MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 3:35 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz wrz 09, 2007 3:29 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 01, 2007 9:53 am
Posty: 753
Lokalizacja: Szczecin
Witam!
Problem jest taki, że jak np. jadę sobie kolo 60km/h i wrzucam 4kę w mojej beczce, to wszystko jest OK, ale jak dodam gazu, to przy około 70km/h zaczyna coś buczeć, a po osiągnięciu około 90km/h znów jest dobrze. (skrzynia 4 biegi)
Mój mechanik powiedział, że to wina mostu, ale nie do końca mu ufam więc pytam was o możliwe przyczyny.
Piszcie możliwe rozwiązania problemu + orientacyjną cenę.
Beczka jest w dobrym stanie i trochę szkoda, żeby coś psuło efekt ;/
Za wszystkie próby pomocy serdecznie dziękuję!

P.S.
Jeśli jesteś ze Szczecina, znasz się na tym dobrze i chciałbyś mi pomóc, to daj znać na maila- przyjadę do Ciebie, przejedziesz się, ocenisz co może być nie tak...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 09, 2007 3:39 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Wyglada mi to bardziej na podpore walu ale bez osluchania niewiele mozna pomoc.

Jakbys chcial mozemy sie umowic na sprawdzenie co i jak.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 09, 2007 3:49 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 01, 2007 9:53 am
Posty: 753
Lokalizacja: Szczecin
Nie znam się na tym, ale brzmi chyba trochę lepiej ;-) Dzięki za ofertę pomocy- poszła PW.
Ile takie coś może kosztować?

_________________
ex W123 300D 83'
ex Jawa 50 typ23


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 09, 2007 3:52 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Było o tym wiele tamatów. nawet nazwaliśmy to swego rodzaju "orgazmem".
Ja miałem to samo u siebie. wymieniłem tylny most... To samo! Wymieniłem półosie- To samo! Wymieniłem podporę z łożyskiem- To samo!!! W końcu ustało po wymianie skrzyni z manualnej na automat. Ocet mówił, że to może być przyczyna tego, że koło zamachowe pochodziło od innego silnika, bo ponoć takie koło jest wyważane razem z wałem korbowym i każda wymiana silnika lub koła zamachowego może być przyczyną owego orgazmu... moja rada- wsadzaj Automat [zlosnik] <br>Dodano po 2 minutach.:<br> aha- poduszki silnika i skrzyni/ podporę też wykluczam, bo wymieniłem.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 09, 2007 3:54 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Ja swoiemu klientowi wymienialem w C klasie sroby od walu przy skrzyni i pomoglo [zlosnik] ale byly dosc mocno spilowane (w sumie nie wiedomo dlaczego).

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 09, 2007 6:36 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 01, 2007 9:53 am
Posty: 753
Lokalizacja: Szczecin
bary123ce pisze:
Było o tym wiele tamatów.

W takim razie przepraszam.



bary123ce pisze:
ustało po wymianie skrzyni z manualnej na automat.

to może był jakiś problem ze skrzynią a nie z wałem ?;]
Serdeczne dzięki za wszelką pomoc.

_________________
ex W123 300D 83'

ex Jawa 50 typ23


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 09, 2007 10:41 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Piątal pisze:
to może był jakiś problem ze skrzynią a nie z wałem ?;]

Po drodze miałem też inna skrzynię manual, więc skrzynię od razu wykluczyłem.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 12, 2007 1:10 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 01, 2007 9:53 am
Posty: 753
Lokalizacja: Szczecin
bary123ce pisze:
skrzynię od razu wykluczyłem.

Może to polega po prostu na tym, że automat przerzucał bieg na wyższy dopiero gdy obroty były już nad tym buczeniem? Tak to ja też sobie mogę... ;]
Mi chodzi o to, żeby to dziadostwo zniwelować... Na prawdę nic kompletnie nie da się zrobić?

_________________
ex W123 300D 83'

ex Jawa 50 typ23


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 12, 2007 7:00 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Piątal pisze:
Może to polega po prostu na tym, że automat przerzucał bieg na wyższy dopiero gdy obroty były już nad tym buczeniem?

napewno nie, buczenie miałem wczesniej tez na wysokich obrotach. po drugie automat nie musi zmieniac biegów na wysokich. zalezy jak przyspieszasz

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 12, 2007 8:52 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 01, 2007 9:53 am
Posty: 753
Lokalizacja: Szczecin
Skrzyni nie wymienię, bo to nie na studencką kieszeń operacja, a poza tym nie po to szukałem manuala żeby teraz montować automat.
W takim razie po raz ostatni pytam wszystkich ludzi dobrej woli: Czy naprawdę wymiana skrzyni to jedyny możliwy sposób pozbycia się tego buczenia? Czy może to być inne "schorzenie" niż kolegi Barego?
Jeśli nikt nic nie poradzi to temat do zamknięcia- będę musiał nastawiać głośniej radio ;/

_________________
ex W123 300D 83'

ex Jawa 50 typ23


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 12, 2007 10:00 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Podjedź do roadrunner'a na warsztat i diagnozę.

Naprawdę tekstowo - forumowo nie da się nic powiedzieć na 100%, zwłaszcza jeśli chodzi o dżwięki.

Dwa miesiące tarło mi coś w przednim prawym kole, a okazało się, że skończyły się klocki w lewym tylnym.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 16, 2007 11:36 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 25, 2007 10:09 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Skoczów
mam identyczny problem,przy predkosciach 65~73dostaje drgan,predkosc 75 juz wylkucza ta niedogodnosc,tez stwierdzilem ze to podpora walu wiec ja kupilem,teraz zajechac wystarczy na wymiane i wywazenie walu i mysle ze to pomoze


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 16, 2007 12:02 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
jac3k pisze:
teraz zajechac wystarczy na wymiane i wywazenie walu

brałem pod uwagę wyważanie wału napędowego, ale w moim przypadku nie było realne, bo najbliżej w Poznaniu to robią...
Bardziej skłaniałbym się jednak nad wskazówką Octa: który mówi
bary123ce pisze:
koło [zamachowe] jest wyważane razem z wałem korbowym
<br>Dodano po 41 sekundach.:<br> Piątal miałeś wymieniane koło zamachowe??

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 16, 2007 2:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 01, 2007 9:53 am
Posty: 753
Lokalizacja: Szczecin
Cytuj:
Piątal miałeś wymieniane koło zamachowe??

Miałem wymieniany silnik, ale dokładnie to historii nie znam , bo jestem właścicielem od 2ch miesięcy...


Cytuj:
,teraz zajechac wystarczy na wymiane i wywazenie walu i mysle ze to pomoze

jak już to zrobisz, to napisz jakie koszta i jakie rezultaty...

_________________
ex W123 300D 83'

ex Jawa 50 typ23


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 16, 2007 2:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Cytuj:
Miałem wymieniany silnik, ale dokładnie to historii nie znam , bo jestem właścicielem od 2ch miesięcy...

to by potwierdzało częściowo wyżej wspomnianą przeze mnie teorię...

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl