MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lis 01, 2024 12:54 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pytanie nr 5 :)
Post: wt gru 14, 2004 11:52 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
W jakim typoszeregu, przy jakim wyposazeniu i dlaczego zastosowano oprocz skosnych wahaczy zawieszenia po dwa specjalne amortyzatory wspomagane ukladem drazkow Watta?

Nagrodą będzie zestaw zlotowy (koszulka + plakat )

Czas trwania -do niedzieli 19/12/04

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 
 Tytuł:
Post: wt gru 14, 2004 7:20 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 07, 2002 8:23 pm
Posty: 1547
Lokalizacja: karlikowo, sopot
Bylo to w modelu W116 450SEL 6,9.
Modyfikacja (w stodunku do pozostalych W116) byla potrzebna ze wzgledu na znacznie wieksza elastycznosc auta uzyskana dzieki motorowi M100 (V8 6,9 i prawie 290KM) by przy duzej, dochodzacej do dwoch ton masie auta zapobiec przechylom wzdluznym auta. inaczej mowiac, krowa z napedem turdoodrzutowca przy ruszaniu z kopyta (i hamowaniu) nie tarla w ten sposob dupa po trawie [zlosnik]

_________________
Michał

[url=http://tinyurl.com/ynncqo]C wie cool[/url]
[url=http://tinyurl.com/yqlveg]T wie toll[/url]
[url=http://tinyurl.com/29p2sb]V wie volksschubkarre[/url]
[url=http://tinyurl.com/26282p]W wie... volvo[/url]


Na górę
 
 Tytuł:
Post: śr gru 15, 2004 1:26 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
A mi się wydaje, że to było w "zwykłej" W116 450 SEL. To odróżniało 450 od 350. Było po to, jak już pisał Misiek, aby zapobiegać "siadaniu" tyłu przy ruszaniu. Ale oczywiście mogę się mylić.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 
 Tytuł:
Post: śr gru 15, 2004 7:05 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2004 9:58 pm
Posty: 765
Lokalizacja: Kraków
**************

Wyłącznie w wersji z silnikiem 6.900cm. W roku 1975 wyprodukowano pierwsze 474 sztuki ciężkich 116-tek z silnikiem 6.900cm z tym zawieszeniem. Zawieszenie była to kombinacja pneumatyki i hydrauliki (opisane powyżej w pytaniu), wersja 6.9 miała inne grubsze drążki reakcyjne i była tak skonstruowana aby nie "nurkowała"przy hamowaniu i nie "siadała" przy gwałtownym ruszaniu.


S1


Na górę
 
 Tytuł:
Post: ndz gru 19, 2004 8:26 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Zwycięzcą pytania jest oczywiście Misiek (nasz etatowy zwycięzca ;) ).

Czyli koszulka + plakat wedrują do Miśka.

W sprawie nagrody skontaktuj sie z Popeyem.

Autorem pytania był Pepe vel (PP) ;)

Pozdrawiam.

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl