MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob gru 21, 2024 7:34 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw wrz 18, 2014 7:35 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 09, 2013 2:26 pm
Posty: 104
Lokalizacja: Jarosław
Kolejna porcja fotek

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek ObrazekObrazek


W następnym tygodniu powinna być skończona lewa strona jak i przód auta :), Jeszcze potrzebuje informacji dotyczącej:
-baranka, czy on powinien być w kolorze auta czy czarnym i do jakiej wysokośc powinien być??
-jak się wymienia tylne łożyska, obydwa mam do wymiany ale jakoś nie można było tego odkręcić.
-czym sie usuwa starą konserwację bo mam czymś zakonserwowane auto i podczas wysokich temperatur cieknie to coś i brudzi wszystko :(, czym ponownie zakonserwoać auto??
-czym zabezpieczyć środek auta bo wszystko zostało zerwane??


Rafał

_________________
Mercedes W123 240D ( om616 )
Audi A6 C4 2,8 Quattro (AAH)
EX Audi 80 Competition
EX Ford Scorpio 2,9 4x4


Na górę
Post: śr wrz 24, 2014 7:00 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Ja gdybym robił pod siebie, to bym jechał baranem do pierwszego przetłoczenia na drzwiach i błotnikach.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: śr wrz 24, 2014 8:16 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Od dachu oczywiście? [zlosnikok]


Na górę
Post: czw wrz 25, 2014 7:25 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 09, 2013 2:26 pm
Posty: 104
Lokalizacja: Jarosław
Powiem tak, auto ma być tylko używane w okresie letnim, bardzo intensywnie a w zimie będzie garażowane w cieplutkim garażyku :), ta najlepiej by było go owinąć folią żeby żadna woda i sól sie nie dostawała ;) a tak na poważnie jakiego koloru powinna być konserwacja nadkoli i progów i do kąd powinna być na błotnikach. zastanawiałem sie czy by kawałek progu gdzie jest ta długa listwa też nie pociągnąć barankiem.

Co do postępów prac i że nie jestem gołosłowny to przyszła kolejna paleta części :
ObrazekObrazek

W ten piątek jadę ze swoim dziadkiem ( poprzednim właścicielem) do blacharza żeby zobaczył postępy prac [zlosnikhihi]
może w tym tygodniu będzie spięty silnik z manualną skrzynią, zostanie jedynie zmienić pompę i jak wróci buda od blacharza to będziemy pasować silnik :d

_________________
Mercedes W123 240D ( om616 )
Audi A6 C4 2,8 Quattro (AAH)
EX Audi 80 Competition
EX Ford Scorpio 2,9 4x4


Na górę
Post: czw wrz 25, 2014 11:02 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Malujesz zawias na zielono, a przejmujesz się kolorem konserwy?
Nie wchodź za bardzo w temat, bo na końcu zapłaczesz nad tym, co już zrobiłeś.

Z ciekawości: gdzie kupiłeś silnik i ile ma nalatane?

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: czw wrz 25, 2014 2:04 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 09, 2013 2:26 pm
Posty: 104
Lokalizacja: Jarosław
Dawaj, chciałbym wiedzieć co i jak, cena silnika 3500 zł ze skrzynią, komputerami i licznikiem. Skrzynia podobno była remontowana i coś robione przy silniku (silnik z mojego miasta ). Ogólnie silnik miał czipsa :) przebieg w okolicach bodajże 220 tys. Pompa z om603 będzie później miała sekcje 7mm.

Rafal

_________________
Mercedes W123 240D ( om616 )
Audi A6 C4 2,8 Quattro (AAH)
EX Audi 80 Competition
EX Ford Scorpio 2,9 4x4


Na górę
Post: czw wrz 25, 2014 2:27 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
No to jak na 15-letniego dizla, to przebieg powiem ci całkiem realny. [hihi]
Na zdjęciu wygląda, jakby go Turasy przekręcili już w Berlinie o 150 tysi, później złotówa ujeżdżał wierzchem przez kolejne 200 tysięcy, a na końcu ktoś go wykopał z ziemi i wystawił na allegro z opisem "silnik stan jak na zdjęciu". Idę o zakład, że od czasu jak tego oka kupili w Berlinie walonego bokiem, to ten niemiecki filtr bosza widoczny na zdjęciu jest przy tym silniku do dzisiaj.

Ja tam się mało wyznaję, ale im baran wyżej tym lepiej. Jak se spodnie od dresu podciągniesz pod pachy, to też tak jakoś lepiej.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: czw wrz 25, 2014 4:04 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 09, 2013 2:26 pm
Posty: 104
Lokalizacja: Jarosław
_me: how_ pisze:
No to jak na 15-letniego dizla, to przebieg powiem ci całkiem realny. [hihi]
Na zdjęciu wygląda, jakby go Turasy przekręcili już w Berlinie o 150 tysi, później złotówa ujeżdżał wierzchem przez kolejne 200 tysięcy, a na końcu ktoś go wykopał z ziemi i wystawił na allegro z opisem "silnik stan jak na zdjęciu". Idę o zakład, że od czasu jak tego oka kupili w Berlinie walonego bokiem, to ten niemiecki filtr bosza widoczny na zdjęciu jest przy tym silniku do dzisiaj.

Ja tam się mało wyznaję, ale im baran wyżej tym lepiej. Jak se spodnie od dresu podciągniesz pod pachy, to też tak jakoś lepiej.


kolego jak tak umiesz wróżyć ze zdjęć to podaj mi moje cv to podeśle mojemu szefowi bo szukamy takiego jak Ty wróżbity :D, jak możesz to pochwal się jak Twój silnik wygląda :D

Jak się mało wyznajesz to po co się wypowiadasz??

Ja potrzebuje informacji jak to wyglądało po wyjechaniu z fabryki, bo z zewnątrz ma wyglądać jak fabryka, a przełożyć silnik to zajmuje dzień roboty ;)

Rafał

_________________
Mercedes W123 240D ( om616 )
Audi A6 C4 2,8 Quattro (AAH)
EX Audi 80 Competition
EX Ford Scorpio 2,9 4x4


Na górę
Post: czw wrz 25, 2014 4:29 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Ty no nic ci nie poradzę, że na zdjęciu widać straszny kibel. Jakby mi wnuczek zrobił taką rzeźnię z mojego 123 i jeszcze na takich komponentach z wykopków, to bym mu cofnął darowiznę i samochód zapisał na radio.
Jeśli myślisz, że silnik nie od beczki wrzuca się do beczki w jeden dzień, to trochę tematów tu jeszcze pozakładasz.

No nie wyznaję się i co mi zrobisz? Jak chcesz wiedzieć, jak auto wyglądało po wyjeździe z fabryki, to masz dwa wyjścia: przestać wierzyć, że jako pierwszy remącisz 123 i poszukać na forum albo znaleźć kogoś, kto miał akurat dyżur na portierni przy bramie. Sam nie wiem, co trudniejsze.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: czw wrz 25, 2014 4:57 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 09, 2013 2:26 pm
Posty: 104
Lokalizacja: Jarosław
oj, kolego skwituje to tak, ziemniaki mi gniją w piwnicy jak czytam Twoje wypociny :), jak Ci się nie podoba ten temat to nie udzielaj się. Ja jestem inny niż ty, bo ja robię auto jak mi się podoba :), a Ty pewnie starasz się doprowadzić do stanu fabrycznego, możesz sie pochwalić jakie auto masz.

Rafal
_me: how_ pisze:
jakoś lepiej.


kolego ja nie nosze dresów, pewnie jak nosisz dresy to wiesz co i jak.

Rafał

_________________
Mercedes W123 240D ( om616 )
Audi A6 C4 2,8 Quattro (AAH)
EX Audi 80 Competition
EX Ford Scorpio 2,9 4x4


Na górę
Post: czw wrz 25, 2014 5:26 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Muszę już iść ale bende tu częściej zaglondał.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: czw wrz 25, 2014 8:12 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: wt cze 26, 2007 9:26 pm
Posty: 195
Lokalizacja: Kraków
_me: how_ pisze:
Muszę już iść ale bende tu częściej zaglondał.

Michał, wygrałeś internet :)

_________________
//w123 280e


Na górę
Post: czw wrz 25, 2014 8:54 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Soltysrsz pisze:


podaj mi moje cv to podeśle mojemu szefowi
może nie pisz publicznie, że pracujesz na czarno, licho nie śpi
A jak chcesz obejrzeć jak kłaść baranka czy maty w środku wygooglaj: old-merc-garage

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: pn paź 06, 2014 10:31 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 04, 2010 3:25 pm
Posty: 481
Lokalizacja: Frombork
i co,wymysliłes co będziesz dawał na podłoge po wstawieniu nowej blachy? jakie wygłuszenia,zabezpieczenia itp?

_________________
obecnie:
W123 240D USA '82
W123 300TDT USA '81
W123 250 sedan '81
vw Touran 1.9 dsg - na codzień. wierny jak beczka.


Na górę
Post: czw lut 19, 2015 6:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 09, 2013 2:26 pm
Posty: 104
Lokalizacja: Jarosław
Przyszedł w końcu czas na mały update :)
Jako że kolega _me: how_ nie wierzył że silnik od w210 da się wrzucić do auta w jeden dzień, po odpowiednich przygotowaniach da sie. Ba nawet smiał bym twierdzić że da się go odpalić w jeden dzień, za to lubię silniki diesla :). Do szczęścia potrzeba mi lepsze sprzęgło jak i skrócenie wału, na szczęście miałem 2 sztuki i w razie czego jak będę miał zachciankę to mogę wrócić do starego silnika :). Podczas wkładania silnika powstało małe issue z poduszkami od silnika ale w razie czego mogę zalać stare pouliretanem lub kupić je od w126 500 bo pewnie masy silnika będą zbliżone :)

zeby nie było że się przechwalam [zlosnik] :
Obrazek
nawet mieści się chłodnica i wisko :), i tak właśnie powstaje mój ulubiony ulep :)
Przyszła też uszczelka pod miskę olejową, reperaturki zacisków:
Obrazek
żeby nie było że o silnik nie dbam, dostał porządne mycie :
Obrazek
nowe fanty, łożyska piast, uszczelka pod klawiaturę i kolektor, klocki:
Obrazek

Wczoraj dzwoniłem do lakiernika i na początku marca ma brać auto do malowania. Później wrzucę fotki z polerowania felg jak i auto dostało oponki ;)
Pozdrawiam,
Rafał

_________________
Mercedes W123 240D ( om616 )
Audi A6 C4 2,8 Quattro (AAH)
EX Audi 80 Competition
EX Ford Scorpio 2,9 4x4


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl