MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 05, 2025 12:34 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob cze 05, 2004 2:18 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
Posiadam w115 i mam problem z zawieszeniem, zauważyłem że całą lewa strona patrząc od silnika jest niżej o jeden palec, niewiem co to mze byc, czy ktoś mi pomoże????
Gorąco pozdrawiam

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 05, 2004 10:16 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 28, 2004 3:18 pm
Posty: 810
Lokalizacja: bytom
witam [zlosnik] w beczce jak misiad na jedną strone to sie okazało że zgniło mi górne oparcie sprężyny z tyłu i też se wisiał na jedną strone już mam to zrobione ale nie jestem zadowolony :evil: bo trche robiłem na wariata

_________________
W 123 300D 82r R.I.P
w 123 280 E błękit metalic 80r
volvo 460 96 fajnie śmiga
koń jaki jest ...każdy widzi ,,,, silnik musi coś spalać:albo benzynke, albo olej , albo zawory...""

http://www.kolderki.org/kolderki/pages/ ... php?nr=275


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 05, 2004 10:22 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
A może pęknięte sprężyny ?? :-?

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 05, 2004 10:23 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
Jestem dopiero na etapie rozbierania swojej 115 na części więc będe raczej teoretyzował.
Jeden palec to powiedzmy ok 1,5 - 2 cm... to nie dużo, a co za tym idzie może być spowodowane przez wiele rzeczy. Łatwiej by było zdiagnozować gdyby różnica wynosiła np 5 cm.
Do głowy mi przychodzą:
1. Sprężyny i amorki, ale gdzieś czytałem ;) że je wymieniłeś właśnie.
2. Ogólne zużycie zawieszenia, zyżyte sworznie - następuje zazwyczaj intensywniej od prawej strony auta
3.Kombinował ktoś coś z łącznikiem stabilizatora przedniego. Z moich oględzin wynika że w przypadku przedniego stabilizatora 115 możliwa chyba jest ingerencja i korygowanie w ten sposób poziomu poprzecznego auta.
4. Zużyte poduszki zawieszenia zarówno przedniego wózka jak i tylnej belki - też się chętniej zużywają od prawej (pasażerkiej) strony
5. I wreszcie najgorsze - krzywe auto, krzywo poskładane, niżej siedzący błotnik

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
Post: sob cze 05, 2004 11:16 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
Hm no powiem szczerze ze były kombinacje z ącznikami stabilizatora na przodzie bo hihih ich wogle nie było tzn jednego , więc drugi na wymiar był dorobiony,co do spręzyn to były oki, napewno jestem ich pewien, jesli chodzi o gumy itd to są do wymianybo wali w a ucie jak cholera ale nie daje wiary ze gumy są powodem opadnięcia jednej strony.

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 06, 2004 11:22 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
Sprawdź też mocowanie stabilizatora przedniego do podłużnicy, czy tam nie działał na własną ręke blacharz. Co do łączników stabilizatora to chyba niepotrzebnie się męczyłeś:
http://admauto.daho.biz/product_info.ph ... dc1cd2be45
A jeśli masz rozklekotane zawieszenie to nie dziw się że auto siedzi (zwłaszcza, że siada na pasażerską stronę). W mojej beczce przód też siadał lekko na prawo (takie miałem przynajmniej wrażenie) do momentu gdy nie zrobiłem porządku z całym zawieszeniem.

Pozdrawiam
michał

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł: No cóż
Post: ndz cze 06, 2004 11:59 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
Najlepsze wyjście będzie chyba napraqwic całe zawieszenie, wymienic wszystkie gumy tuleje na nowe i wtedy zobaczymy ale nie rozumiem co ten blacharz miałby robic na włąśną rękę?
Pzdr

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł: Re: No cóż
Post: ndz cze 06, 2004 12:05 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
Gruu pisze:
Najlepsze wyjście będzie chyba napraqwic całe zawieszenie, wymienic wszystkie gumy tuleje na nowe i wtedy zobaczymy...

No niestety :cry: W tak starych i spracowanych autach najczęściej dopiero kompleksowe podejście do sprawy daje porządane efekty.
Gruu pisze:
ale nie rozumiem co ten blacharz miałby robic na włąśną rękę?
Pzdr

Mógł naprawiać podłużnice, prostować ją po małym bum itd. Jeśli mocowania stabilizatora do budy nie są w jednym poziomie to i auto będzie gibnięte na boczek

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 06, 2004 12:26 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
Hm oki ale także tyłtez byłby jak to mówicie gibnięty?Cóż sprawdzę.
Ma pytanko do szanownych kolegów o silnik, jest słąbe ciśnienie na wskaźniku po nagrzaniu silnika wskazówka jast ponizej 1, tak 0.5 a jak jadę ok 80km\h to dochodzi do 2.
Co sprawdzic doładnie, czy moze to byc pompa? czy od niej zacząc czy poprostu przejechac sie do jakiegos wahowca o takich silników?
Gdzies słyszałem ze pompa może byc zużyta. W tutejszym sklepie jest jakis zestaw naprawczy pompy. Czy to jest do naprawy pompy olejowej??

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 06, 2004 12:54 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Gruu pisze:
Hm oki ale także tyłtez byłby jak to mówicie gibnięty?Cóż sprawdzę.
Ma pytanko do szanownych kolegów o silnik, jest słąbe ciśnienie na wskaźniku po nagrzaniu silnika wskazówka jast ponizej 1, tak 0.5 a jak jadę ok 80km\h to dochodzi do 2.
Co sprawdzic doładnie, czy moze to byc pompa? czy od niej zacząc czy poprostu przejechac sie do jakiegos wahowca o takich silników?
Gdzies słyszałem ze pompa może byc zużyta. W tutejszym sklepie jest jakis zestaw naprawczy pompy. Czy to jest do naprawy pompy olejowej??


Cały temat był niedawno przynajmniej raz omawiany. Poszukaj w archiwum.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 06, 2004 1:07 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Przy dodaniu gazu wskazowka cisnienia powinna dojsc do 3 (max). Jesli nie dochodzi to wina moze lezec w ukladzie pomiarowym (wskanik itd), pompie oleju, kiepskim (kaplica) stanie silnika. Mozna zaczac od wskaznika, pozniej zmiezyc cisnienie sprezania, a pozniej pompa. Najtaniej wychodzi odwiedzic fachowca.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 06, 2004 1:44 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2205
Hmmm, a moja siedzi na lewo... Ale to wynik tego, że zawsze tylko jedna osoba w nim jeżdziła [oczko]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 06, 2004 10:49 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob cze 05, 2004 10:40 am
Posty: 520
Lokalizacja: Rawicz
Hej Wojz.

A tak poważnie to czemu twój siedzi na lewą stronę???

Co do mojego silnika i problemem z ciśnieniem oleju to moge powiedziec to ze odpala za pierwszym razem i szybko, nie dymi, więc myślę ze stan silnika jest oki. Dosyc wyraźnie słychac granie panewek, moze to jest winne temu?
Pzdr

_________________
Jestem ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 07, 2004 6:52 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2205
Gruu pisze:
Hej Wojz.

A tak poważnie to czemu twój siedzi na lewą stronę???Pzdr

No właśnie poważnie - jezdził przeważnie sam kierowca i jest wygnieciony (może z 1-2 cm) z lewej strony. Sprężyn przecież nie będę wymieniał z powodu takiej pierdoły


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 07, 2004 11:55 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
wojz pisze:
Gruu pisze:
Hej Wojz.

A tak poważnie to czemu twój siedzi na lewą stronę???Pzdr

No właśnie poważnie - jezdził przeważnie sam kierowca i jest wygnieciony (może z 1-2 cm) z lewej strony. Sprężyn przecież nie będę wymieniał z powodu takiej pierdoły


Wojz, zadam takie niedyskretne pytanie jeśli można: ile ważysz [zlosnik] ?

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl