MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 12:09 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt paź 30, 2009 6:34 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:13 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Bolesławiec
widzę rozważania prawie zakończone ;) ja jestem właścicielem E32 750 (M70 / V12 - automat), poprzednio miałem E32 735i (manual).

To prawda że E32 750 występowały wyłącznie w automacie - manual bywał w wersji 850 - skrzynia 4HP24 ta sama co w E32 730/735 (z silnikami R6) 4HP22 tyle że mocniejsza (w znaczeniu wytrzymalsza) - różnica wizualna to umiejscowienie bagnetu i kołnierz skrzyni.

Nieprawdą jest natomiast że M70/V12 pożerają olej [zlosnikz] Z moją E32 V12 jestem ponad rok i od wymiany oleju nie dolewam go (wymiana wszystkich płynów natychmiast po zakupie - sprawdzam poziom co jakiś czas - jak w każdym innym swoim pojeździe).

Kupił E32 750 z uszkodzoną skrzynią. Zakupiłem nową skrzynię 4HP24 i wyremontowałem ją - olej jest czerwony od tego czasu do dziś [zlosnik] Autko jest co jakiś czas przeglądane i zarówno wizualnie jak i komputerami diagnostycznymi.

Aktualnie zbliża się pora wymiany świec, od tyle... Śmigałem nim 250km/h, załączyła się informacja speedlimit i lekko go zdławiło, minimalnie zwolnił i tak ciągnie przy tych 250.ciu

Oficjalnie jego prędkość max nigdy nie została podana. To że lecą 300km/h mogą potwierdzić wersje amerykańskie, gdzie na ten rynek wypuszczone były z ograniczeniem właśnie na 300km/h

Żadna E32 V8 (730/740) nie dorówna tym osiągom [zlosnik]

Z pośród całej gamy silników to właśnie V12 były produkowane najdłużej - niewielkimi zmianami.

Jest również wiele cech wizualnych jak i w samym zawieszeniu które wyróżniają V12.

Fakt jest taki że chociaż np. moje V12 jest z '91 to nie jest to auto dla pierwszego lepszego miłośnika dużych silników czy maniaka prędkości. Trzeba mieć kasę na paliwo.

Nie tak wiele, ale jednak. Spalanie: Pb - trasa=15-18/100 - miasto: 18-25/100 [mój max w mieście 32/100 - jazda na pierwszym biegu (dla czepialskich ustawienie asb: M1)]

Co do V8 w E32 730 - spalanie jest większe przy manualnej skrzyni biegów, a automatyczna dostępna jest w wersji 5.cio biegowej (dla E32 V8 730/740) - ponoć dość mocno wadliwa, z późniejszymi ulepszeniami produkowana dla E38

Również jest prawdą że chcę sprzedać/zamienić swoją E32 750 V12 i nie dlatego że jest wadliwa, czy paliwożerna - zwyczajnie szukam kolejnej zabawki [zlosnik]

Spakowałem kilka fotek mojej E32 750 V12 oraz opis jej wyposażenia - to odnośnie mowy o wyposażeniu. Ile za nią chcę? 10k - oddam za 8-9k(z kawałkiem) [zlosnikz]

http://arahnet.org/BMW-E32-750iA.zip

_________________
www.arahnet.org - usługi i bezpieczeństwo IT
BMW E32 750iA '91 magia V12 8)
Ford Fiesta 1.3 [LPG] (do pracy)
Honda VT 1100 SHADOW
Ex: MB W123 300 d '79
Ex: BMW E32 735i '87
Ex: Honda VF 750 F


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 30, 2009 7:24 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
amatox pisze:
Również jest prawdą że chcę sprzedać/zamienić swoją E32 750 V12 i nie dlatego że jest wadliwa, czy paliwożerna - zwyczajnie szukam kolejnej zabawki

Spakowałem kilka fotek mojej E32 750 V12 oraz opis jej wyposażenia - to odnośnie mowy o wyposażeniu. Ile za nią chcę? 10k - oddam za 8-9k(z kawałkiem)

a nie dzwoniłeś gadać o zamianie na Buick Riviera Boattail '73 ?? bo tak jakoś mi świta


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 30, 2009 8:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:13 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Bolesławiec
Sokol pisze:
amatox pisze:
Również jest prawdą że chcę sprzedać/zamienić swoją E32 750 V12

a nie dzwoniłeś gadać o zamianie na Buick Riviera Boattail '73 ?? bo tak jakoś mi świta

Nie [zlosnik] Pamiętam Twoją ofertę ongiś lub podobną (na 100% ten model - 7.5.litra) [zlosnikz] i jeśli dobrze pamiętam to nie stać mnie na różnicę cenową :( ale maszyna przepotężna i przepiękna!

_________________
www.arahnet.org - usługi i bezpieczeństwo IT

BMW E32 750iA '91 magia V12 8)

Ford Fiesta 1.3 [LPG] (do pracy)

Honda VT 1100 SHADOW

Ex: MB W123 300 d '79

Ex: BMW E32 735i '87

Ex: Honda VF 750 F


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 30, 2009 10:47 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
amatox pisze:
Sokol pisze:
amatox pisze:
Również jest prawdą że chcę sprzedać/zamienić swoją E32 750 V12

a nie dzwoniłeś gadać o zamianie na Buick Riviera Boattail '73 ?? bo tak jakoś mi świta

Nie [zlosnik] Pamiętam Twoją ofertę ongiś lub podobną (na 100% ten model - 7.5.litra) [zlosnikz] i jeśli dobrze pamiętam to nie stać mnie na różnicę cenową :( ale maszyna przepotężna i przepiękna!

Eeee mi tam riviera 7,5 sie juz znudziła mimo iż tłumików nie posiada :P (hmm pod mc drive robi wrażenie)...
Ja mam teraz możliwość łyknąć 560SEL i się zastanawiam. Pojazd napenwo zdecydowanie bardziej charakterny od 740... wiesz już dobrze co Ci pisałem..

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 31, 2009 2:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 10, 2005 12:34 pm
Posty: 254
Lokalizacja: Wrocław
Coś Ty zrobił Ukaniu, coś Ty zrobił! :pala1x:

Od dwóch dni siedzę i oglądam BMW 7 z V8 i ziarno zdrady kiełkuje w moim sercu!

O: ten

Oo: albo ten

Ooo: lub ten

_________________
ex W123, '82, 240D
ex W123, '82, 230E
ex W126, 84, 500SE
ex W124, '89 300D
ex W126, '88 300SE
ex W126, '87 300SDL
ex W126, '91 420 SEC
W107, '80 450SLC (w spółce ze szwagrem)
W123, '81 230CE (w spółce z żoną)
W163, ML 350


Ostatnio zmieniony sob paź 31, 2009 6:47 pm przez kalach, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 31, 2009 5:22 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
No i mamy z kolegą dylemat.
Bo z jednaj strony warto płacić za ten gigantyczny grill W126 z drugiej w jakim stanie będzie 126 V8 w cenie wydaje się ślicznej 740?
Zaraz dostanę bana ale niestety od pewnego czasu szarpią mną pewne wątpliwości natury techniczno, filozoficzno, morlanej.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 31, 2009 5:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 23, 2008 10:43 pm
Posty: 411
Lokalizacja: Koło
Niech ktoś zrobi coś z postem kalacha, bo zeza dostaję! :evil:

_________________
Sprzedam:
--------------------
Termometr KOMPLETNY W124 LINK
Radio Alpine CDE 111 R - stan perfekcyjnie idealny :]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 31, 2009 5:34 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 19, 2006 10:51 am
Posty: 1459
Numer GG: 183187
Lokalizacja: Warszawa [WGM]
Dubito, ergo sum Panie Łukaszu.

_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 31, 2009 6:49 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 10, 2005 12:34 pm
Posty: 254
Lokalizacja: Wrocław
poprawione [zlosnik]

_________________
ex W123, '82, 240D
ex W123, '82, 230E
ex W126, 84, 500SE
ex W124, '89 300D
ex W126, '88 300SE
ex W126, '87 300SDL
ex W126, '91 420 SEC
W107, '80 450SLC (w spółce ze szwagrem)
W123, '81 230CE (w spółce z żoną)
W163, ML 350


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 31, 2009 8:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 19, 2009 10:50 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Poznan
ukaniu pisze:
araz dostanę bana ale niestety od pewnego czasu szarpią mną pewne wątpliwości natury techniczno, filozoficzno, morlanej



Nie miał bym ,żadnych oporów ... to był najlepszy samochód tej klasy początku lat 90tych. W126 było o pół generacji strasze. Wychowałem sie w nim.
Co do 740 e32 ona miała pewną wade a mianowicie nie specjalnie była elastyczna i trzeba było ją mocno przeciągać.W 840 był 6 biegowy manual o którym Trocin pisze ,że pojawił się w e39 i e38 .Nie wiem jak było w e32. Musiał bym przeszukać stare specyfikacje.






kalach pisze:
Coś Ty zrobił Ukaniu, coś Ty zrobił! Pala1x

Od dwóch dni siedzę i oglądam BMW 7 z V8 i ziarno zdrady kiełkuje w moim sercu!



To nie zdrada tylko zwykła ciekawość swiata ;)Zdrada jest tylko wtedy kiedy się okazuje ,że jednak w poprzednim układzie bylo lepiej. ;)


amatox pisze:
manual bywał w wersji 850


A nie w 840??


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl