MacKuz pisze:
Popey może wiesz ile orientacyjnie kosztuje taka pompa podcisnienia
nowa, uzywana i czy ewentualnie wchodzić w uzywaną ??
No to teraz wygodnie usiądź, bo w zależności od wariantu upadniesz
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
, albo się zerwiesz i polecisz po Carlsberga
W silniku 300D od beczki (chyba takowy masz w swojej 116) były stosowane 2 rodzaje pomp podciśnienia: tłokowa i membranowa. Poznasz łatwo: jeśli masz 1 wyjście z pompy, to tłokowa, a jeśli dwa - membranowa. Membranowa ciągnie dodatkowo z filtra powietrza. Jeśli masz membranową, to problem jest malutki - albo wymieniasz membrankę za 30-40zł, albo kupujesz używaną pompę za całe 50zł.
Byłeś już w garażu? Sprawdziłeś?
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Jak masz tłokową, to zapomnij o dostaniu używanej i/lub o jakichkolwiek częściach do niej. Skazany jesteś na zakup nowej w cenie (siedzisz już?) 1200zł
A jak nie byłeś jeszcze w garażu, to się módl, żeby były 2 wyjścia.
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)