MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr wrz 10, 2025 9:49 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr lip 20, 2005 10:06 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
wrecz odwrotnie wcale nie poganialem chcialem zeby bylo solidnie :D jak bedzie dzisiaj zobaczymy bo ma byc wypisany :)

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 20, 2005 11:55 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
..... buuuuuu a ja nawet na oczy nie widzialem ani organu do transplantacji, ani samej wymiany.... abuuuuu:(((

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 21, 2005 9:22 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
opierniczasz sie :P po pierwszym odpaleniu obroty ciut byly za wysokie ale pierwsze objawy zadowalajace 3000 obotow i ani grama dymku z wydechu :D:D wskazania cisnienia oleju na wolnych obotrach 1,5 po dodaniu gazu wskakuje nie od razu ale na 3 :) silnik chodzi troszke inaczej ale jednak M110 chyba lubi parodiowac dieselka :D:D bo tak czy tak troche klekocze :) wczoraj juz bym nim wyjechal aleeee po wrzuceniu na wysokie obroty i wychamowaniu gasnie i keidy silnik rozgrzany jest problem z odpaleniem ... hmm juz kiedys tak mialem ale nie mam pojecia co trzeba zrobic pewnie kwestia regulacji ......

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 21, 2005 10:02 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 06, 2005 4:44 pm
Posty: 504
Lokalizacja: Zgorzelec
Mi w listopadzie przekładali M 102 z modelu 190.Ja miałem fabryczne 102 od 123,nie pamiętam tych końcówek teraz mam 960 wczesniej chyba 921 ale na pewno nie wiem.Też nie widziałem całej operacji,teraz żałuje ale co tam.Zima była a do warsztatu parę kilometrów.Stał u mnie w garażu ponad rok.W wojsku wtedy byłem. Jak pojechałem go odebrać i zobaczyłem dymek z rury,to już było całkiem inaczej.Pamiętam,że odebrałem go w piątek i w poniedziałek rano przekręcił się drogomierz.Ale też mieli trochę kłopotów ze złożeniem osprzętu,na szczęście udało się i od ponad 15 tys.nie miałem najmniejszego kłopotu z nim,tylko to że ma nakręcone teraz około 75 tyś.i jeździł z automatem.Także "ledwo dotarty".Życze bez problemowego użytkowania.Powinno spaść Ci zużycie LPG.Mi spadło z 10 do 14
l na 100 km LPG,do 9 do 12 L na 100 km.Pozdrawiam

_________________
123 200 1982


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 21, 2005 10:22 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
kruszyn pisze:
keidy silnik rozgrzany jest problem z odpaleniem ... hmm juz kiedys tak mialem ale nie mam pojecia co trzeba zrobic pewnie kwestia regulacji ......


Sprawdź przewody przy pompie paliwa, u mnie były sparciałe i wilgotne, po wymianie jak nowo narodzony. Jeszcze czasem ma problem, ale pozostał do wymiany filtr powietrza jeszcze - podejrzewam, że to tez może być problemem.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 21, 2005 10:23 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
spadlo z 10-14 :D:D hehe pewnie mialo byc odwrotnie w sumie nie zalezy mi zeby sopadalo bo takie spalanie jak mialem pasowalo mi chociaz nie bede narzekal jak sie zmniejszy... chcialbym tylko zeby mi to ktos dobrze poustawial zebym nie mial sytuacji gasniecia na dojezdzaniu do swiatel... :) a tak mam nadzieje ze bedzie ok :D

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 21, 2005 10:27 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
WeebShut pisze:
kruszyn pisze:
keidy silnik rozgrzany jest problem z odpaleniem ... hmm juz kiedys tak mialem ale nie mam pojecia co trzeba zrobic pewnie kwestia regulacji ......


Sprawdź przewody przy pompie paliwa, u mnie były sparciałe i wilgotne, po wymianie jak nowo narodzony. Jeszcze czasem ma problem, ale pozostał do wymiany filtr powietrza jeszcze - podejrzewam, że to tez może być problemem.


przewody raczej nie bo wszystko jest ze starego silnika i powinno byc ok.(chociaz cos czasem widzialem kaluze pod zbiornikiem tazke moze gdzies jest jakas nieszczelnosc...) Zmieniony byl aparat zaplonowy i ustawiany zaplon od nowa. Gosc cos bredzil ze parownik ( bunkier) moze powodowac ze na PB bedzie gaslo ale od razu go na ziemie sprowadzilem bo jezdzil wczesniej w takiej konfiguracji i bylo ok. Chyba bede musial jechac do kogos innego na ustawienia wszystkiego ... filtr powietrza w sumie nie zmienialem moze rzeczywiscie bedzie przyczyna bo jak jest zasyfialy to bedzie mnie pow. przepuszczal a przy przyslanietym przez bunkier wlocie i tak dolot powietrza jest ograniczony. :)

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 21, 2005 12:22 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 06, 2005 4:44 pm
Posty: 504
Lokalizacja: Zgorzelec
Cytuj:
spadlo z 10-14 hehe pewnie mialo byc odwrotnie

Spadło z przedziału od 10 litrów do 14 litrów,na od 9 litrów do 12 litrów na setkę mieszanej jezdy.

_________________
123 200 1982


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 21, 2005 1:10 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
no i pojechalem .....jakos dziwnei chodzi ...znaczy doprasza sie o regulacje ..przy czym ma o niebo wiecej mocy ...:/ no i zgasl mi na krzyzowce i ........sciagnalem go w bezpieczne miejsce i sobie stoi moczy sie na deszczu ...objaw ...przy temp 80 stopni nie chce palic .... musze poczekac i dopiero wtedy chociaz nie wiem czy dopiero wrtedy bo mi sie akumulator skonczyl:) no bo czemu mialo by byc pieknie :) i jakos tak klekocze glosno :):)ale nie kopci :D

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 21, 2005 2:07 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
kruszyn pisze:
pieknie :) i jakos tak klekocze glosno :):)ale nie kopci :D


zaworki ustawiles?

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 21, 2005 2:25 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
laudan pisze:
kruszyn pisze:
pieknie :) i jakos tak klekocze glosno :):)ale nie kopci :D


zaworki ustawiles?


niee.... irytuje mnie niekompetencja co niektorych ludzi ..... doszedlem do wniosku ze nie ma sensu trzymac dalej auta u faceta bo nic nie wymysli tym bardziej ze jutro zaczyna urlop..... teraz jeszcze zaczelo cos piszczec pewnie jakis pasek ....ech dlaczego ja nie poszeldem do technikum samochodowego .... .

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 21, 2005 2:40 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
pasek od alternatora panie prezesie, naciagnac bedzie gralo... w kazdym warsztacie Ci to w 5minut zrobią, ale ogólnie widzę, że wszystko gra i teraz mo że być już tylko lepiej.... [zlosnik]

PS. a twój stary silnik mocno kopcil??
a co do klekotania to mysle ze regulacja zalatwi sprawe w 100% 8)

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 21, 2005 2:55 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
JaKon pisze:
pasek od alternatora panie prezesie, naciagnac bedzie gralo... w kazdym warsztacie Ci to w 5minut zrobią, ale ogólnie widzę, że wszystko gra i teraz mo że być już tylko lepiej.... [zlosnik]

PS. a twój stary silnik mocno kopcil??
a co do klekotania to mysle ze regulacja zalatwi sprawe w 100% 8)


no wlasnie cos tak slyszalem ale oprocze tego cos od trony wspomagania piszczy

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 21, 2005 3:21 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 06, 2005 4:44 pm
Posty: 504
Lokalizacja: Zgorzelec
może niski stan oleju w pompie albo pasek

_________________
123 200 1982


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 21, 2005 4:58 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
laudan pisze:
kruszyn pisze:
pieknie :) i jakos tak klekocze glosno :):)ale nie kopci :D


zaworki ustawiles?


To moze nic nie dac - wiele m110 klepie, w tym takze moj - swiezo po regulacji [szalone]

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl