MERCEDES 4 EVER pisze:
to jak juz nie MB to ja bym cos wybral z grupy VW- oczywiscie z silnikiem TDI jakies 110 -130 KM-oczywiscie to nic nie palipaliwa a osiagi ma lepsze nic honda z benzynka.....no i czesci do VW kupi sie wszedzie i tanie...
Osiagi lepsze?
TDI ma do setki 1.9 TDi - 12,1 sekundy (Octavia II)
a Honda Accord IV generacji - 9,2 sekundy z silnikiem 2.oi (czyli tym slabszym)
Honda V generacji ma z silnikiem 2.oi 10,1 sekundy do setki.
Diesel, nawet jakby mu chipa dodac, bedzie mial problem do benyznowej wersji...
A taki zaczipowany diesel w Octavce 1.9 TDi (teraz Octavka ma 140 HP) pali okolo 5,5 - 6.o literkow ropy, ale nalezy jezdzic jak dziadek kapelusznik, by taki wynik osiagnac. W normalnym, gestym ruchu miejskim osiagniecie 7 literkow jest wyczynem...
Prosze w daleszej polemice uzywac konkretow, a nie zaslyszancyh od wujka Cioci trzeciego meza obiegowych opinii. ;))
Beczko Maniak pisze:
powolutku niech sobie kupi tą Honde zobaczymy czy sie będzie mu morda śmiała przy pierwszej lepszej wymianie klocków hamulcowych buhahahahahahah krótko tyle na temat
Pozytywnie sie zaskoczy, bo i dostepnosc jest duza - i zamiennikow i oryginalow. Ceny sa normalne - portfel na tym nie ucierpi.
Konkretnie uzywam Hondy, to sie wypowiadam ;))
_________________
o-----------------------------------o
KajTan
www.fiacik.pl
Polski Fiat 125p 1968 1300cc
Opel Olympia-Rekord B 1966 17ooL
o-----------------------------------o