MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 25, 2025 11:20 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr lut 19, 2003 11:02 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
..nic sie nie odzywa ,to pewnie zemdlał a Dana go cuci [zlosnik]

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 20, 2003 12:20 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
POPEY pisze:
..nic sie nie odzywa ,to pewnie zemdlał a Dana go cuci [zlosnik]


No to Sebian wykończył nam Skarbnika... :cry:

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 20, 2003 4:39 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
ufff kurde dopiero teraz świadomość mi wróciła :D :D

spoko mam membranową
a tera efekty po naprawie
1. zakupołem zestaw naprawczy do pompy w składzie:
a: membrana 19 zł
b: zaworki 26 zł
2. wymieniłem oba zetawy klamotów w moim aucie poszło szybko najbardziej wkurzającą i długotrwałą częścią imprezy (jak zwykle) było odkręcanie i ponowne przykręcenie wiatraka :(

3. z patentów - musiałem dorobić sobie odpowiedni śrubokret znaczu o odpowiedniej długości bo w mądrej książce każą do tej czynności zdejmować chłodnice ale akurat w tej kwesti są gupi :D

4. po dokonaniu naprawy wszystko działa jak złoto - puki co :D :D :D

przyczyna - pęknięta membrana

Pozdrawiam

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 20, 2003 5:29 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Sebian pisze:
MacKuz pisze:
Popey może wiesz ile orientacyjnie kosztuje taka pompa podcisnienia
nowa, uzywana i czy ewentualnie wchodzić w uzywaną ??


No to teraz wygodnie usiądź, bo w zależności od wariantu upadniesz [zlosnik], albo się zerwiesz i polecisz po Carlsberga [oczko]

W silniku 300D od beczki (chyba takowy masz w swojej 116) były stosowane 2 rodzaje pomp podciśnienia: tłokowa i membranowa. Poznasz łatwo: jeśli masz 1 wyjście z pompy, to tłokowa, a jeśli dwa - membranowa. Membranowa ciągnie dodatkowo z filtra powietrza. Jeśli masz membranową, to problem jest malutki - albo wymieniasz membrankę za 30-40zł, albo kupujesz używaną pompę za całe 50zł.

Byłeś już w garażu? Sprawdziłeś? [zlosnik] Jak masz tłokową, to zapomnij o dostaniu używanej i/lub o jakichkolwiek częściach do niej. Skazany jesteś na zakup nowej w cenie (siedzisz już?) 1200zł [szalone]

A jak nie byłeś jeszcze w garażu, to się módl, żeby były 2 wyjścia. [zlosnik]


A nie mozna zamienic jednego typu drugim?

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 20, 2003 5:58 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Idzik pisze:
POPEY pisze:
..nic sie nie odzywa ,to pewnie zemdlał a Dana go cuci [zlosnik]


No to Sebian wykończył nam Skarbnika... :cry:


Sebian się dzisiaj troche wykończył, ale finansowo. Byłem cały dzień u Zbyszka Brolera. Wymieniłem amorki, jakieś pierdoły i wspominaną pompe podciśnienia. Panowie, teraz czuję, że mam Merca [cool] Płynie... Mam hamulce, silnik normalnie da się zgasić, zagłówki sie opuszczają, światła się podnoszą... Jeszcze trochę kasy i będzie całkiem niezła furka [zlosnik] Przestałem się obawiać wyjazdu do Niemiec [oczko]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 20, 2003 11:56 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
No to gratuluje napraw hee dobrze ze wszystkim wszystko sie dobrze skończyło :) a a wyczysciłeś Maciek przewody powietrzne z oleju czy nie zdazyły sie zabrudzic? heheh tak czy inaczej dobrze ze autka znowu sprawne : 8)

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 21, 2003 8:48 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 21, 2002 10:04 pm
Posty: 38
Lokalizacja: Pszczyna
Witajcie !

mam ten sam problem : tzn hamulec trzeba mocno deptac i jest twardy , wczoraj jeszcze sprawdzilem i mam pompe z dwoma wyjsciami wiec jest cool :) zamierzam kupic zestaw naprawczy i zrobic co trzeba z pompka , tylko przypokmnial mi sie jeszcze jeden problem : jezdze na plynie R3 :(( dlaczego ? dlatego ze odkad mam mercedesa ( ok 5 lat ) to zawsze byl tam plyn R3 a ze chodzilo wszystko w miare dobrze to nie zmienialem , bo straszyli mnie ze jakies uszczelki moga sie wypaczyc , czy cos w tym stylu ...

jak myslicie ? warto wymienic R3 na DOT3 ? jezeli tak to jak najlepiej przeczyscic uklad ( nie chce aby sie zrobila jakas mieszanka plynow )

dzieks za rady

_________________
pozdrawiam
Marcin Matusiński
Pszczyna W 115 220 D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl