georem pisze:
JareG pisze:
georem pisze:
Z tego co ja wiem to 560 ma "krótsze" biegi niż 500 i
A mnie sie wydawalo, ze jest odwrotnie
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
To prosze porównaj
Przeciez napisalem, ze mi sie wydawalo*
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
BTW: Musze se taki licznik od 560 wykombinowac..
JareG pisze:
georem pisze:
Cytuj:
szybszy Twój od normalnej 560 to byłbym zdumiony.
Pozostaje sprobowac
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
JareG pisze:
Ja nie mam zadnych ogranicznikow/ograniczen*
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Z ogranicznikiem oczywiście żartowałem, o elektronice to nawet nie chce mi się wspominać, wprowadzasz ludzi w BŁĄD, KOLOSALNA RÓŻNICA jest w elektronice między moim SEC z ASR, a Twoim SEC bez ASR,
A myslisz, ze nie bylo 560 bez ASR..? Rozmawialismy o silniku i jego elektronice, a nie o calej reszcie..
georem pisze:
a nie napisałem, że to ona ma wpływ na spalanie, tylko charakterystyka przełożeń ma taki wpływ (patrz liczniki)! Zaręczam, że
Remik, a powiedz mi czy zawsze jezdzisz z kickdownem..? To tak a propos spalania i przelozen
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
georem pisze:
moje auto na sterowniku zapłonu z 500/420 by za dobrze nie jeździło. Właśnie 420/500 mogą się wymieniać tymi rzeczami a z 560 NIE!
Moment, zeby wsio bylo jasne:
1. Mam 560 (rozbieralem, to wiem)
2. Jezdzi na module zapl. od 500, i jezdzi dobrze.
3. Pominawszy ASR/ASD, to cos jeszcze jest innego (miedzy 500 a 560) w elektronice..?
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
georem pisze:
JareG pisze:
A poza tym, i tak jestem na 100% pewny ze cena 560 to wynik posuniec marketingowych, a nie jakiejs tam kolosalnej roznicy miedzy silnikami.
Jarek cały układ napędowy mamy inny! Począwszy od silnika, poprzez elektronikę nim sterującą, skrzynię biegów i most!

Cieszę się że Twoje auto jeździ, jednak rozwiązania w Twoim się troszeczkę różnią od tych w moim. Takie są fakty a nie "moim zdaniem".
To napisz, ze masz czesci z tytanu, wtedy mozna twierdzic, ze cena 560 jest adekwatna do tego, co w niej siedzi.
Fakty sa takie, ze 560 to topowe auto luksusowe, a za to sie placi.. za inna jedna cyferke na klapie
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Czysty marketing, skierowany do snobow
Natomiast osiagi silnika (czy sam silnik) nie maja bezposredniego przelozenia na cene, jesli w ogole jakies takie przelozenie jest (w tym przypadku)
OT: Sprawdzilem te amory do w126. Maja zupelnie inny nr katalogowy, i inna cene - na przod 230 zl, na tyl 280 zl szt. (tu sie zdziwilem, na ogol te przednie sa drozsze..). Sachs. Fizycznie maja identyczne wymiary z tymi dla w123
* musze sprawdzic, przy jakiej predkosci u mnie nastepuje redukcja biegu..
_________________
Pozdrawiam,
Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.plhttp://www.mb.org.pl/