Padł serwer z tabelą wszystkich możliwych kombinacji, ale znalazłem coś takiego w swoich zbiorach:
Fahrwerk alles Standard Felgengrösse 7,5x16 ET=35 (Hersteller RIAL) Reifengrösse 205/55/R16 91H (Uniroyal Rallye 540) Umbauten Karosse keine notwendig
To jest różnica 1 mm, przy tej samej szerokości felgi.
Problemy i klepanie rantów w W124 przy 16tkach zaczynają się od 8J, przy wszystkich 17tkach i 18tkach & przy nieoryginalnym zawieszeniu.
Piasłałem już kiedyś o dystansach na błotnik. Patent z topowych modeli W124 & AMG. 3 plastikowe podkładki i 3 dłuższe śruby. Jest to tak proste, że nie opłaca się rezygnować z jakiegoś fajnego wzoru felg, jeśli oczywiście nic innego nie przeszkadza.
_________________ 123. W, S i C.
|