MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 25, 2025 10:27 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn kwie 24, 2006 11:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 16, 2005 7:45 pm
Posty: 131
Lokalizacja: Leszno
Witam
Czy istnieje jakiś dobry sposób na "rozklejenie" zapieczonych pierścieni? Próbowałem już z wlaniem nafty do cylindrów ale wyciekła dołem. Teraz z tego co wiem to tylko rozebranie silnika. Silnik ma przejechane około 10000 km po remoncie i już klops. Co może być powodem tak szybkiej awarii, kiepskie paliwo czy wina mechanika przy remoncie? Pomocy!

_________________
MB w123 200D/240D 1978


Na górę
Post: wt kwie 25, 2006 3:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 06, 2005 2:16 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Wrocław
maniakw123 pisze:
Witam
Czy istnieje jakiś dobry sposób na "rozklejenie" zapieczonych pierścieni? Próbowałem już z wlaniem nafty do cylindrów ale wyciekła dołem. !

No jak nafta nie pomogła to nie znam innego sposobu

maniakw123 pisze:
Teraz z tego co wiem to tylko rozebranie silnika. Silnik ma przejechane około 10000 km po remoncie i już klops. Co może być powodem tak szybkiej awarii, kiepskie paliwo czy wina mechanika przy remoncie? Pomocy!

I co ? Tak ni z gruszki ni z pietruszki się zapiekły ? Może długo stał ?(no ale to chyba z 6 miechów musiał by być poskładany i nieodpalany) Może go przegrzałeś ? (wtedy mogły się zapiec albo popękać). A może został źle spasowany ! Pierścienie były oryginalne czy jakieś nadwymiarowe bo rowki były np. rozklepane i trzeba było je przetaczać ?

_________________
Burn In Hell - muzyka 6 garów


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 25, 2006 4:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 16, 2005 7:45 pm
Posty: 131
Lokalizacja: Leszno
Przegrzany nie był. Zaczął kopcić i brać olej. Wymieniłem vaccum pompę, ale okazało się że to nie to. Podczas wizyty w warsztacie powiedzieli że się pierścienie zapiekły i mam zalać go naftą, ale nie pomogło :(

_________________
MB w123 200D/240D 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 26, 2006 1:51 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
a sprawdzales cisnienie w cylindrach ?

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 30, 2006 2:27 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Jeżeli faktycznie stanęły pierścienie w rowkach po przejechani 10 tys. km od remontu to olej musial być w silniku chyba od lokomotywy.Gdyby jednak to byla wina oleju to mozna w sklepach motoryzacyjnych kupić specjalną płukankę do silnika, ktora ma silne wlaściwości rozpuszczające.Wlewa sie ją do rozgraznego silnika, a silnik chodzi na wolnych obrotach 5 minut. Potem całość oleju z tym syfem spuszcza sie i zalewa nowym olejem,filtr też do wymiany. Jeżeli to jest zapieczenie od sygu z oleju to na bank pierścienie puszczają.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl