekaźnik rozwierny i kondensator i to wszystko wpięte równolegle z wtryskiem rozruchowym lub wyłącznikiem termicznoczasowym)[/list]

Dodano po 2 minutach.:

Miron pisze:
musiałem kupic nową ale ku mojemu zdziwieniu to koszt nie przekracza 100 zł, więc mysle że nie opłaca sie bawić w rozbiórki.


Skąd masz takie tanie źródło ??? Ja za nową półtora roku temu w Zatoce dałem po rabacie 500 PLN [szalone]

_________________
Burn In Hell - muzyka 6 garów


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 04, 2006 3:39 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
na allegro widzialem po 230 zł ... ale po 100 jeszcze nie widzialem
gdzie ci pompa cieknie ... moze da rade ją uszczelnic ... jak będizesz ją wyrzucał t omi wyślij ... ja swoją rozebralem i naprawilem ... potem zacisneli mi ją w warsztacie naprawiającym przewody cisnieniowe od karchera ...

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl