laudan pisze:
Napisz Maniek co Ty mu zrobiles podczas tej ubocznej walki
Moj pali w trasie okolo 8 przy 120, jazda powyzej to wzrost do okolo 10
Miasto okolo 9 litrow
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale silnik to 240D z ostatniej fazy produkcji po 09. 1982
1. Od 3,5 tankuje w 99% na stacjach SHELL (kiedyś pisałem że to coś daje)
2. Duży wzrost mocy i również niewielki spadek spalania dała wymiana wydechu. Początkowy odcinek rury okazał się porowaty nie tylko z zewnętrz, ale także w środku odstawały w nim strupy.
3. Najważniejsze: wymiana końcówek wtryskiwaczy (od modelu 124) dała kolejny wzrost mocy i spadek spalania zwłaszcza przy niedelikatnym obchodzeniu się z gazem
4. Regulacja kąta wtrysku
5. Uszczelnienie sekcji pompy wtryskowej
6. Sprawdzenie wydajności pompy paliwa
7. Regulacja luzów zaworówych
8. Ogólny dobry stan zawieszenia - geometria jest napewno OK
ps; Muszę się przyznać, że nie wiem z jakiego modelu mam dyferencjał (na 90% pochodzi z innego auta), ale wkrótce to sprawdze.
Nie zmienia to faktu, że osiągi mojego samochodu są znacznie lepsze niż miało to miejsce przed dokonaniem powyższych zabiegów.
POzdrawiam i życzę miłego "tjunowania"
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)