MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 26, 2025 11:16 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn sty 24, 2005 2:49 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt sty 07, 2005 5:40 pm
Posty: 710
Lokalizacja: okolice stolicy
nr vin WDB1240901F107393.Nawet niedrogo tylko daleko mi jechac(500 km) w celu przeprowadzenia badan organoleptycznych ;-)).Moze ktos mieszka koło ŻAR i chcialby podjechac o obejrzec?tu jest telefon 509131290. i troche fotek:)
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1106573632_mer1.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1106573701_mer3.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1106573789_mer4.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1106573864_mer2.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/11065 ... C01400.jpg


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 4:58 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Bardzo ładnie wyposażony, ale ciśnienie oleju malutkie, nie na 200tyś. km, no chyba że czujnik uszkodzony. [szalone] Mój 260E miał przejechane prawie 300 tyś. km i nigdy ciśnienie oleju nie spadało poniżej 1,8-1,9 nawet w bardzo upalne dni i po ostrej jeździe. I ta wskazówka ekonomizera nie może się wychylać, jakieś lewe powietrze łapie.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 5:15 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 09, 2003 11:06 am
Posty: 1156
Lokalizacja: Płochocin
georem pisze:
Bardzo ładnie wyposażony, ale ciśnienie oleju malutkie, nie na 200tyś. km, no chyba że czujnik uszkodzony. [szalone] Mój 260E miał przejechane prawie 300 tyś. km i nigdy ciśnienie oleju nie spadało poniżej 1,8-1,9 nawet w bardzo upalne dni i po ostrej jeździe.


Więc ma lepsze ciśnienie niż twoje auto, ja na pierwszym zdjęciu widzę wskazówkę powyżej 2 na wolnych obrotach

_________________
[color=blue]K.O.-wiec z pokoju 704 [zlosnik] [/color]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 5:19 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Stawros pisze:
georem pisze:
Bardzo ładnie wyposażony, ale ciśnienie oleju malutkie, nie na 200tyś. km, no chyba że czujnik uszkodzony. [szalone] Mój 260E miał przejechane prawie 300 tyś. km i nigdy ciśnienie oleju nie spadało poniżej 1,8-1,9 nawet w bardzo upalne dni i po ostrej jeździe.


Więc ma lepsze ciśnienie niż twoje auto, ja na pierwszym zdjęciu widzę wskazówkę powyżej 2 na wolnych obrotach


Tylko że u mnie wskaźnik temperatury wskazywał blisko 100 stopni a nie poniżej 80, to kolosalna różnica! Jak ja tak odpaliłem sobie auto na postoju to nigdy nie spadała poniżej 3! Przyczyną może być też to "łapanie lewego powietrza".

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 5:24 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
P.S.
A zwróć uwagę na dalsze fotki, auto zimne a ciśnienie 2,5! [szalone]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 5:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Hmmm IMHO to sprawa dosyc dyskusyjna z tym cisnieniem bo u mnie np. teraz jak jade po miescie gdzie jest slisko i lubie pociagnac tylem na zakrecie to temperatura nigdy nie wchodzi mi powyzej 80 stopni (wlaczona dmuchawa na II level maks ciepla i mala odleglosc z pracy do domu - ok 3 km) ale mimo to jak podjade pod dom i zostawie na luzie o zdarzy sie ze wskazowka troche opadnie z 3. Tak samo mialem latem jak czasem przeciagnalem na 2 i 3 do wysokich obrotow - wiec moim zdaniem nie swiadczy to o zlym stanie silnika. U mnie jest 292 tys. - po przegonieniu na trasie w dwie osoby na pokladzie (dystans okolo 40 km) cisnienie spada mi do okolo 1,6 - 1,8 na oko po wskazniku, zdarzy sie tez ze przy ostrzejszej jezdzie po miescie zejdzie do 2,3 - 2,5 ale na wolnym po odpaleniu lub przy spokojnej jezdzie zawsze trzyma 3.

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 5:31 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt sty 07, 2005 5:40 pm
Posty: 710
Lokalizacja: okolice stolicy
Godz. 11.50 cisnienie ponad 2,5 a 11.55 troszke ponizej ale ponad 2.nie mam doswiadczen z MB wiec sie nie wypowiadam a jak czytalem wypowiedzi na forum to tym bardziej nic nie wiem :roll: ekonom poszedl w lewo bardziej. jego dzialanie zalezy chyba od stylu jazdy.na postoju tez mozna go przesunac w prawo jak sie pedal wdepnie.sam nie wiem.niektorzy pisza ze maja cisnienie 0,2 i jezdza bo silniki maja sprawne , po wizytacjach u mechanikow.po co te wskazniki , tylko zamęt wprowadzaja..


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 5:31 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Oczywiście że nie świadczy o złym stanie, jednak zwróć uwagę, na przedostatnim zdjęciu to auto nawet nie ma 40 stopni, to znaczy że jest zimniutkie, a olej wtedy to jest gęściutki, szczególnie zimą.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 5:36 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
georem pisze:
Oczywiście że nie świadczy o złym stanie, jednak zwróć uwagę, na przedostatnim zdjęciu to auto nawet nie ma 40 stopni, to znaczy że jest zimniutkie, a olej wtedy to jest gęściutki, szczególnie zimą.


No fakt to moze bys zastanawiajace przyznaje ze nie zwrocilem na to zdjecie zbytniej uwagi - wobec powyzszego juz zaczalbym sie zastanawiac czemu tak jest... - a moze ma maly poziom oleju nie wiem czy to moze byc przyczyna ??

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 5:38 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
agaj666 pisze:
Godz. 11.50 cisnienie ponad 2,5 a 11.55 troszke ponizej ale ponad 2.nie mam doswiadczen z MB wiec sie nie wypowiadam a jak czytalem wypowiedzi na forum to tym bardziej nic nie wiem :roll: ekonom poszedl w lewo bardziej. jego dzialanie zalezy chyba od stylu jazdy.na postoju tez mozna go przesunac w prawo jak sie pedal wdepnie.sam nie wiem.niektorzy pisza ze maja cisnienie 0,2 i jezdza bo silniki maja sprawne , po wizytacjach u mechanikow.po co te wskazniki , tylko zamęt wprowadzaja..


1. Auto stoi na postoju, nie ma żadnego obciążenia, i na postoju nie nagrzeje się tak jak w czasie jazdu kilkadziesiąt km z V=150km/h, a to własnie ma wpływ na gęstośc oleju i wskazania.
2. Właśnie wskazania ekonomizera pokazują że coś jest nie tak, prawdopodobnie łapie lewe powietrze (OBY TO BYŁO TO), a co za tym idzie wahają się obroty silnika i moga powodować spadek ciśnienia oleju.
3. Jak wdepniesz chociaż troszkę pedał gazu to już bez wątpienia wskazanie oleju powinno pokazywać 3!

Nie skazuję tego auta tylko wskazuję co mi się nie spodobało.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 5:39 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt sty 07, 2005 5:40 pm
Posty: 710
Lokalizacja: okolice stolicy
Cremek napisal:"Hmmm IMHO to sprawa dosyc dyskusyjna z tym cisnieniem bo u mnie np. teraz jak jade po miescie gdzie jest slisko i lubie pociagnac tylem na zakrecie.....
Niezly jestes:) jedziesz,zarzucasz kuferkiem i jeszcze odpowiadasz na posty :lol:
Wiec jak z tym autkiem ? Dobry czy nie?Zobaczy go kto na żywo?Z vin-u wynika ze wypas ma niezly.Tylko troche starawy........89 rocznik :( Ile tym jeszcze mozna pojezdzic?Jak jest z awaryjnoscia?wiem ze to Mercedes ale jakby nie patrzyl ma juz 15 lat.I ten smutno-brązowy środek.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 5:40 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Cremek pisze:
No fakt to moze bys zastanawiajace przyznaje ze nie zwrocilem na to zdjecie zbytniej uwagi - wobec powyzszego juz zaczalbym sie zastanawiac czemu tak jest... - a moze ma maly poziom oleju nie wiem czy to moze byc przyczyna ??


Może niski poziom oleju, ale wtedy powinna zapalić sie kontrolka poziomu oleju, chyba że nie działa.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 5:42 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
georem pisze:
Cremek pisze:
No fakt to moze bys zastanawiajace przyznaje ze nie zwrocilem na to zdjecie zbytniej uwagi - wobec powyzszego juz zaczalbym sie zastanawiac czemu tak jest... - a moze ma maly poziom oleju nie wiem czy to moze byc przyczyna ??


Może niski poziom oleju, ale wtedy powinna zapalić sie kontrolka poziomu oleju, chyba że nie działa.


Moze jest na tyle wysoki ze sie nie zapala a na tyle niski ze zwieksza efekt rozrzedzenia - faktem jest ze u mnie reaktor zawsze "kapie" sie w oleju - dbam o odpowiednio wysoki poziom a on odwdziecza mi sie pieknym pomrukiem [zlosnikz] - pare osob ktore chcialy go ode mnie kupic byly zdziwione ze to 200D bo moglyby przysiac ze pod maska jest 240D ze wzgledu na ten pomruk.

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 5:43 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt sty 07, 2005 5:40 pm
Posty: 710
Lokalizacja: okolice stolicy
a to lewe powietrze to skad i dlaczego?


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 24, 2005 5:45 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
agaj666 pisze:
Niezly jestes:) jedziesz,zarzucasz kuferkiem i jeszcze odpowiadasz na posty :lol:
Wiec jak z tym autkiem ? Dobry czy nie?Zobaczy go kto na żywo?Z vin-u wynika ze wypas ma niezly.Tylko troche starawy........89 rocznik :( Ile tym jeszcze mozna pojezdzic?Jak jest z awaryjnoscia?wiem ze to Mercedes ale jakby nie patrzyl ma juz 15 lat.I ten smutno-brązowy środek.


Nie rocznik świadczy o aucie a stan ogólny, ktoś musi go zobaczyć, pewne jest, że ma więcej przejechane niż na liczniku, wypas rzadko spotykany działa na jego plus, ale tak jak mówię, trzeba pojechać, obejrzeć, przejechać się i to nie 10-20 km tylko z 50-60!

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl