MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 20, 2025 7:58 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt gru 14, 2004 10:25 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
To cieszymy się i ....... może warto uzupełnić podpisik.
Jakby co służę radami,
Pozdrawiam Remik

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł: Podpis
Post: wt gru 14, 2004 10:44 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt gru 07, 2004 11:04 am
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Oczywiście - proszę!
Pozdrawiam Paweł

_________________
ZXVXV
126 420 SEC '87
124 E230 '86 "XXL69"

--------------------------------
Wcześniej
115 200D '69; 115 200D '71; 115 220D '69


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 14, 2004 11:53 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 24, 2002 1:00 am
Posty: 332
Numer GG: 3047373
Lokalizacja: Warszawa
Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz co do 500.

A u Ciebie mam nadzieje ze wszsystko bedzie ok i samochod okaze sie taki jak sobie wymarzyles.

_________________
Pozdrawiam
Michał Dębski
Mercedes R107 560SL '86
Mercedes C140 500CL '96
Mercedes W124 300CE '87 - Sprzedam niestety
Toyota Land Cruiser HDJ100 '00


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 15, 2004 8:06 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Ja tez mam taką nadzieję , jak jest tak ładny i zadbany jak mówisz ... to parę pierdółek do zrobienia na wejściu to będzie sama przyjemność ;)

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł: Re: 420SEC
Post: śr gru 15, 2004 9:35 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
zxvxv pisze:
Więc to nie to auto. Moje ma 230 tys. I sprzedawał go rozwiedziony właściciel. Celem uściślenia - Warszawa Ursynów. Auto stało

Stan licznika ma oczywiscie niemalze bezposredni wplyw na stan ducha kupujacego [oczko].. ale wcale nie musi miec wiekszego zwiazku ze stanem faktycznym [hehe][zlosnik]
Jesli to auto jest tym z podanego przeze mnie linka, to nie patrz na to, ze pisalem o 'wlascicielce' - moze do byla aktualna lepsza polowa tego rozwiedzionego? [hehe]

Cytuj:
Zresztą to teraz już nieistotne! Chcę jeździć tym autem i mogę wsadzić jeszcze raz taką kwotę bo wiem że warto!

[ok][usmiech]
Dobra rada - nie prowadz ksiegowosci, a bedziesz zdrowszy [hehe][ok]

_________________
Pozdrawiam,

Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł: Księgowośc
Post: śr gru 15, 2004 9:43 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt gru 07, 2004 11:04 am
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Powiedz zatem co jest tak drogie poza paliwem?

_________________
ZXVXV

126 420 SEC '87

124 E230 '86 "XXL69"



--------------------------------

Wcześniej

115 200D '69; 115 200D '71; 115 220D '69


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 15, 2004 9:46 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Praktycznie wszystko jest drogie do SEC, ja po przekroczeniu 40 kpln przestałem liczyć to co wsadzam do niego. [szalone]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 15, 2004 11:14 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 29, 2004 12:00 pm
Posty: 977
Numer GG: 2336868
Lokalizacja: Konopnica pod Lublinem,teraz W-wa
Panowie,

czytam ten wątek i widzę, że wypowiadają się ludzie którzy znają i mają model SEC.

Mam takie pytanie, które chodzi za mną od dawna:

Jeśli ktoś chce kupić i nie wie jaki silnik wybrać, a chce mieć kompromis pomiędzy osiągami a spalaniem, to który rocznik i model wybrać ??

I czy te zmiany w układzie wtryskowym, katalizatory i wydechy bodajze z roku 1987 to istotny argument, żeby wybrac modele z lat 1989-91 ?? Czy to obniżenie mocy jest odczuwalne, a jak ze spalaniem??

Wiem, że od 1985r. blachy były cynkowane.
Chyba wszystkie te wozy były żwawe, a różnica w przyspieszeniu rzędu
sekundy czy 1.5 nie ma dla mnie w przypadku MB znaczenia.

Tylko nie piszcie, że należy wybrać V8 [zlosnik]

_________________
1974 W115 240D 3.0 - Kubuś
1978 W107 450 SLC 5.0
ex. 1985 W126 500 SE, 1982 W123 240D USA
Tel. 668 459 362


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 15, 2004 11:24 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Ensignx pisze:
(...)
Jeśli ktoś chce kupić i nie wie jaki silnik wybrać, a chce mieć kompromis pomiędzy osiągami a spalaniem, to który rocznik i model wybrać ??

I czy te zmiany w układzie wtryskowym, katalizatory i wydechy bodajze z roku 1987 to istotny argument, żeby wybrac modele z lat 1989-91 ?? Czy to obniżenie mocy jest odczuwalne, a jak ze spalaniem??

Wiem, że od 1985r. blachy były cynkowane.
Chyba wszystkie te wozy były żwawe, a różnica w przyspieszeniu rzędu
sekundy czy 1.5 nie ma dla mnie w przypadku MB znaczenia.

Tylko nie piszcie, że należy wybrać V8 [zlosnik]

1. Kupuj II serie
2. Pojemnosc nie ma znaczenia, spalanie bedzie podobne; jedyna roznica to 560, do niej czesci sa drozsze niz do mniejszych
3. Wydechy, katalizatory i inne bajery nie maja wiekszego znaczenia jako kryterium zakupu*.. chodzi o to, ze II seria oznacza mlodszy rocznik, wiec mniej zuzyty (przynajmniej teoretycznie); a i KE-jet jednak lepiej robi niz K-jet (osiagi i spalanie) - choc z drugiej strony jak za duzo elektroniki, to tez moze portfel zabolec [hehe]

* przynajmniej dla mnie

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł: Co wybrać
Post: śr gru 15, 2004 11:31 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt gru 07, 2004 11:04 am
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Witam
To może ja powiem co myślę na ten temat.
Kup auto takie które będzie wymagało jak najmniej wkąłdu.
Myśle że mechanikę można zrobić, więcej kasy i napewno więcej zachodu z doprowadzeniem auta w środku do jaieś stanu.
Na motor (pojemność i katalizator) nie patrz - nie kupowałbym tylko 380SEC bo to najsłabsze motory i to nie pod względem mocy ale i trwałości. Ważny jest raczej stan techniczny motoru a nie pojemność.
Spalanie ? myśle że będzie Ci obojętne czy pali 25 czy 26 litrów.

_________________
ZXVXV

126 420 SEC '87

124 E230 '86 "XXL69"



--------------------------------

Wcześniej

115 200D '69; 115 200D '71; 115 220D '69


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 15, 2004 11:43 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Moim zdaniem [zlosnikz]
1. najlepiej kupować po ostatniej zmianie, czyli od 1989
2. 560 jest najlepszy i ne ma co gdybać, cena zakupu nowego takiego auta (było to ok. 40% więcej niż 420), mówi sama za siebie. Jednak różnica w spalaniu między 420 a 560 bedzie rzędu 5-6 litrów w mieście.
3. z moich obserwacji spalanie w mieście typu Poznań utrzymuje sie lekko poniżej 17-20 litrów paliwa, [szalone] a na trasie można zejść w okolicę 11-15 litrów.
4. najważniejsze żeby był zadbany, naprawdę lepiej czasmi zapłacić kilka tysięcy więcej niż wkładać i wkładać i wkładać.......... [zlosnik]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 15, 2004 11:46 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 29, 2004 12:00 pm
Posty: 977
Numer GG: 2336868
Lokalizacja: Konopnica pod Lublinem,teraz W-wa
Dzięki za odpowiedzi :)

Chciałem zaznaczyć, że pytałem teoretycznie, nie mam forsy na SECa,
ale na szczęście mam coupe o podobnych rozmiarach i lepszych osiągach,
którym mogę poszaleć.

Nie spodziewałem się, że 420/500/560 żłopią tyle samo.
Przejażdżka 100km kosztuje więc 70-90PLN. Szok.

Pozdrawiam
PS. Moim faworytem był 420SEC z końca produkcji.

_________________
1974 W115 240D 3.0 - Kubuś
1978 W107 450 SLC 5.0
ex. 1985 W126 500 SE, 1982 W123 240D USA
Tel. 668 459 362


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 15, 2004 11:57 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Ensignx pisze:
Nie spodziewałem się, że 420/500/560 żłopią tyle samo.
Przejażdżka 100km kosztuje więc 70-90PLN. Szok.


Coś chyba nie dokładnie czytałeś.
Ja napisałem, że 420 pali dużo mniej niz 560, a dodam że podobnie jak 500.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 15, 2004 12:01 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 29, 2004 12:00 pm
Posty: 977
Numer GG: 2336868
Lokalizacja: Konopnica pod Lublinem,teraz W-wa
georem pisze:
Moim zdaniem [zlosnikz]
1. najlepiej kupować po ostatniej zmianie, czyli od 1989
2. 560 jest najlepszy i ne ma co gdybać, cena zakupu nowego takiego auta (było to ok. 40% więcej niż 420), mówi sama za siebie. Jednak różnica w spalaniu między 420 a 560 bedzie rzędu 5-6 litrów w mieście.
3. z moich obserwacji spalanie w mieście typu Poznań utrzymuje sie lekko poniżej 17-20 litrów paliwa, [szalone] a na trasie można zejść w okolicę 11-15 litrów.
4. najważniejsze żeby był zadbany, naprawdę lepiej czasmi zapłacić kilka tysięcy więcej niż wkładać i wkładać i wkładać.......... [zlosnik]


Georem,

No to masz lekką nogę albo SECa abstynenta.

Takie spalanie jak piszesz jest dla mnie do zaakceptowania, ale opinie które słyszałem o tych V8, to że od 17l w górę. Ja praktycznie nie jeżdżę po mieście.

Mam nadzieję, że nikt na mnie nie wyskoczy, że czepiam się spalania w takim pięknym aucie i jak mnie nie stać na paliwo, to nie stać mnie na S klasę.
Dla mnie spalanie spalanie jest b. ważnym kryterium, chyba że mowa o autach sprzed 1970 roku.

Niedawno poznałem Niemca - też fan MB, ale to gość, który ma co najmniej 2 nowe modele równocześnie i zmienia je co roku. I gość b. sobie chwalił CLK 270 CDi Avantgarde - auto sprzedawał po około 10 mies. użytkowniania i 5700km przebiegu, bo miał już zamówione jakieś nowe.
I podobało mi się, że otwarcie mówił jakie to ekonomiczne auto, jak się nim fajnie jeżdzi i że już benzyny więcej nie kupi. I podkreślał małe spalanie, a to b. zamożny człowiek.

_________________
1974 W115 240D 3.0 - Kubuś
1978 W107 450 SLC 5.0
ex. 1985 W126 500 SE, 1982 W123 240D USA
Tel. 668 459 362


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 15, 2004 12:04 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 29, 2004 12:00 pm
Posty: 977
Numer GG: 2336868
Lokalizacja: Konopnica pod Lublinem,teraz W-wa
georem pisze:
Ensignx pisze:
Nie spodziewałem się, że 420/500/560 żłopią tyle samo.
Przejażdżka 100km kosztuje więc 70-90PLN. Szok.


Coś chyba nie dokładnie czytałeś.
Ja napisałem, że 420 pali dużo mniej niz 560, a dodam że podobnie jak 500.


No może niedokładnie przeliczyłem ;)
Zaokrągliłem do 70-90 PLN.

_________________
1974 W115 240D 3.0 - Kubuś
1978 W107 450 SLC 5.0
ex. 1985 W126 500 SE, 1982 W123 240D USA
Tel. 668 459 362


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl