qbuss007 pisze:
Ma pytanie najlepiej do posiadaczy takiego silnika choć
(..)
Mam okazję kupić taki silnik wraz z całym osprzętem +skrzynia+ most....
A elektronika..? Czyli modul zaplonowy, i sterownik do KE-jeta..?
Chlodnica jest?
Cytuj:
Silnik ma oberwaną miske olejowa i trzeba zmienic w nim pompe oleju i misk, czy jest mozliwosc ze moze to niesc za soba jakies ukryte problemy????
Oberwana..? Co to znaczy..? Bo jesli delikwent przypier** tym silnikiem w jakis np. kamien, tak ze miske OBERWAL, to ja bym takie silnika nie bral za nic
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
Cytuj:
Jak wyglądała by sprawa przeszczepienia tego silnika do W123C czy sa jakies problemy????
Takie, ze bedziesz musial nieco cofnac silnik i skrzynie (czyli skrocic wal, i jeszcze pare rzeczy poprzerabiac).
Cytuj:
Chodzi o to ze moj M102 nadaje sie do kapitalki, wiec moze bardziej oplacaloby sie kupic taki motor... Napiszcie ile warto dac i ile kosztuje miska i pompa do niego...
Miske to nawet jakas mam, jesli mnie pamiec nie myli. Pompe pewnie tez
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
mam dwa M103 w kawalkach, cos z nich sie na pewno nadaje do uzytku.. ale ile te w/w elementy kosztuja to nie wiem
Cytuj:
Dodajcie jeszcze czy duzo problemow niesie wsadzenie go do mojej coupejki??
1. Musisz znalezc fachowcow ktorzy sie podejma tematu
2. Proponuje Ci powaznie sie zastanowic nad tym silnikiem.. sprawny (z pomiarem cisnienia) M103 to 1200-1500 zl
I tyle.. sam mam zamiar zaladowac taki wlasnie silnik do mojego kombiaka
PS. Moge Ci sprzedac w zwiazku z powyzszym mojego M102, po remoncie
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
_________________
Pozdrawiam,
Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/