MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob wrz 13, 2025 12:27 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt kwie 10, 2012 9:24 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Witam ! Dawno nic się nie psuło i nadszedł ten czas :( ,auto stało nie jeżdżone ze 2-3 miesiące,przepalane co tydzień-dwa,dzisiaj ciepło więc nalałem benzynki i chciałem trochę pojeżdzić,zapalił ładnie-wszystko cacy, ale po wrzuceniu na D zgasł,po ponownym zapaleniu ,na wolnych elegancko ok 700 obr/min, na obroty wchodzi bez kaszlu i ładnie schodzi na te 700,po wrzuceniu D znowu dupa-gaśnie , nie idzie nim odjechać z miejsca,chyba się zastał :lol: i tak w kółko-co mu może dolegać bo już teraz nic nie rozumię :roll:

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Post: ndz kwie 15, 2012 12:18 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
Po mojemu: sprawdź czujnik położenia skrzyni biegów, możliwy brak styku (zaśniedziały) lub przełamana któraś z blaszek.

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
Post: ndz kwie 15, 2012 11:13 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
Wit pisze:
Po mojemu: sprawdź czujnik położenia skrzyni biegów, możliwy brak styku (zaśniedziały) lub przełamana któraś z blaszek.


Myślę, że to nie to. Ten czujnik blokuje jedynie rozrusznik.
Problem jest z regulacją wolnych obrotów.
Czy po odpaleniu i dotknięciu palcem regulatora wolnych obrotów czuć delikatne drgania?
To byłby znak, że prostokątny sygnał sterujący dochodzi do regulatora.
Jedną z przyczyn może być uszkodzony/zablokowany regulator.
Po zdjęciu wtyczki z regulatora silnik powinien zwiększyć obroty.

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
Post: ndz kwie 15, 2012 2:36 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Czuć pod palcem drgania ,po zdjęciu wtyczki obroty wzrastają na ok. 1400 obr. po założeniu ładnie stabilizują się na poziomie 650-700 ,więc nie tu problem !

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl