Podsumowując temat.
Zeby zwiekszyc cisnienie doładowania nalezy srubke na imbus 3mm, odbezpieczyc nakretka po czym wkrecac (jednoczesnie liczac przy tym obroty) do srodka wastegate-a. U mnie ilosc obrotow ktora zaczela podnosic cisnienie to 5 obrotow.
Stopniowo podkrecajac doszedłem do jakies 1,2-1,3 bara efektu WOW - BRAK, a skoro brak powrocilem do nastawów seryjnych i jedzie podobnie.
Samo zwiekszanie cisnienia nic nie daje ( ewentulanie minimalne wzrosty parametrow), musialbym to podlac paliwem (oraz dolozyc IC) zeby osiagnac cos wiecej a to juz wymaga ingerencji pompiarza i nie jest łatwo odwracalnym procesem.
Chyba ze mozna w jakis inny sposob wysterowac wydatek paliwa. Mam taki zawor na lewym blotniku, ktory zasilany jest z kolektora ssącego i steruje bodajze zaworem ALDA, moze przy jego pomocy mozna zwiekszyc dawke?
_________________ W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D, EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,
|