MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 04, 2025 6:26 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw gru 16, 2004 10:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 30, 2004 10:51 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Gdynia
Witam pytanie pewnie banalne , ale....
Muszę wymienić przełącznik zespolony przy kierownicy


i pytanie brzmi jak się ściąga osłonę która opasa kierownicę ,
co by jej nie uszkodzić?????

Z resztą mam nadzieję , że sobię poradzę .
Chyba ,że są jakieś ukryte problemy to piszcie proszę
Pozdrawiam

_________________
W123-230E


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 16, 2004 11:11 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Temat z giełdy został usunięty przez Pszczołę, a tam pojawiła odpowiedź [cool] :

(me: how) pisze:
Moderator proszony, a tym czasem:

Żeby wytargać przełącznik nie trzeba zdejmować tej obudowy.
Zdejmij czarną, elastyczną osłonę samego otworu w tej obudowie.
Zobaczysz mechanizm dżwigienki i dwa kabelki na małych krzyżakowych śrubkach. Zapamiętaj kolory góra - dół i je odkręć.

Zdejmij osłonę nad nogami kierowcy & na końcu wiązki przełącznika idącej w kierunku ściany grodziowej rozepnij szeroką wtyczkę.

Wyjmij przełącznik przez otwór w obudowie kierownicy & tyle.

PS: Sama osłona, o której piszesz dostępna jest dopiero po zdjęciu koła kierownicy.

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 16, 2004 11:12 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 30, 2004 7:37 pm
Posty: 302
jesli chodzi ci o tą platikową osłone to bie mósisz jej zdejmować z tego co pamietam.
- rozłąćz wtyczkę pod deską rozdzielczą
- zdejmij gumę która jest na przełączniku
- wykręć dwie śrubki (chyba 5) srubokrętem krzyżykowym
- wyjmij lekko przełącznik i odręć dwie śrubki mocujące przewody od klaksonu
- żeby było wygodniej możesz odkręcić kierownicę
- wyjmij przełącznik z otworu
montaż w odwrotnej kolejności
to naprawdę nic trudnego i poradzisz sobie
jak coś pominąłem to nieświadomie
pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 16, 2004 11:18 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
Idzik pisze:
Temat z giełdy został usunięty przez Pszczołę, a tam pojawiła odpowiedź [cool] :

(me: how) pisze:
Moderator proszony, a tym czasem:

Żeby wytargać przełącznik nie trzeba zdejmować tej obudowy.
Zdejmij czarną, elastyczną osłonę samego otworu w tej obudowie.
Zobaczysz mechanizm dżwigienki i dwa kabelki na małych krzyżakowych śrubkach. Zapamiętaj kolory góra - dół i je odkręć.

Zdejmij osłonę nad nogami kierowcy & na końcu wiązki przełącznika idącej w kierunku ściany grodziowej rozepnij szeroką wtyczkę.

Wyjmij przełącznik przez otwór w obudowie kierownicy & tyle.

PS: Sama osłona, o której piszesz dostępna jest dopiero po zdjęciu koła kierownicy.


wiem
moj bląd. wlasie wysłałem do Stawrosa maila w tej sprawie

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl