MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 22, 2025 2:08 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kupiłem
Post: ndz gru 12, 2004 6:38 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
georem pisze:
Te czujniki oleju nie są tanie, u mnie miałem też uszkodzony.

Jest chyba jeden, kolo filtra oleju..

Cytuj:
Jarku u mnie naturalnie nie opada poniżej 3 na wolnych obrotach, dziś bryknąłem się 20km z prędkością 200km/h po autostradzie i na wolnych obrotach wskazówka pokazuje 3! Po wrzuceniu biegu i wciśniętym hamulcu pokazuje 2,3-2,4. [zlosnik]

Kazdy silnik jest inny. Jednak na pewno nie jest tak, ze przed odpaleniem silnika strzalka jest na 3.. i w wiekszosci po nagrzaniu sie lekko opada [hehe]
A tak swoja droga to nie ma co sie przejmowac tym wskaznikiem, moze miec i ponizej 1, a bedzie w bdb stanie

Cytuj:
Podoba mi się mój silnik. [zlosnikz]

Mi moj tez sie podoba [hehe][ok]

_________________
Pozdrawiam,

Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 12, 2004 6:46 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Co racja to racja. [oczko]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł: Auto jest super
Post: wt gru 14, 2004 11:39 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt gru 07, 2004 11:04 am
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Tak to ten SEC http://www.allegro.pl/show_item.php?item=35309841
Auto jest super. W środku niewidziałem tak utrzymanego auta w tym wieku. Mam 124 w tym wieku też full wypas i myślałem że jest super utrzymana i ładna. Ale jak zobaczyłem to uuto to wiem że mój "baleron" to syf.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 14, 2004 1:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 24, 2002 1:00 am
Posty: 332
Numer GG: 3047373
Lokalizacja: Warszawa
Powiedz mi, tak z czystej ciekawosci, dlaczego nie wybrales tego:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=36287664

Bedziemy wiedzieli co zmienic i co jest z nim nie tak.


Co oznacza "remont silnika" w twoim 420 ? Pytam naprawde bo w tym silniku nie da sie zrobic pelnego remontu.

_________________
Pozdrawiam
Michał Dębski
Mercedes R107 560SL '86
Mercedes C140 500CL '96
Mercedes W124 300CE '87 - Sprzedam niestety
Toyota Land Cruiser HDJ100 '00


Na górę
 Tytuł: SEC420
Post: wt gru 14, 2004 2:44 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt gru 07, 2004 11:04 am
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Remont silnika?
Po prostu pomyłka- totalny przegląd, regulacja i wymiana płynów.
Auto ma 230 tys przebiegu i do 170 tys serwisowane w Niemczech do 99 roku. Komplet dokumentów z przeglądami, faktura zakupu.
Czemu nie ta 500 - byłem, oglądałem. Ten mój jest w lepszym stanie zewnętrznie. Stan w skali 1 do 10 określam na 9 zaś tej zagazowanej 500 na 5 więc już wiadomo dlaczego. W nabytym prze zemnie aucie po prostu niema śladów użytkowania. Drewniane elementy są bez rys i pęknięć - skóra jakby była nowa - no i gaz. Myślę że zakładanie gazu do takiego auta to profanacja. Zawsze można kupić 126p.
To chyba tyle.


Na górę
 Tytuł: Re: SEC420
Post: wt gru 14, 2004 3:35 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
zxvxv pisze:
Auto ma 230 tys przebiegu i do 170 tys serwisowane w Niemczech do 99 roku.


I tu jest problem - nie chce mi się wierzyć, że przez prawie 6 lat to auto zrobiło zaledwie 60tyś km. Jeżeli samochód świeżo sprowadzony, to tym bardziej trudno wierzyć. W Niemczech zadbane i pewne (udokmentowane) egzemplarze kosztują spoooooro - nie da rady sprowadzić i sprzedać za 25tyś z zyskiem. Niemniej jednak, nawet jeżeli ma 350tyś, co bardziej prawdopodobne, to i tak nieźle. Jeżeli działają elektroniczne diabełki i jest zadbany jak piszesz, to dobry zakup. Brak gazu też jest sporym atutem.
Gratulacje i wielu miłych chwil. I nie przejmuj się takimi, co mówią, że "taką furę to za 15 się wytarga" bo gadają bzdury.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 14, 2004 3:53 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
czarno widze ten silnik jak nie dziala kontrolka cisnienia oleju i wskażnik idzie od razu na 3 ... nie chce nic wykrakac, ale boje sie ZE POLSKI MECHANIK ODPIOŁ KONTROLKE ZEBY NIE ŚWIECIŁA, I ZMOSTKOWAL JAKOS CZUJNIK .... obym się mylil

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł: Re: SEC420
Post: wt gru 14, 2004 4:09 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
zxvxv pisze:
Auto ma 230 tys przebiegu i do 170 tys serwisowane w Niemczech do 99 roku.


Nie żebym sie czepiał ale w ogłoszeniu jest "Przebieg 280tyś."

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł: Re: SEC420
Post: wt gru 14, 2004 4:10 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Bukol pisze:
I tu jest problem - nie chce mi się wierzyć, że przez prawie 6 lat to auto zrobiło zaledwie 60tyś km. Jeżeli samochód świeżo sprowadzony, to tym bardziej trudno wierzyć. W Niemczech zadbane i pewne (udokmentowane) egzemplarze kosztują spoooooro - nie da rady sprowadzić i sprzedać za 25tyś z zyskiem. Niemniej jednak, nawet jeżeli ma 350tyś, co bardziej prawdopodobne, to i tak nieźle. Jeżeli działają elektroniczne diabełki i jest zadbany jak piszesz, to dobry zakup. Brak gazu też jest sporym atutem.
Gratulacje i wielu miłych chwil. I nie przejmuj się takimi, co mówią, że "taką furę to za 15 się wytarga" bo gadają bzdury.


W zupełności sie zgadzam!

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 14, 2004 4:14 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
erio pisze:
czarno widze ten silnik jak nie dziala kontrolka cisnienia oleju i wskażnik idzie od razu na 3 ... nie chce nic wykrakac, ale boje sie ZE POLSKI MECHANIK ODPIOŁ KONTROLKE ZEBY NIE ŚWIECIŁA, I ZMOSTKOWAL JAKOS CZUJNIK .... obym się mylil


JAK JA NIE LUBIĘ SCEPTYKÓW KTÓRZY OD RAZU COŚ PODEJRZEWAJĄ!
Znam takie przysłowie: "Każdy sądzi po sobie" [szalone]
U mnie po przekręceniu kluczyka było tak samo, wymiana czujnika za 170zł na nowiutki pokazała, że silnik jest w nadzwyczaj dobrej kondycji, nawet przebieg który mam na liczniku czyli niecałe 200tyś wydaje się być wiarygodny.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł: Re: SEC420
Post: wt gru 14, 2004 4:33 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2004 9:58 pm
Posty: 765
Lokalizacja: Kraków
Bukol pisze:
...W Niemczech zadbane i pewne (udokmentowane) egzemplarze kosztują spoooooro -... .... I nie przejmuj się takimi, co mówią, że "taką furę to za 15 się wytarga" bo gadają bzdury.


Dokładnie tak!

Syn ma w swojej kolekcji MB W-123 z 1984 roku z (udokumentowanym) przebiegiem obecnie tylko 85 tys. km!

Jest jak nowa (prezentowałem ją tutaj zresztą na forum), – ale KOSZTOWAŁA TEŻ JAK NOWA! (była sprowadzona w tym roku na wiosnę).

Pozdrawiam – S1


p/s
Muszę się przyznać, że sam też czasem z przyjemnością odbywam nią krótkie przejażdżki. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 14, 2004 4:43 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
georem pisze:

JAK JA NIE LUBIĘ SCEPTYKÓW KTÓRZY OD RAZU COŚ PODEJRZEWAJĄ!
Znam takie przysłowie: "Każdy sądzi po sobie" [ szalone]
U mnie po przekręceniu kluczyka było tak samo, wymiana czujnika za 170zł na nowiutki pokazała, że silnik jest w nadzwyczaj dobrej kondycji, nawet przebieg który mam na liczniku czyli niecałe 200tyś wydaje się być wiarygodny.


Szalone szalone ale czasem prawdziwe. Mam nadzieję że tak nie jest , ale zdecydowanie bylaby to pierwsza rzecz której bym się przyjrzał. Nie wszystkich musisz lubic, ale nie sugeruj że ja byłbym w stanie taki numer komuś wywinąć.

PS. Jestem, optymistą ... z doświadczeniem ;)

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 14, 2004 5:08 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
erio pisze:
Szalone szalone ale czasem prawdziwe. Mam nadzieję że tak nie jest , ale zdecydowanie bylaby to pierwsza rzecz której bym się przyjrzał. Nie wszystkich musisz lubic, ale nie sugeruj że ja byłbym w stanie taki numer komuś wywinąć.

PS. Jestem, optymistą ... z doświadczeniem ;)


Cieszę się że jesteś optymistą, ale po przeczytaniu pierwszych kilku słów Twojego posta mozna umrzeć na zawał. Niczego równiez nie sugeruję i nie mówię, że Cię od razu nie lubię, po prostu moje zdanie jest takie, że lepiej powiedzieć zafascynowanemu człowiekowi co trzeba zrobić, żeby to sprawdzić, a nie od razu uśmiercać motor. [zlosnikz]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł: Re: SEC420
Post: wt gru 14, 2004 8:48 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
zxvxv pisze:
Remont silnika?
Po prostu pomyłka- totalny przegląd, regulacja i wymiana płynów.

Pytalem sie o ten remont czlowieka, ktory to auto zapodawal (w imieniu wlascicielki) u mnie na forum - i nie mowil nic o wymianie plynow etc.
Tak czy siak - jesli juz je kupiles, to teraz nie masz wyboru = musisz inwestowac [hehe][ok]

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł: 420SEC
Post: wt gru 14, 2004 10:17 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt gru 07, 2004 11:04 am
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Więc to nie to auto. Moje ma 230 tys. I sprzedawał go rozwiedziony właściciel. Celem uściślenia - Warszawa Ursynów. Auto stało półtora roku w garażu (i to było widać) gość miał bowiem tam puste mieszkanie z miejscem garażowym, sam bowiem mieszka w przeciwległym końcu Warszawy. Zresztą to teraz już nieistotne! Chcę jeździć tym autem i mogę wsadzić jeszcze raz taką kwotę bo wiem że warto!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl