Jako ze popularny stal sie ostatnio temat ASB to i ja walne zapytanie...
Beczka 81 rok 300D
VIN WDB12313012249348.
nr na skrzyni biegów 1232700701017186.
Jak widac na załączonych zdjeciach silnik ma jakies resztki do sterowania skrzynia pod cienieniem .. idac tym tropem szukalismy wezyka z podcisnieniem ktory by mogł zmierzac do tejze skrzyni.. niestety ..
Silnik chyba byl zmieniany w dowodzie jest zapisana zmiana nr silnika.
po dokladnych ogledzinach wyszlo na to iż skrzynia jest regulowana za pomoca ciegien.. niestety zamiast nich był drut ktory naciagał dzwignie w kierunku tyłu samochodu co skutkowalo slizganiem skrzyni...po zdjeciu tego druta silnik krecil sie do max. obrotow po czym nastepowala zmiana biegu.. to tez mi nie odpowiada..
Po krotki zastanowieniu ustawilismy dzwignie w pozycji srodkowej. Co jest nie jakim consesusem.
A teraz pytam czy da sie cos zrobic aby ta skrzynia poprawnei reagowala na pedał przyspiesznia ??
porownywalismy ta skrzynie ze skrzynia z motora 2,8 benzin i tamta na koncu skrzyni ma zaworek na podcisnienie, u mnie dziura ta jest zaslepiona- tak powinno byc tez sprawdzane na przykladzie innej skrzyni.
Mam nadzieje ze sie nie zapetliłem i nie pogubilem.
Panowie co z tym zrobic.. Mam opcje ze jezdze do upadłego po czym wale skrzynie reczna dokladam pedałki, wajche od biegów, siłownik sprzegła ..
Rozrusznik bedzie pasował ?? Co z wałem ??
tu ciegna i reszta ... zostaly tylko plastiki...
połowa podcisnien jest zaslepiona srubkami ..
w miejsce tej dlugiej sruby z lewej strony w innej skrzyni było miejsce na podcisnienie
a tu nieszczesna dzwignia-regulator.. po przeciwnej stronie nic wybierak
