MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt wrz 12, 2025 4:49 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 175 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1012 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw wrz 17, 2009 1:29 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 08, 2008 8:26 pm
Posty: 653
Lokalizacja: WLKP
Munich super!gratulacje! Zdaj dokladna fotorelacje auta. Powiedz jesli to nie tajemnica za ile poszlo w koncu to autko?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 17, 2009 2:11 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
nie targowałem się...
jeszcze taka ciekawostka
auto nie jeżdziło w deszczu ani w soli....było w Californii a potem na południu Włoch
zobaczymy co z niego wyjdzie...
po sprawdzeniu technicznym pojadę na hamownie


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 17, 2009 2:37 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 08, 2008 8:26 pm
Posty: 653
Lokalizacja: WLKP
A jak "na zywo" wygladaja zlote dodatki?Koniecznie dawaj fotki!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 17, 2009 4:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 07, 2008 11:45 am
Posty: 240
Ja tak patrzylem na zdjecia tego ze zlotymi znakami i jeszcze zaciekawilo mnie dlaczego nie ma przy lewarku od biegow tego przelacznika do E/S (tryb Eco lub Standard), ani zadnego analogicznego nie widac.

Mozesz kiedys tam zajrzec, czy ktos nie zmienil pokrywy (plastiku) i przelacznik zostal pod spodem. Ramka wokol zmiany biegow metalowa, czy plastikowa? Bo ta wyglada nietypowo - szara....

Albo moze w amerykanskich tak wlasnie jest... Ale nie sądzę.

_________________
140 600 '91


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 17, 2009 4:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
ramka jest w porządku.... ten drążek i ramka drewniane co u mnie to opcja
natomiast przełącznik suwakowy E/S w wersjach japońskich i USA nie występuje
nie wiem dlaczego?
możesz przyblizyć jego działanie,czy to tryb pracy skrzyni?

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 17, 2009 5:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 07, 2008 11:45 am
Posty: 240
w moim pojezdzie drazek jest w zasadzie dokladnie taki sam.

Na E zmienia biegi wczesniej i np. raczej nie redukuje przy wcisnieciu gazu (nie chodzi o kick down w podloge, lecz o szybki ruch miedzy dwiema pozycjami pedalu gazu).

Ja zawsze mam na S, a niedawno wlaczylem E pod koniec jakiejs jazdy (nie wiem po co) i potem zapomnialem i gdy po tygodniu wsiadlem i ruszylem to myslalem po kilku km, ze sie cos zlego dzieje z biegami i samochodem... i wtedy sobie przypomnialem ze przeciez wlasnie jest jak powinno... 8) .. i wrocilem do S.

jest tez tak, ze przy ruszaniu z kickdownem, na E skacze bieg z 1 na 3 po osiagnieciu max obrotow (jest znaczace spowolnienie), no a na S normalnie po kolei...

tu jest taki moj film z losowego przyspieszania (kiedys zrobiony kamera analogową, potem nagrany telefonem z ekranu TV - wiec nieco straty obrazu i jakosci dzwieku...)
http://www.youtube.com/watch?v=zJabgZ1bAtg

_________________
140 600 '91


Ostatnio zmieniony czw wrz 17, 2009 10:51 pm przez pepe, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 17, 2009 5:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 27, 2006 12:23 am
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
munich pisze:
natomiast przełącznik suwakowy E/S w wersjach japońskich i USA nie występuje
nie wiem dlaczego?


Dokladnie tak jest - i bylo od czasow pojawienia sie tego (IMO bezuzytecznego) gadzetu w polowie lat 80tych.

Wersje US (nie mam pewnosci co do japonskich) nie mialy tego przelacznika.

W swoich autach nigdy nie uzywam ustawienia E - oszczednosc paliwa zadna, a jazda meczaca.

_________________
126.037 126.024 140.050 124.079 210.265 205.242 639.813
However much the Fatherland’s finest might appear to be the best in the world, you can’t help but wonder if the engineers lost themselves in a haze of technological overkill.
WhatCar? o W140 IX.1992


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 17, 2009 9:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
wiecie może czy restrykcja z września 1992 nieznacznie ograniczająca osiągi M120 dotyczy tylko zmiany sterownika i air/fuel ratio
czy coś więcej jeszcze zmieniono?
spotkaliście się może z jakimś testem czy porównaniem obydwu wersji przed i po de-tuningowej
czy zmienia sie coś charakterystyka pracy motoru np.przebieg krzywej momentu? etc.

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 17, 2009 10:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 07, 2008 11:45 am
Posty: 240
de-tuning nie wprowadzal zadnych zmian w konstrukcji. polegał na zmianie "oprogramowania". tak twierdzil jeden z konstruktorow M120...

ja mam kompletne dokumentacje fabryczne (karty produkcyjne). moge wstawic wybor obrazkow z momentem i inne - ale najwczesniej jutro.

_________________
140 600 '91


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 18, 2009 8:32 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
wrzuć jak możesz
czytałem też że są inne katalizatory...

sprawa miała też aspekt "psychologiczny"
te ponad czterysta koni to była niezła charyzma ...
konkurencja była w tyle ,dwunastki BMW czy uważane za najlepsze V12 Jaguara odstawały osiągami
mercedes pękał z dumy :)

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 18, 2009 8:40 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 07, 2008 11:45 am
Posty: 240
taki prosty obrazek skompilowany dla 408 i 394. nie ma za duzo roznic...
nie wiem jak zrobic wiekszy - moze w jakims edytorze da sie powiekszyc.

http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... d394KM.jpg

_________________
140 600 '91


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 18, 2009 10:36 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 23, 2009 11:28 pm
Posty: 485
Munich gratuluje zakupu...

Auto, które jeździło w Californii i we Włoszech, na pewno gwarantuje idealny stan blach... też mam W140 z Włoch, nie jeżdżę nim zimą i wygląda super...

Nikt Ci nie uwierzy, że Twoje auto ma kilkanaście lat...

Jak już odbierzesz, załóż nowy temat i pochwal się samochodem...

No i pisz o wrażeniach i ewentualnych problemach...

_________________
MB W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 18, 2009 11:19 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
[quote="pepe"]taki prosty obrazek skompilowany dla 408 i 394. nie ma za duzo roznic...
nie wiem jak zrobic wiekszy - moze w jakims edytorze da sie powiekszyc.

http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... d394KM.jpg[/qu
ote]
rzeczywiście praktycznie takie same wykresy
inna sprawa ,że przebieg krzywych jest imponujący ,szczególnie niutonów

jak jest z blokadą dyfra w 600se/sel czyli szperą LSD
to była opcja czy w 600 było seryjnie

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 27, 2009 8:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
no jest już u mnie....
przyjechałem nim z Lubina,auto rzeczywiście wygląda jak nowe
można zaryzykować stwierdzenie ,że wnętrze nie ma śladów używania
jest to pełna opcja na tamten rocznik włącznie z tymi pozłacanymi detalami i chrom-felgami i.... podświetlanymi progami :)
muszę trochę ochłonąć bo jestem jeszcze w lekkim szoku jak to auto ciągnie powyżej 200 km/h do zamknięcia
na zewnątrz pomierzyłem lakier i tylko kawałek przedni błotnika jest trysnięty reszta stan ori
lakier w super stanie ,zrobię tylko lekką polerkę
podwozie jak w nowym aucie bez śladu błota czy piachu

samochód jedzie super,silnika w sumie nie słychać,skrzynia nie szarpie
zobaczymy jak jego stan techniczny oceni fachowiec ,przebieg udokumentowany wiarygodnymi fakturami ,książkami etc.
miało jednego właściciela
wygląda na to,że ma miejsce sytuacja ,która teoretycznie nie powinna sie zdarzyć....takie auto za tyle
no cóż zobaczymy,na razie biorę się za formalności celno-podatkowe
w wolnej chwili zrobię fotki,kupiłem też felgi stalowe z kołpakami ,wszystko nowe i oryginalne
będą na zimówki

p.s. po inspekcji technicznej dam znać

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 28, 2009 1:00 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn paź 06, 2008 9:13 pm
Posty: 502
Numer GG: 9682008
Lokalizacja: Krosno
munich pisze:
będą na zimówki



Na zimę do garażu a nie na sól :D

_________________
" W życiu piękne są tylko chwile "

W poszukiwaniu pierwszego Mercedesa ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 175 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1012 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl