MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 1:18 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw maja 18, 2006 6:49 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Artykuł z Volwo znam od dawna i jest w nim generalnie jakaś prawda, ale tym nie ma sie co przejmować.W założeniu konstruktorów KE-J nie byl w zamyśle przygotowany do zasilania lpg, ale życie pokazuje że wszystko da się zrobić z lepszy i gorszym skutkiem i w myśl zasady,że i parasol w du..ie da się otworzyć.tak samo da sie spokojnie jeździć kadżetem na lpg o czym piszący bten post czyli ja mogę zaświadczyć z pełną odpowiedzialnością.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 18, 2006 9:53 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 01, 2006 9:27 pm
Posty: 36
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Tylko co teraz panowie, gdybym chcial wyciągnąć instalacje to od czego zacząć? Chyba i tak musze poszukać ukł. wtryskowego, bo ten jakoś odmówił posłuszeństwa :-?
Ile takie ustrojstwo kosztuje ? i jak z dostępnością ?

Dodano po 26 minutach.:

stanleym126 pisze:
Artykuł z Volwo znam od dawna i jest w nim generalnie jakaś prawda, ale tym nie ma sie co przejmować.W założeniu konstruktorów KE-J nie byl w zamyśle przygotowany do zasilania lpg, ale życie pokazuje że wszystko da się zrobić z lepszy i gorszym skutkiem i w myśl zasady,że i parasol w du..ie da się otworzyć.tak samo da sie spokojnie jeździć kadżetem na lpg o czym piszący bten post czyli ja mogę zaświadczyć z pełną odpowiedzialnością.



Zgadzam się z toba choć nie do końca. Nie lubię się poddawać w takich sprawach ale być może jak na tą chwilę nie ma doskonałego rozwiązania :(
"Diabeł tkwi w szczegółach" i być może tu tak jest, może twoje autko jest w idealnym stanie pod pewnymi względami, może mają tu znaczenie nawet takie żeczy jak jakieś uszczelnienie, minimalnie inna rególacja czy źle spasowany tłoczek w rozdzielaczu , elektronika lub pojemność silnika (bo masz 300)?? Nie wiem :-?

Jednak przy niedużym przebiegu tak jak w moim przypadku , wyrzucenie instalacji to dobre rozwiązanie,,,,

OBYŚ NIGDY NIE MIAŁ TAKICH KŁOPOTÓW JAK JA [zlosnikz] RESPEKT

_________________
Mercedes-Benz W126 500se 1986r "Miecio"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl