MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 23, 2025 11:20 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lut 03, 2006 6:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
1. w predkosciomierzu w przedziale o 0-40 km/h wskazowka lata mi w gore i w dol o jakies 10km. wymiana linki zalatwi sprawe?
2. do czego podlaczony jest wskaznik temp wody? do termostatu? i czy temp silnika 300D 70stC to nie zamalo? (obojetnie w jakich warunkach i predkosciach)
3.po przekroczeniu 80km/h zaczyna wyc most napedowy. jest jakis sposob zeby chociaz troche go wyciszyc? zmiana oleju cos da?
4.jade z jaka predkoscia, wciskam mocno pedal hamulca, auto hamuje jak powinno. jezeli w wcisne go jeszcze raz zaraz po tym jak poprzednio hamowalem sila hamowania jest znacznie slabsza. czy moze byc to nieszczelnosc w polaczeniu pompy z serwem?
5.bawilem sie ostatnio licznikiem (spalila sie lampa podswietlenia) i zrobilem male zwarcie bo wskazowka paliwa pokazywala Full, gdy podlaczylem wszystko jak nalezy wsazowka praktycznie nie podnosi sie, tzn zaleje kilkanascie litro a ona prawie lezy. dodam ze rezerwa zaswieci jak nalezy..


Na górę
Post: pt lut 03, 2006 6:54 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt sie 30, 2005 6:21 pm
Posty: 45
Rybaczenkow pisze:
4.jade z jaka predkoscia, wciskam mocno pedal hamulca, auto hamuje jak powinno. jezeli w wcisne go jeszcze raz zaraz po tym jak poprzednio hamowalem sila hamowania jest znacznie slabsza. czy moze byc to nieszczelnosc w polaczeniu pompy z serwem?
.


To jest efekt tzw fadingu. czyli oznaczac moze, ze masz stary płyn hamulcowy z dużą juz zawartością H2O. Należy przyn zmienić na dobry markowy z wysoką temperaturą wrzenia.
Pozdrawiam,

EDIT:
dejnekas pisze:
Rybaczenkow pisze:
4.jade z jaka predkoscia, wciskam mocno pedal hamulca, auto hamuje jak powinno. jezeli w wcisne go jeszcze raz zaraz po tym jak poprzednio hamowalem sila hamowania jest znacznie slabsza. czy moze byc to nieszczelnosc w polaczeniu pompy z serwem?
.


To jest efekt tzw fadingu. czyli oznaczac moze, ze masz stary płyn hamulcowy z dużą juz zawartością H2O. Należy przyn zmienić na dobry markowy z wysoką temperaturą wrzenia.
Pozdrawiam,


Przecztałem to co napisałem i nie wiem czy Ci dobrze doradziłem.

_________________
OSTRZENIENIE DLA WOOKEE'GO: Za brak umiejetnosci moderowania forum oraz wystawianie negatywow bezpodstawnie!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 03, 2006 6:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
mysle ze to nie to bo ostatnio pekl mi przewod i wyciekl caly plyn, nalalem DOT4. a hamowanie juz nie dzialalo dluugo wczesniej


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 04, 2006 12:38 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 22, 2004 6:22 pm
Posty: 834
Lokalizacja: Łódź
Rybaczenkow pisze:
1. w predkosciomierzu w przedziale o 0-40 km/h wskazowka lata mi w gore i w dol o jakies 10km. wymiana linki zalatwi sprawe?


Może to być wina linki.


Rybaczenkow pisze:
2. do czego podlaczony jest wskaznik temp wody?


Do czujnika wkręconego w głowicę.


Rybaczenkow pisze:
i czy temp silnika 300D 70stC to nie zamalo?


Za mało, powinien mieć koło 80


Rybaczenkow pisze:
3.po przekroczeniu 80km/h zaczyna wyc most napedowy. jest jakis sposob zeby chociaz troche go wyciszyc? zmiana oleju cos da?


Tutaj nie wiele się da zdziałać, może troszeczke go wyciszą jakieś preparaty.


Rybaczenkow pisze:
4.jade z jaka predkoscia, wciskam mocno pedal hamulca, auto hamuje jak powinno. jezeli w wcisne go jeszcze raz zaraz po tym jak poprzednio hamowalem sila hamowania jest znacznie slabsza. czy moze byc to nieszczelnosc w polaczeniu pompy z serwem?


Może się po prostu układ jest zapowietrzony?

_________________
126.034


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 04, 2006 1:21 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
Zapowietrzony tez nie bo odpowietrzalem ponalaniu nowego plynu.

Co zrobic zeby temp miala 80st?

EDIT: Dodam jeszcze ze zaraz po zapaleniu zamochodu hamulce tez nie dzialaja jak trzeba, dopiero po chwili sie "naladuja"


Na górę
Post: pn lut 06, 2006 9:09 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
Rybaczenkow pisze:
1. w predkosciomierzu w przedziale o 0-40 km/h wskazowka lata mi w gore i w dol o jakies 10km. wymiana linki zalatwi sprawe?
2. do czego podlaczony jest wskaznik temp wody? do termostatu? i czy temp silnika 300D 70stC to nie zamalo? (obojetnie w jakich warunkach i predkosciach)
3.po przekroczeniu 80km/h zaczyna wyc most napedowy. jest jakis sposob zeby chociaz troche go wyciszyc? zmiana oleju cos da?
4.jade z jaka predkoscia, wciskam mocno pedal hamulca, auto hamuje jak powinno. jezeli w wcisne go jeszcze raz zaraz po tym jak poprzednio hamowalem sila hamowania jest znacznie slabsza. czy moze byc to nieszczelnosc w polaczeniu pompy z serwem?
5.bawilem sie ostatnio licznikiem (spalila sie lampa podswietlenia) i zrobilem male zwarcie bo wskazowka paliwa pokazywala Full, gdy podlaczylem wszystko jak nalezy wsazowka praktycznie nie podnosi sie, tzn zaleje kilkanascie litro a ona prawie lezy. dodam ze rezerwa zaswieci jak nalezy..

ad.1
może być to linka - spróbuj ją najpierw nasmarować w pancerzu
ad.2
jak pisali koledzy - czujnik jest w bloku. może być niesprawny czujnik lub termostat. optymalna temp. to 85'C. termostat jak i czujnik łatwo wymienić samemu. termostat wyjmij i sprawdź, czy działaw perłnym zakresie (wrzucasz do gotującej się wody, a potem wyjmujesz i patrzysz czy się rozkurczył na całą dł.) ew. podmień na inny od kolegi
ad.3
nic nie poradzisz - daj głośniej radio [zlosnik]
ad.4
czy ubywa Ci płynu hamulcowego?
jak nie, to masz prawdopodobnie nadwyrężoną membranę lub jakiś inny element przy wspomaganiu ham.
ad.5
kombinuj. przejrzyj układ, czy nic nie jest spalone (ścieżki z tyłu licznika) i czy są dobre styki. poprostu metodą organoleptyczną :)

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 06, 2006 9:23 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 01, 2004 6:40 pm
Posty: 133
Lokalizacja: autoszopa 888 768 134
albo vakum padlina , albo odrotnie podłączona stacyjka [ gaszenie ] , brak zaworka

_________________
... jasiu powiedz panu co on może panu majstrowi ...


Na górę
Post: wt lut 07, 2006 3:17 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
lysy2 pisze:
ad.2
jak pisali koledzy - czujnik jest w bloku. może być niesprawny czujnik lub termostat. optymalna temp. to 85'C. termostat jak i czujnik łatwo wymienić samemu. termostat wyjmij i sprawdź, czy działaw perłnym zakresie (wrzucasz do gotującej się wody, a potem wyjmujesz i patrzysz czy się rozkurczył na całą dł.) ew. podmień na inny od kolegi


Może być jeszcze słaby kontakt czujnik - przewód, albo gdzieś nadtarty przewód. Przeczyść styki. Sprawdź przejście przewodu przez ścianę ogniową.

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl