MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 12:53 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw kwie 27, 2006 7:02 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr paź 19, 2005 8:55 pm
Posty: 47
Lokalizacja: Włocławek
Kurde, ja to mam pecha do tego auta, co jedno naprawię to wychodzi drugie.
Samochód chodzi już pięknie i cicho od 2 tygodni. A dzisiaj wracam z pracy i nagle na światłach mi gaśnie. Po prostu gaśnie, skrzynia automat, dzieje się to na pozycji D. Dodam, że to ma miejsce jedynie na gazie, na benzynie jest bezproblemowo.
Co to moze być? W jakim kierunku szukać? [szalone] [szalone]

_________________
Seat Ibiza 1,3 1993 - ex
Audi 80 1,8s 1990 - ex
Volkswagen Golf 1,4 1997 - ex
Mercedes W210/E280 1996 - ujeżdżam


Na górę
Post: czw kwie 27, 2006 8:17 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Za mało jest opisu w kwestii w jakim momencie silnik gaśnie czy tylko przy hamowaniu ,czy jak ma niskie obroty itd. Gdyby to było to o czym myślę, to należało by wstawić tzw. regulator obrotów minimum, który reaguje tylko na wielkość obrotów przy zasilaniu lpg.Wiele MB zasilanych gazem w tym i mój to urządzenie posiada.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 27, 2006 9:02 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr paź 19, 2005 8:55 pm
Posty: 47
Lokalizacja: Włocławek
Ok, uściślę fakty.
Otóż to ma miejsce raczej przy hamowaniu tudzież postoju. Kiedy podjeżdżam do świateł, hamuję. I kiedy się zatrzymuję, widzę jak obroty spadają powoli aż w końcu gaśnie. Zdarzyło się to kilka razy.
Teraz jeżdżę na benzynie chwilowo, nie wiem co dalej.
Regulator obrotów? Ale to się dzieje tylko na lpg. Więc jakby były obroty za niskie to i na benzynie by gasł, prawda?

_________________
Seat Ibiza 1,3 1993 - ex

Audi 80 1,8s 1990 - ex

Volkswagen Golf 1,4 1997 - ex

Mercedes W210/E280 1996 - ujeżdżam


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 29, 2006 12:28 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Voytti pisze:
Ok, uściślę fakty.
Otóż to ma miejsce raczej przy hamowaniu tudzież postoju. Kiedy podjeżdżam do świateł, hamuję. I kiedy się zatrzymuję, widzę jak obroty spadają powoli aż w końcu gaśnie. Zdarzyło się to kilka razy.
Teraz jeżdżę na benzynie chwilowo, nie wiem co dalej.
Regulator obrotów? Ale to się dzieje tylko na lpg. Więc jakby były obroty za niskie to i na benzynie by gasł, prawda?


A więc kolego zachodzi potrzeba zamontowania u gaziarzy urządzenia które nazywa się fachowo stabilizator obrotów minimum. Urządzonko to podłączane jest trzema przewodami w tym jeden do wejścia fabrycznego regulatora wolnych obrotów. Ten stabilizator posiada ręczną regulacje obrotów na lpg i po ich ustawieniu w zależności od potrzeb silnik więcej nie będzie gasł przy nawet gwałtownym hamowaniu z piskiem opon. Nie wiem jaka cena obecnie jest tego satabilizatora ale myslę, że poniżej 100 zl.Gdy ja zakladalem cena była 150 zl. Na marginesie dodam, że taki stabilizator kupuje sie do mercedesa ktory jest przeznaczony tylko do tej marki. Do innych marek sa inne stabilizatory.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl