Rybaczenkow pisze:
1. w predkosciomierzu w przedziale o 0-40 km/h wskazowka lata mi w gore i w dol o jakies 10km. wymiana linki zalatwi sprawe?
2. do czego podlaczony jest wskaznik temp wody? do termostatu? i czy temp silnika 300D 70stC to nie zamalo? (obojetnie w jakich warunkach i predkosciach)
3.po przekroczeniu 80km/h zaczyna wyc most napedowy. jest jakis sposob zeby chociaz troche go wyciszyc? zmiana oleju cos da?
4.jade z jaka predkoscia, wciskam mocno pedal hamulca, auto hamuje jak powinno. jezeli w wcisne go jeszcze raz zaraz po tym jak poprzednio hamowalem sila hamowania jest znacznie slabsza. czy moze byc to nieszczelnosc w polaczeniu pompy z serwem?
5.bawilem sie ostatnio licznikiem (spalila sie lampa podswietlenia) i zrobilem male zwarcie bo wskazowka paliwa pokazywala Full, gdy podlaczylem wszystko jak nalezy wsazowka praktycznie nie podnosi sie, tzn zaleje kilkanascie litro a ona prawie lezy. dodam ze rezerwa zaswieci jak nalezy..
ad.1
może być to linka - spróbuj ją najpierw nasmarować w pancerzu
ad.2
jak pisali koledzy - czujnik jest w bloku. może być niesprawny czujnik lub termostat. optymalna temp. to 85'C. termostat jak i czujnik łatwo wymienić samemu. termostat wyjmij i sprawdź, czy działaw perłnym zakresie (wrzucasz do gotującej się wody, a potem wyjmujesz i patrzysz czy się rozkurczył na całą dł.) ew. podmień na inny od kolegi
ad.3
nic nie poradzisz - daj głośniej radio
ad.4
czy ubywa Ci płynu hamulcowego?
jak nie, to masz prawdopodobnie nadwyrężoną membranę lub jakiś inny element przy wspomaganiu ham.
ad.5
kombinuj. przejrzyj układ, czy nic nie jest spalone (ścieżki z tyłu licznika) i czy są dobre styki. poprostu metodą organoleptyczną
